seksi ei tunnu miltään
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: seksi ei tunnu miltään
Tässä kun itselle tulee ikää, niin olen huomannut että naisetkin "vapautuvat" iän myötä. Uskaltavat sanoa, mitä tahtovat ja miten se pitäisi tehdä. Eli ei tämä vanheneminen pelkästään huono asia ole 
Let me go Master I hate you so
-
Markku Meilo
Sama täällä ja syynkin taidan tietää, olemme liian etäällä Jehovasta. Päättelen sen siitä, että Rutherfordilla kun oli hyvin selväpiirteinen kuva naisesta, eli hiuksia kiehkuralla ja kassillinen luita. Kertoman mukaan kuulijakunnassa olleet jumaliset naiset olivat hyväksyneet luonnehdinnan naureskelemalla.lavanpalvelija kirjoitti:Nainen on minulle yhä mysteeri...
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
lavanpalvelija
Eriskummalliselta minusta tuntuu huomatessani, että nainen on naisellekin mysteeri.
Varjo seuraa, halusit tai et.
-
artoodetoo
Mieltymyksiä on tietysti monenlaisia. Jotkut tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Ehkäpä neitsyen panemisen hienous on enemmänkin henkisellä tasolla, olla hänen ensimmäisensä. Ja kokemattoman pisteitä nostaa roimasti jos hän on kokeilunhaluinen. Vaikka olisi kuinka kokenut, niin lopulta siihen perusjynkkyyn kyllästyy, jos ei ole yhtään kokeilunhalua.sorbet kirjoitti:Kuka mies edes kokemattoman haluaa????
Tietysti kokenut ja kokeilunhaluinen olisi se paras vaihtoehto. Etenkin suikkarissa sen eron kokemattoman ja kokeneen välillä huomaa. Itse suuseksin suurena ystävänä puolin ja toisin olen ihan myytyä miestä, jos nainen osaa vaikkapa syväkurkun
Elämä on nautintoja varten. Haluan kokeilla, nauttia ja tuottaa toisille nautintoa. Miten se voi olla minkään Jumalan mielestä väärin?
-
Kaarmis
Varsinkin jos olettaa että jumala on luonut ihmisen, eli myös hänen halunsa?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
YksinäinenSusi
Minä olen vihdoinkin ymmärtänyt seksin !
Olen aina ajatellut seksin jotenkin väärästä lähtökohdasta, että se olisi syntiä, ja vain pelkästään ajatellut sen syntinä.
Esim avioliitossa ollessani koin seksin syntinä, vaikka se piti olla puhdasta Jumalan silmissä.
Miksi koin seksin syntinä avioliitossa ollessani?
Asiaan vaikutti juurikin väärä ajattelutapa, että jos seksi on syntiä ennen avioliittoa, niin miten se voi muuttua synnittömäksi avioliitossa?
Enkö olekin ollut typerä?
Elikkä vaikken enää usko jumalaan, niin
tämä uusi käsitys, joka minulla nyt on, että seksi ei olekaan jumalan silmissä syntiä, perustuu nyt siihen ymmärrykseeni, että jumala on tarkoittanut seksin ainoastaan aviopuolisoille.
Niinpä jumala ei olekaan pitänyt itse seksiä - tekoina suoritettuna - millään tavoin syntinä, vaan ainoastaan sitä että jos seksiä harjoittaa jonkun muun kanssa kuin aviopuolison kanssa.(käsite haureus)
Niinpä nyt ymmärrän että itse seksi ei ole syntiä, vaan vain se että jos sitä tekee jonkun muun kuin aviopuolison kanssa.
No vaikken itse enää usko jumalaan, niin tämän asia ymmärtäminen on kuitenkin jotenkin vapauttanut minut ja sillä on vaikutusta varmaankin parempaan suuntaan.
Ainakin ymmärrän itseäni nyt, miksi avioliittonikin meni mönkään.
Olen aina ajatellut seksin jotenkin väärästä lähtökohdasta, että se olisi syntiä, ja vain pelkästään ajatellut sen syntinä.
Esim avioliitossa ollessani koin seksin syntinä, vaikka se piti olla puhdasta Jumalan silmissä.
Miksi koin seksin syntinä avioliitossa ollessani?
Asiaan vaikutti juurikin väärä ajattelutapa, että jos seksi on syntiä ennen avioliittoa, niin miten se voi muuttua synnittömäksi avioliitossa?
Enkö olekin ollut typerä?
Elikkä vaikken enää usko jumalaan, niin
tämä uusi käsitys, joka minulla nyt on, että seksi ei olekaan jumalan silmissä syntiä, perustuu nyt siihen ymmärrykseeni, että jumala on tarkoittanut seksin ainoastaan aviopuolisoille.
Niinpä jumala ei olekaan pitänyt itse seksiä - tekoina suoritettuna - millään tavoin syntinä, vaan ainoastaan sitä että jos seksiä harjoittaa jonkun muun kanssa kuin aviopuolison kanssa.(käsite haureus)
Niinpä nyt ymmärrän että itse seksi ei ole syntiä, vaan vain se että jos sitä tekee jonkun muun kuin aviopuolison kanssa.
No vaikken itse enää usko jumalaan, niin tämän asia ymmärtäminen on kuitenkin jotenkin vapauttanut minut ja sillä on vaikutusta varmaankin parempaan suuntaan.
Ainakin ymmärrän itseäni nyt, miksi avioliittonikin meni mönkään.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
mirjam123
JarkkeParkkeB5:
Ehkäpä se raamatunkin punainen lanka tässä asiassa on vastuullisuus kaikissa ihmissuhteissa,
toista on kunnioitettava, suojeltava ja rakastettava. Ei siihen kai mitään sen enempiä lakeja tai tuomarointia tarvita, eihän.
Ehkäpä se raamatunkin punainen lanka tässä asiassa on vastuullisuus kaikissa ihmissuhteissa,
toista on kunnioitettava, suojeltava ja rakastettava. Ei siihen kai mitään sen enempiä lakeja tai tuomarointia tarvita, eihän.
-
YksinäinenSusi
Ongelma tulee siinä myöskin, että jos on kasvanut lapsena sairaassa kasvuympäristössä ja on sen seurauksena itsekin kavanut ns. vinoon, niin ei nuorena miehenä tiedä mitä rakkaus on?mirjam123 kirjoitti: ... toista on kunnioitettava, suojeltava ja rakastettava.
Saattaa valita aviopuolison väärin perustein, koska ei ole kokemusta ihmissuhteista, koska kokemusta ei ole voinut olla, koska ei ole pystynyt minkäänlaisiin ihmissuhteisiin.
Niinpä aviopuolisonkin saattaa valita luullen ja uskotellen itselleen rakastavan tätä, mutta kun menee sitten naimisiin, niin huomaakin ettei puoliso ollutkaan oikea, koska ei tunne rakastavansa tätä.
Siksi kannatan avoliittoa. Koska nykyään lapset kasvavat omissa helveteissään ja usein jopa järkyttävissä olosuhteissa, niin kyllä avoliitto on mielestäni se oikea, että selviää jo muutaman sänkykeikan jälkeen sopiiko kemiat yhteen.
Nykyihmistä ei voi pakottaa suoraan hyppäämään avioliittoon, koska elämä ei ole enää niinkuin ennen, jossa perheet olivat ehyitä ja rakkaus vaikutti lapsiin enemmän vanhempien taholta.
Jehovantodistajuus ei tässäkään suhteessa sovi nykyihmiselle. Ja vaikka useimmat jt-vanhemmat rakastaisivatkin lastaan ja eivät eroaisi ja lapsella olisi luonnollinen kasvuympäristö siinä suhteessa,
niin tuo jt-kavuympäristö onkin sitten muissa suhteissa monilta osin sairas ja ihmisen kehitykselle haitallinen. Se ei valmenna oikeaan elämään maailmassa, vaan valmentaa kuvitteelliseen elämään paratiisissa.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
jext
Itseäni sinänsä ärsyttää se, etten ikinä voi saada tahtoani läpi tuon miehekkeen kanssa pihtaamalla, kun en yksinkertaisesti osaa pihdata... Ja kokemusta on kyllä ihan hyvä olla, en henkilökohtaisesti haluiaisi ikinä olla kenenkään ensimmäinen ja en voisi olla onnellinen, jos minulla olisi kokemusta vain yhdestä miehestä.
Nyt voin olla onnellisesti parisuhteessa, kun löytyy kokemusta ja taitoja ja niitä voikin sitten toivottavasti tämän yhden ja saman kanssa loppuelämän harjoitella lisää.
Nyt voin olla onnellisesti parisuhteessa, kun löytyy kokemusta ja taitoja ja niitä voikin sitten toivottavasti tämän yhden ja saman kanssa loppuelämän harjoitella lisää.
Älä suostu olosuhteiden uhriksi.
-
artoodetoo
Perus panohommat on tuntunu lähes samalta kaikkien kanssa. Erot omalla kohdalla on tullu ilmi lähinnä suuseksitaidoissa ja siinä, mitä kaikkea kivaa haluaa tehdä tai haluaa kokeillajext kirjoitti:Itseäni sinänsä ärsyttää se, etten ikinä voi saada tahtoani läpi tuon miehekkeen kanssa pihtaamalla, kun en yksinkertaisesti osaa pihdata... Ja kokemusta on kyllä ihan hyvä olla, en henkilökohtaisesti haluiaisi ikinä olla kenenkään ensimmäinen ja en voisi olla onnellinen, jos minulla olisi kokemusta vain yhdestä miehestä.
-
stigma
Muslimeilla on tuohon kiertotie. B-rappu.Kapteeni kirjoitti:Repliikkini oli heitetty ihan huumorilla.sorbet kirjoitti:
Kuka mies edes kokemattoman haluaa????
En oikein osaa tähän vastata, kun tekstissäsi oleva ajatusmaailma minulle ihan vieras.![]()
Tuli mieleen, että kyllä musliimikultuureissa tuo neitsyyden säilyttäminen on tärkeätä ja luulenpa, että Jehovan Todistajienkin parissa saman asian säilyttäminen sille oikelle veljelle on tärkeätä.
Muuten en näistä asioista paljoa tiedä, kun niinkuin jo aikaisemmin mainitsin olen ainoastaan kahden asennon mies ja siihenkin tarvitsen ginsengiryypyt.