Menneisyyden vanki teki asiaa sivuavan aloituksen http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=6288 kenties tätä raha-asiaa vois käsitellä tän alla.Veli-Hopea kirjoitti:Mielenkiintoinen juttu. Olen kuullut tästä uudesta rahanruinaamisesta hyvin vähän. Pitäisikö tästä laittaa uusi aloitus ja käsitellä tätä vähän erikseen ?
Haaratoimisto lähetti kirjeen kaikkiin seurakuntiin
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Re: Haaratoimisto lähetti kirjeen kaikkiin seurakuntiin
- Tony
B.Kaktus kirjoitti:Missasin itse tuon kokouksen kun en hitsi vieköön ole siellä niin kivasta tunnelmasta huolimatta aina läsnä mutta kuulin tuosta kyllä samana iltana... Joku näppärä saa tosiaan selittää asian jos oli salilla silloin, vai olisikohan asiasta sittenkin jo täällä jossain kirjoitettu..Veli-Hopea kirjoitti:Mielenkiintoinen juttu. Olen kuullut tästä uudesta rahanruinaamisesta hyvin vähän. Pitäisikö tästä laittaa uusi aloitus ja käsitellä tätä vähän erikseen ?Keräävätkö Jehovan todistajat kymmenyksiä? Eivät kerää. Jehovan todistajien työ rahoitetaan nimettömillä vapaaehtoisilla lahjoituksilla. http://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat ... ksi%C3%A4/ Niin, Seuran johdon mielestä se että työnnetään organisoidusti miljoonien seurakuntalaisten käteen paperi jolle pitää kirjoittaa lahjoitussumma jonka on seurakunnan tarpeisiin tarkoitettujen lahjoitustensa LISÄKSI valmis maksamaan Yhdysvaltoihin pääpaikalle jatkossa kuukausittain, niin se on edelleen "vapaaehtoista
Hallintoelin ohjeistaa seurakuntia kiinteiden kuukausittaisten summien lahjoittamiseenmirjam123 kirjoitti:Olin tuolloin hieman muissa maailmoissa "erotetun penkillä", mutta jotain sellaista kuului korviin että nyt pitää kuulemma NOPEASTI saada 13 000 uutta valtakunnansalia maailmalle ja konventtisaleja. Laput laitettiin kouriin ja rukouksen hengessä pyydettiin asiaa miettimään. Laput pyydettiin palauttamaan lahjalaatikkoon.
Keskustelua aiheesta - Valtava muutos rakentamisten rahoitusjärjestyihin
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
ella1980
Ainakin 90-luvun alussa lehdissä varoiteltiin erikseen nimeltä mainiten ainakin Basic Instinct -leffasta ja Guns 'n' Rosesin levystä Appetite for Destruction.B.Kaktus kirjoitti: Samanlaista valehtelua (tai kuten Seura sanoo: "muunneltua totuutta") esiintyy pitkin jw.org -sivustoa:
Kieltävätkö Jehovan todistajat tietyt elokuvat, kirjat ja laulut? Eivät kiellä. http://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat ... -viihteen/ Unohdetaan mainita kokonaan että löytyy paljon artikkeleita oikeasta musiikista ja elokuvista ja enpä usko että entisten jehovan todistajien kirjoittamia kirjojakaan saisin ihan vapaasti vanhinten mielestä lukea... Potku persiillehän siitä tulee. Harry Potter on muuten ihan riittävän tarkasti mainittu muutama vuosi sitten konventissa elokuvana mitä pitää karttaa. En vain muista puhuttiinko suoraan Potterista vaan "suositusta velho-saagasta"...
-
mirjam123
ella1980:
Ainakin 90-luvun alussa lehdissä varoiteltiin erikseen nimeltä mainiten ainakin Basic Instinct -leffasta ja Guns 'n' Rosesin levystä Appetite for Destruction.
Ei hitsi, on pakko kommentoida, nauroin katketakseni, olisin toivonut että
olisin saanut tämän tiedon ennen kasteelle menoa -94, molemmat ovat tuttuja,
sekä leffa että musa, ilmankos olen nyt tässä jamassa
Tästä pitäisi tehdä oma ketju.
Ainakin 90-luvun alussa lehdissä varoiteltiin erikseen nimeltä mainiten ainakin Basic Instinct -leffasta ja Guns 'n' Rosesin levystä Appetite for Destruction.
Ei hitsi, on pakko kommentoida, nauroin katketakseni, olisin toivonut että
olisin saanut tämän tiedon ennen kasteelle menoa -94, molemmat ovat tuttuja,
sekä leffa että musa, ilmankos olen nyt tässä jamassa
Tästä pitäisi tehdä oma ketju.