Mielenosoitukset

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

mirjam123

Mielenosoitukset

Viesti Kirjoittaja mirjam123 »

Voisiko joku valottaa minulle noiden konventtien aikaan
tapahtuvien mielenosoitusten tarkoitusta?

Jt-aikoina lähinnä säälitti kulkea heidän ohitseen. En itse ainakaan
vielä tällä hetkellä ole kovin täpinöissäni asian suhteen eli mielelläni
vastaanottaisin infoa asiasta. Itse tilanteita ohikulkijana seuranneena
olen huomannut että linja on ollut hyvän maun tuolla puolen.
Saan varmaan vihat niskaani, mutta haluan ymmärtää?
Kaarmis

Re: Mielenosoitukset

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Näkyvyys. Riittää kun yksi nuori katselee kiikarilla kylttiämme "veljesseura.org" ja saa täältä kimmokkeen erota, niin miekkari on jo saavuttanut tavoitteensa.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Jehovantodistajuudesta todellisuuteen havahtumiseen kuuluu monia isoja ja pieniä yksityiskohtia. Miekkarin näkyvyys on ollut joillekin yhtenä yksityiskohtana kyseisessä kuviossa. Joku nettiosoite jää esimerkiksi mieleen ja kun jossain vaiheessa uskaltautuu tutustumaan sivun antiin, niin mielen vapaus kolkuttaa jo ovella.

Itsehän en ole miekkariin osallistunut, mutta jäi vaivaamaan että mitä matskua siellä on ollut hyvän maun tuolta puolen?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
mikkuitti

Viesti Kirjoittaja mikkuitti »

Muistan joskus nähneeni netissä kuvan JT-mielenosoituksesta, eli hesan jäähallin kallioilla olevasta varjokongressista, siinä oli todella koskettava banderolli jossa teksti "äiti, mitä kuuluu " tai jotakin siihen suuntaan. Se oli tosi hyvä, herätti ajatuksia että karttamisesta kärsivä kaipaa kovasti läheisiään ja karttamista harrastavat jt-äidit saavat piston sydämeensä tuon nähtyään.

Yritin äsken etsiä tuon kuvan, en löytänyt, en enää muista mistä näin sen..joku teistä ex-todistajista kuitenki teki gallerian siitää varjokongressista.
Uskon Jeesukseen ja olen helluntaiseurakunnan jäsen.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Sen verran mielenosoituksesta:
Älkää kukaan laittako tähän ketjuun mitään päivämääriä tai paikkoja. Järjestäminen hankaloituu, jos jt:t saavat vihiä asiata.
Joskus niitä järjestellään, mutta suunnittelu ja kommentointi sitten jonnekin yksityisempään paikkaan. Vaikkapa yksityisviesteillä.
Let me go Master I hate you so
Johanneksen poika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

mikkuitti kirjoitti:Muistan joskus nähneeni netissä kuvan JT-mielenosoituksesta, eli hesan jäähallin kallioilla olevasta varjokongressista, siinä oli todella koskettava banderolli jossa teksti "äiti, mitä kuuluu " tai jotakin siihen suuntaan. Se oli tosi hyvä, herätti ajatuksia että karttamisesta kärsivä kaipaa kovasti läheisiään ja karttamista harrastavat jt-äidit saavat piston sydämeensä tuon nähtyään.

Yritin äsken etsiä tuon kuvan, en löytänyt, en enää muista mistä näin sen..joku teistä ex-todistajista kuitenki teki gallerian siitää varjokongressista.
Tämän selvityksen sivulla 4 on valokuva mielenosoituksesta, missä on "äiti"-teksti.
mikkuitti

Viesti Kirjoittaja mikkuitti »

Siellähän se kuva onkin :) mukava nähdä toi.. kyllä se on koskettava banderolli..
Uskon Jeesukseen ja olen helluntaiseurakunnan jäsen.
Kaarmis

Munkin ponnari näemmä näkyi kuvassa! :)
mymmeli

Viesti Kirjoittaja mymmeli »

Mun mielestä olisi hyvän maun mukaista pitää mielenosoitus kadulla, erillään konventtipaikasta eikä mennä konventtihallin piha-alueelle eikä sisätiloihin. Raja olisi hyvä vetää siihen. Musta sen tuntuisi sopivalta.
Kaarmis

Tuota ohjeistusta on jo noudatettukin, poikkeuksena ehkä et joskus joku on menny konvaan vessaan. Ja parempikin niin kuin kuseminen puistossa...
Vastaa Viestiin