Vartiotorni-seura kun on julkaissut liudan erilaisia kirjoja lehtiensä lisäksi ja olen kuullut, että niitä voi Jehovan todistaja tilata oman seurakuntansa kautta ilmaiseksi, niin tulipa mieleen, että pystyykö myös ulkopuolinen maailmallinen (siis sellainen, joka ei ole aktiivisesti mukana seuran toiminnassa) tilaamaan näitä teoksia? Itse olen ainakin saanut ilmaiseksi UMK:n (tosin vanhemman, vuoden 1995 version) ja onpa minulle kerran kai vihjailtukin, että olisi mahdollista tilata uusin, hopeakantinenkin versio (englanninkielisenä tietystikin, suomeksihan sitä tietääkseni ei ole vielä ilmestynyt).
Otetaanpa esimerkiksi vaikkapa Raamatun ymmärtämisen oppaat: pystyykö maailmallinen tilaamaan nämä kirjat ilmaiseksi vai onko oltava JT tehdäkseen näin?
Vartiotorni-seuran kirjojen tilaaminen
Valvoja: Moderaattorit
-
Hamartolos
Vartiotorni-seuran kirjojen tilaaminen
Olen Hamartolos, ulkopuolinen tarkkailija; en kuulu enkä ole koskaan kuulunutkaan Jehovan todistajiin.
-
kukkamaaria
Re: Vartiotorni-seuran kirjojen tilaaminen
Muistaakseni ei voi ulkopuoliset tilata. Pitäis vähintään olla tosi kiinnostunut.
Voisin antaa koko kirjaston. Löytyy mm. nuo raamatun ymmärtämisen oppaat.
Voisin antaa koko kirjaston. Löytyy mm. nuo raamatun ymmärtämisen oppaat.
-
mirjam123
Harmatolos: Pystyykö maailmallinen tilaamaan nämä kirjat ilmaiseksi vai onko oltava JT tehdäkseen näin?
En kyllä tiedä miksei voisi tilata, pirautapa sinne ja kysäise, itse pyysin aikoinaan jo tutkimaan
alkaessani kaikki mahdolliset julkaisut, en ollut vielä kokouksissa käynytkään. Itselläni on kaikki
matsku tallella 20 vuodelta, ja jotain useampi, jos tulee mieleen mitä tarvitset.
Ja Kukkamaarialla näköjään tietosanakirjat (raamatun ymmärtämisen oppaat.)
En kyllä tiedä miksei voisi tilata, pirautapa sinne ja kysäise, itse pyysin aikoinaan jo tutkimaan
alkaessani kaikki mahdolliset julkaisut, en ollut vielä kokouksissa käynytkään. Itselläni on kaikki
matsku tallella 20 vuodelta, ja jotain useampi, jos tulee mieleen mitä tarvitset.
Ja Kukkamaarialla näköjään tietosanakirjat (raamatun ymmärtämisen oppaat.)
-
kukkamaaria
Minulla on kirjallisuutta vuoteen 2012 asti sen jälkeen en ole pysytellyt "järjestön tahdissa". Kirjallisuuttahan tulee nykyisin ihan älyttömästi joka vuosi. Kuka niitä kaikkia jaksaa edes lukea....mutta yhdestä julkaisusta olen tykänny tosi paljon. Lähesty Jehovaa kirjasta. Se oli niin täysin erilainen muuhun järjestön kirjallisuuteen verrattuna. Varmaan ainut teos missä käsitellään mm. armoa.
Saan myös äitini kautta kaikki uusimmat jos haluan.
Saan myös äitini kautta kaikki uusimmat jos haluan.