Ruotsin TV:ssä Valkila ja Heinäaho

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Re: Ruotsin TV:ssä Valkila ja Heinäaho

Viesti Kirjoittaja Tony »

Olipas se. Huikean hieno puheenvuoro. Nöyrimmät kiitokset Tompalle ja Jonille, tärkeän asian puolesta. <3
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Erinomainen juttukokonaisuus. Voin ajatella asian saavan julkisuutta ainakin Norjassa ja Tanskassa. Olen silti hyvin surullinen kaikkien niitten puolesta, jotkai eivät enää jaksaneet ja toivon heidän läheisilleen voimaa jaksaa.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Kiitos Joni ja Tomppa.
Tota asiaa ei voi julistaa liikaa. Maailmassa tapahtuu paljon pahaa, mutta jos edes yhteen asiaan voi vaikuttaa, niin se pitää tehdä. Ei tartte kiivetä mihinkään venäläiseen öljynporauslauttaan. Riittää kun kertoo lahkon toiminnasta julkisuuteen. Yllättäen lahko kieltäytyi kommentoimasta.
Let me go Master I hate you so
Johanneksen poika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Iltalehti on tänään kommentoinut SVT:n tekemää juttua. Lue lisää täältä.

Kuva
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kiinnostava juttu. On hienoa, että tästä asiasta on nyt kirjoitettu ja keskusteltu niin paljon. Kerrankin tämä tärkeä asia on saanut kunnolla huomiota. Ainakin tieto on levinnyt jehovan todistajien toimintatavoista, vaikka julkisuus ei johtaisikaan mihinkään muutokseen seurakuntien sisällä.
Vastaa Viestiin