Lätkän MM

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Re: Lätkän MM

Viesti Kirjoittaja Tony »

Oli selvä jo ekan erän jälkeen. :P
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Mut aika huikeeta. Ei tosiaan ois uskonu että tässä finaaleihin päästään. Aivan luokatonta peliä pitkin alkusarjaa. Sitten just oikealla hetkellä oikeanlaisia onnistumisia ja lisää munkkia munkin päälle.

Venäjän kaataminen olisi aikamoinen juttu. Venäjä on pelannut pitkästä aikaa joukkueella ja ihan oikeaa kiekkoa. Valmentajan vaihdos on selkeästi antanut oikeanlaista potkua joukkueelle.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tony kirjoitti: Venäjän kaataminen olisi aikamoinen juttu. Venäjä on pelannut pitkästä aikaa joukkueella ja ihan oikeaa kiekkoa. Valmentajan vaihdos on selkeästi antanut oikeanlaista potkua joukkueelle.
Znaroks leikki tänään pyöveliä siihen malliin, että voi olla pieni banni tiedossa. Taktisesti se olisi loistava mahdollisuus meidän joukkueellemme.
And Justice For All
Tony

sinner74 kirjoitti:Znaroks leikki tänään pyöveliä siihen malliin, että voi olla pieni banni tiedossa. Taktisesti se olisi loistava mahdollisuus meidän joukkueellemme.
Joo tuskin siitä haittaa meille olisi. :P
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Tony kirjoitti:Venäjän kaataminen olisi aikamoinen juttu.
Todellakin, mutta nyt kaikki on mahdollista. Mä muistan ajan, kun Neuvostoliiton joukkue oli voittamaton tai liki lähes. Ihailin silloin niitten kiekon kuljetusta ja täsmäsyöttöjä.

Olin silloin intissä, kun veljestö meni auttamaan tieltään harhautunutta Tsekkoslovakiaparkaa. Ei siitä meille silloin kerrottu, mutta koskapa valmiudessa oltiin, saatoimme aavistaa jotain maailmalla tapahtuneen. Aikanaan sitten selvisi.

Tuon atakin jälkeen muistelen katsoneeni musta-valkoiselta yhden matsin, mikä muodostui vallan totiseksi maaotteluksi ja Tsekit voitti. Suunnaton älämölö katsomossa.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Venäjä on kieltämättä kova luu mutta siitäkin huolimatta Suomelle 3-2
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Tony

Surullista katsottavaa ensimmäinen erä. Ei pelillisesti, vaan tuomarityöskentelyn kannalta. Ensin Malkin vetää Haulaa poikittaisella vastapalloon päähän - ei jäähyä. Hetki siitä Venäjä ylivoimalla ja Rinnettä vedetään puhelimeen, jolloin peli pitää sääntöjen mukaan viheltää poikki - peli saa jatkua.

Kirsikaksi kakun päälle Venäjä saa ylivoiman kun venäläinen kaatuu täysin omia aikojaan. Venäjä saikin sitten siitä maalin.

Tuomaripelissä on ollut vähän pitkin turnausta sanomista ja omalla tavallaan käsittämätöntä, että edes tällaisiin turnauksiin ei saada kunnollista tuomarityöskentelyä.

E: Toiseen erään Suomelle kaksi perättäistä jäähyä - ei mistään. Kaveri kaatuu kummassakin omiin jalkoihinsa.

E2: Venäjän neljänteen maaliin johtaneessa Suomen jäähyssä ei siinäkään yllättäen ollut mitään syytä.
Tony

Tony kirjoitti: 1. Venäjä
2. Suomi
3. Ruotsi
4. USA
Ei nyt kauheen kauaksi mennyt. Yllätyshän toi Suomen hopea silti oli. Huikea pelillinen nousu turnauksen aikana.
Menneisyyden vanki

Viesti Kirjoittaja Menneisyyden vanki »

Tony kirjoitti:Venäjä on varmaan paperilla kovin. Sen verran ovat myös alisuorittaneet ja ottaneet takkiin männä kisoissa, että poikia saattaa pitkästä aikaa jopa kiinnostaa voittaminen.

Mutta jotta omasta listasta ei tulisi ihan samaa kuin sulla, niin entrataan tämän verran:

1. Venäjä
2. Suomi
3. Ruotsi
4. USA
Mitalisijat meni oikein, melkoinen tietäjä. Löitkö vetoa?
Tony

Löin. Mutta en tietenkään tätä kohdetta. :P 80 kertaa olisi antanut rahat takaisin. Olisi ollut jopa kannattavaa. :)
Vastaa Viestiin