rinley_ kirjoitti:Hiv, aids
Lienee lottovoiton todennäköisyyksissä, että satunnaisista ja suojatuista yhden illan jutuista sattuisi saamaan HIV:n. Puhumattakaan seurustelusuhteista.
vahinkoraskaudet
Olen aina ihmetellyt koko käsitettä vahinkoraskaus. Kenellekään peruskoulun käyneelle ei luulisi tulevan yllätyksenä, että tietyt (suojaamattomat) seksuaaliset kuviot aiheuttavat ihan hyvällä todennäköisyydellä raskauden.
henkiset kärsimykset
Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan ja harrastaa rakkauden tekemistä ihan käytännössä, niin missä vaiheessa kuvioon tulee uhka henkisistä kärsimyksistä?
Yhden illan jutut ovat sitten kokolailla toinen asia. Niistäkään ei keskimäärin ohimenevää morkkista enempää kuulemma aiheudu. Jos sitäkään.
Itsensä rikkominen esiaviollisilla suhteilla
Millä logiikalla rakkauden osoittaminen aiheuttaa itsensä rikkomista? En minä huomannut mitään eroa asian suhteen ennen ja jälkeen avioliiton.
Toki jos seksuaalisuuteen suhtautuu fundamentalistisen uskonnollisuuden kautta, niin kyllähän siihen saa helposti ympättyä syyllisyyttä ja huonoa omatuntoa. Sen kuvion keskellä saattaa mennäkin rikki.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja