Kumppani
Valvoja: Moderaattorit
-
Itsensä_etsijä
Re: Kumppani
Jt:stä lähdön jälkeen itse löysin ns. livemaailmasta, työpaikalta sekä kerran piruuttani luin treffi-ilmoja lehdestä ja aattelin, et kaikkee pitää kokeilla jotta voi kiikkustuolissa naureskella, et mitäköhän tolloinkin ajattelin ja tulipa totakin ja tota tehtyä..ja niistä reffeistä sitten vaan kehittyi suhde ja kihlat
Poikani isän taasen löysin netin kautta
Sieltä ne löytyy mistä ja milloin vähiten odottaa

-
Kaarmis
On tullut seukattua useammankin exän kanssa. Nyt kierroksessa vanha naapuri ja luokkakaveri. Toivottavasti homma kestää.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
mirjam123
Onnea KaarmisKaarmis kirjoitti:On tullut seukattua useammankin exän kanssa. Nyt kierroksessa vanha naapuri ja luokkakaveri. Toivottavasti homma kestää.
Itse en ole vielä kerennyt. Meillä ei valitettavasti ole varteenottettavia naapureita, mutta pitänee tässä lähiviikkoina/kuukausina alkaa ottaa kumppani-ilmoittautumisia vastaan
(Heti jyrähti ja alkoi kaatosade, olikohan tuo jokin merkki
Viimeksi muokannut mirjam123, 19.05.2014 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
sorbet
Nykyinen kumppani on exnja edellinenkin oli. Lapseni isä ei ollut näistä ympyröistä.
-
Emmy
Nykyinen kumppani löytyi "maailmallisen" eksän kautta, sattuivat olemaan parhaita kavereita.
Ihan hyvin tässä on kuutisen vuotta jaksettu, vaikka lapsina alettiin seurustelemaan.
Kerran seurustelin jt:n kanssa, ja mies olisi halunnut melkein samantien naimisiin. Taisi olla vähän puutteessa.
Kerran seurustelin jt:n kanssa, ja mies olisi halunnut melkein samantien naimisiin. Taisi olla vähän puutteessa.
-
SonOfJesus
Löysin aikoinaan vaimoni työpaikaltani. No, oli hän samassa seurakunnassakin.
Meidät erotettiin yhdessä. Vaimo sitä varten, kun tuki minua eli sanoi minun erottamiseni olevan väärin. Minuthan erotettiin "no, kyllähän sinä sen itsekin tiedät" -syystä. Tämä erottamissyy löytyy varmasti Raamatusta?
Olemme sillä tavoin onnekkaita, että olimme jo ennen erottamisaikaa molemmat kasvamassa sisäisesti ja alkaneet etsiä itseämme. Olimme kasvaneet toistemme tietämättä samaan suuntaan. Erottaminen liittyikin tähän itsetuntemukseen ja henkiseen kasvuun. Erottaminen oli molemmille kova kokemus, koska olimme molemmat lapsesta asti olleet todistajia. Toisaalta tämä kova kokemus hitsasi meidät yhteen. Olemme lopulta oppineet olemaan eri mieltäkin
Erottamisesta on jo yli 20 vuotta. Ensi vuonna on 40 -vuotishääpäivä.
Avioelämä muuttui selvästi molempia enemmän tyydyttäväksi, kun pääsimme Seuran kahleista irti.
Meidät erotettiin yhdessä. Vaimo sitä varten, kun tuki minua eli sanoi minun erottamiseni olevan väärin. Minuthan erotettiin "no, kyllähän sinä sen itsekin tiedät" -syystä. Tämä erottamissyy löytyy varmasti Raamatusta?
Olemme sillä tavoin onnekkaita, että olimme jo ennen erottamisaikaa molemmat kasvamassa sisäisesti ja alkaneet etsiä itseämme. Olimme kasvaneet toistemme tietämättä samaan suuntaan. Erottaminen liittyikin tähän itsetuntemukseen ja henkiseen kasvuun. Erottaminen oli molemmille kova kokemus, koska olimme molemmat lapsesta asti olleet todistajia. Toisaalta tämä kova kokemus hitsasi meidät yhteen. Olemme lopulta oppineet olemaan eri mieltäkin
Erottamisesta on jo yli 20 vuotta. Ensi vuonna on 40 -vuotishääpäivä.
Avioelämä muuttui selvästi molempia enemmän tyydyttäväksi, kun pääsimme Seuran kahleista irti.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
-
Mievaan
toinen nettikaveri kutsui bileisiin ja siellä törmäsin mieheeni. Pian 5v hääpäivä=) Hän on opettanut miten eletään "normaalisti". Ei oo taatusti helppoa elää jt. taustasen kanssa, jolla on ties mitä traumoja.
-
Nimrod
Kesä on tulossa ja farkkuperseitä voi vilkuilla. Katsotaan mihin päädytään jos päädytään 
Edit: ai tämä olikin kumppaniketju. Etsin aina tulevaa ex-rouvaa Mahtavalle Kuninkaalle Nimrodille.
Edit: ai tämä olikin kumppaniketju. Etsin aina tulevaa ex-rouvaa Mahtavalle Kuninkaalle Nimrodille.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
-
Veli-Hopea
Nimrod kirjoitti:Kesä on tulossa ja farkkuperseitä voi vilkuilla. Katsotaan mihin päädytään jos päädytään
Osta fleshlight
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
paula
Ihan normi maailmasta tanssipaikalta.
Olin aiemmn päättänyt etten kerro mitään jt jutustani, mut jotenkin se tuli kuitenkin heti alkuvaiheessa kerrotuksi, hyvin kesti tiedon
Olin aiemmn päättänyt etten kerro mitään jt jutustani, mut jotenkin se tuli kuitenkin heti alkuvaiheessa kerrotuksi, hyvin kesti tiedon
-
jext
Päädyimme tuon nykyisen kanssa samalle mökkireissulle ja siellä humalassa pyöriessä päädyttiin samaan sänkyyn koko reissun ajaksi ja sitten se ei jäänytkään siihen, vaan siitä lähtien ollaan aika pitkälti asuttukin saman katon alla ja paria harvaa poikkeusta lukuunottamatta ollaan joka yöyhdessä vietetty siitä asti.
Älä suostu olosuhteiden uhriksi.
-
January
Vielä jt:nä aloin seurustella tämän maailmallisen pojan kanssa. Nyt oltu yhdessä yli 10 vuotta, naimissakin vuosia ja kaksi lasta on meille "siunattu". Onnellisina porskutamme eteenpäin 
Elämästä ei selviä hengissä.
-
Filippos
-
Filippos
Kaverin kautta tutustuin ihan ensimmäiseen tyttökaveriin, seuraavan löysin netistä. Sitten oli sinkkupätkä muutaman kuukauden ja tuli löydettyä baareista muutamia lyhyitä ja vähän pidempiä, kunnes taas kaverin kautta yksi, jonka kanssa menikin sitten useampi vuosi. Sinkkuna taas innostuin menemään joka suuntaan taas vajaan vuoden ja siinä oliki jo useita kymmeniä lyhyitä (siis näitä yhden yön) ja pari, joiden kans meni pitempään. Nyt tämä lapseni äiti ja nykyinen vaimoni oli opiskelijabeileissä, tällä tiellä ollaan toivottavasti loppuun saakka. Ja kaikki tämä vasta eroamiseni jälkeen.