Miten olette tutustuneet vastakkaiseen sukupuoleen jt-ajan
jälkeen, onko kenelläkään kokemusta nettideittailusta?
Klikkaa mua
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
Re: Klikkaa mua
Minulle kävi niin Turussa asuessani, että kun tutustuin erääseen hyvännäköiseen naiseen deitti-palstalla hieman ja sovin treffit,
niin nainen tuli treffeille ihan oikeasti ja toi 5 lastaankin mukanaan.
No, rahaa tietysti kului kaikkien syöttämiseen ja juottamiseen rax'issa ja sen jälkeen nainen tilasi taksin ja lähti penskoineen pois.
Kun katselin jälkeenpäin samaa deitti-palstaa, niin sama nainen ilmoitteli jatkuvasti ja etsi penskoilleen uutta syöttäjää.
Hän myös paljastikin tämän piirteensä treffeillä, rehennellessään sellaisista asioista, että hän on maksattanut miehillä laivamatkoja itselleen.
Hän saattoi olla lievästi narsistinen, ainakin puheista päätellen, tai hän etsi vain varakkaita miehiä ja kelpuutti välillä tavallisen duunarinkin syöttämään lapsiaan.
Arvelen että hän oli nymfi.
Mutta ei tämä minua sitten harmittanut sen enempää, ajattelin että meni rahat kuitenkin hyvään tarkoitukseen , kun lapset saivat maarunsa täyteen.
Mutta hieno nähdä, että on olemassa ns. vahvoja naisia, jotka ottavat elämässä rohkeasti sen, mikä heille kuuluu.
niin nainen tuli treffeille ihan oikeasti ja toi 5 lastaankin mukanaan.
No, rahaa tietysti kului kaikkien syöttämiseen ja juottamiseen rax'issa ja sen jälkeen nainen tilasi taksin ja lähti penskoineen pois.
Kun katselin jälkeenpäin samaa deitti-palstaa, niin sama nainen ilmoitteli jatkuvasti ja etsi penskoilleen uutta syöttäjää.
Hän myös paljastikin tämän piirteensä treffeillä, rehennellessään sellaisista asioista, että hän on maksattanut miehillä laivamatkoja itselleen.
Hän saattoi olla lievästi narsistinen, ainakin puheista päätellen, tai hän etsi vain varakkaita miehiä ja kelpuutti välillä tavallisen duunarinkin syöttämään lapsiaan.
Arvelen että hän oli nymfi.
Mutta ei tämä minua sitten harmittanut sen enempää, ajattelin että meni rahat kuitenkin hyvään tarkoitukseen , kun lapset saivat maarunsa täyteen.
Mutta hieno nähdä, että on olemassa ns. vahvoja naisia, jotka ottavat elämässä rohkeasti sen, mikä heille kuuluu.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
mirjam123
Nettideitti on ainakin parempi tapa tänä päivänä kun sanotaan vaikka ravintolamiljöössä randomien kohtaaminen, vai? Ehtii tutustumaan kohtalaisesti ennen kuin päättää tapaamisesta eikä alkoholi ainakaan ole sitten sotkemassa arviointikykyä. Mutta onhan se iso kynnys lähteä kokeilemaan, jaa, en tiedä, pitänee testata tuokin kun tässä koneella roikkuu muutenkin ellen ihan laiskaksi heittäydy.
-
YksinäinenSusi
Onhan tuota tullut kokeiltua, mutta useinmiten se ei onnistu. Näyttää siltä, että nettideitissä roikutaan jonkin ihan muun kuin oikean tapaamisenhalun ja parisuhteenmuodostushalun toivossa. Ja siksi siihen kyllästyy aika äkkiä.mirjam123 kirjoitti:Nettideitti on ainakin parempi tapa tänä päivänä kun sanotaan vaikka ravintolamiljöössä randomien kohtaaminen, vai?
Usein on juurikin raha se kaikkein suurin kysymys, miksi siellä roikutaan.
Niin, no kaikessahan se raha on nambö van, ei siitä pääse mihinkään, jopa uskonnossakin, mikä ei yllätys.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.