Jalkapallon MM 2014
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Jalkapallon MM 2014
Tänään se alkaa!! Unettomia öitä tiedossa varmaan aika monelle.
Ajattelin, että vois koittaa veikata neljä parasta.
Mun arvaus:
1 Argentiina
2 Saksa
3 Brasilia
4 Uruguai
En ole tutustunut lohkokaavioihin, enkä sitä seuraaviin pudotuspeleihin, eli toi järjestys voi olla mahdoton, mutta sehän onkin vain veikkaus. Jotenkin tuntuu, että Eurooppalaiset joukkueet on tänä vuonna vähän alakynnessä.
Mun arvaus:
1 Argentiina
2 Saksa
3 Brasilia
4 Uruguai
En ole tutustunut lohkokaavioihin, enkä sitä seuraaviin pudotuspeleihin, eli toi järjestys voi olla mahdoton, mutta sehän onkin vain veikkaus. Jotenkin tuntuu, että Eurooppalaiset joukkueet on tänä vuonna vähän alakynnessä.
Let me go Master I hate you so
- Sukututkija
Re: Jalkapallon MM 2014
Brasiliaa toivon tietysti finaaliin ja vastustajaksi Espanja tai Portugali. Brasilia häviää 1-2.
Argentiina voi tietysti aina yllättää, mutta finaaliin ei taida olla asiaa.
En kiihkolla seuraa (edellinen siis sillä varauksella), mutta inhimillisiin aikoihin tulevat matsit ajattelin jollain tavalla kyllä seurata.
Argentiina voi tietysti aina yllättää, mutta finaaliin ei taida olla asiaa.
En kiihkolla seuraa (edellinen siis sillä varauksella), mutta inhimillisiin aikoihin tulevat matsit ajattelin jollain tavalla kyllä seurata.
- Tony
Femman pistin läpällä Uruguayn mestaruudelle. Muista sijoista ja niiden jakajista ei hajua. 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Bergerac
En minäkään lohkokaavioita katsonut mutta heitetään seuraava, jos jotain osuisi:rippeli kirjoitti:Tänään se alkaa!! Unettomia öitä tiedossa varmaan aika monelle.
Mun arvaus:
1 Argentiina
2 Saksa
3 Brasilia
4 Uruguai
1 Espanja
2 Brasilia
3 Saksa
4 Englanti
(jaaha, siitä tulikin sitten eurooppavoittoinen eli todennäköisesti missattu
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Upporikasta ja rutiköyhää, mutta kahvinporot ja sammakoiden tarkkailu vakuuttivat minut seuraavanlaisesta arvojärjestyksestä:
1. Belgia
2. Saksa
3. Hollanti
4. Englanti
No en mä kyllä oikein itsekään usko tuohon.
Mutta olisihan tuo sangen mielenkiintoinen järjestys.
1. Belgia
2. Saksa
3. Hollanti
4. Englanti
No en mä kyllä oikein itsekään usko tuohon.
Mutta olisihan tuo sangen mielenkiintoinen järjestys.
And Justice For All
-
rippeli
Mä olin muuten viime kisojen aikaan Hollannissa viikon. Siellä oli maaseudulla jopa kirkot koristeltu oranssilla. TV-ryhmä tuli Amsterdamissa kyselemään multa, että kuka voittaa ja mä pienissä kaljoissa vastasin, että Hollanti tietenkin. Melkein osuin oikeaan. Mutta täytyy sanoa, että se koko maa oli ihan sekaisin niistä kisoista. Ne värjäs varmaan pilvenkin oranssiksi silloin. Huorillakin oli oranssi huulipuna.
Let me go Master I hate you so
-
Bergerac
No, näyttää äkkiseltään siltä että Spanielit voi sitten laittaa sulkuihin. Oli kieltämättä kylmää kyytiä Espanja-Hollanti -pelissä.Bergerac kirjoitti:
En minäkään lohkokaavioita katsonut mutta heitetään seuraava, jos jotain osuisi:
1 Espanja
2 Brasilia
3 Saksa
4 Englanti
(jaaha, siitä tulikin sitten eurooppavoittoinen eli todennäköisesti missattu)
(1 Espanja)
2 Brasilia
3 Saksa
4 Englanti
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Eiköhän Epsanjakin tuosta eilen nähdystä paranna, mutta maailmanmestaruuden uusimiseen on kyllä vaikea uskoa. Joukkue ei ole uusiutunut tarpeeksi, pelaajistoltaan eikä pelitavaltaan. Peli on mennyt eteenpäin, Espanja ei.Bergerac kirjoitti: No, näyttää äkkiseltään siltä että Spanielit voi sitten laittaa sulkuihin. Oli kieltämättä kylmää kyytiä Espanja-Hollanti -pelissä.
And Justice For All
-
Kaarmis
Veikkaukseni on:
1. Norsunluurannikko
2. Japani
Mikäköhän olis superkaksarin kerroin?
1. Norsunluurannikko
2. Japani
Mikäköhän olis superkaksarin kerroin?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
artoodetoo
Omat suosikit Hollanti, Brasilia, Espanja ja Belgia. Eilisen matsin perusteella symppaan myös Costa Ricaa 
-
avartunut
Mun veikkaus mitalipeleihin pääsevistä on: Brasilia, Argentiina, Belgia ja Saksa.
- Tony
Kylläpä olisi suonut ausseille pisteen tai pisteitä matsista hollantilaisia vastaan. Ihan ei moottori kuitenkaan riittänyt isompaa vastaan.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
artoodetoo
Hieno homma, mun suosikkimaa Hollanti nappas taas pisteet
Hyvä hyvä hyvä 
Jos hollanti etenee finaaleihin, niin Arnhemiin katsomaan pelit oranssin ihmismeren keskelle
Vappu 2012 Hollannissa Arnhemissä, yksin reissussa (pari viikkoo kiertäny autolla eurooppaa) on niin ikimuistoinen
Illalla keskellä oranssia laumaa, aamulla heti Burger Zoohon pällistelemään upeita eläimiä ihmetellen "onko toi todellinen?" 
Osais vaan kieltä ja elämäntilanne olis erilainen, niin ei aikaakaan ku asuisin Hollannissa
Jos hollanti etenee finaaleihin, niin Arnhemiin katsomaan pelit oranssin ihmismeren keskelle
Vappu 2012 Hollannissa Arnhemissä, yksin reissussa (pari viikkoo kiertäny autolla eurooppaa) on niin ikimuistoinen
Osais vaan kieltä ja elämäntilanne olis erilainen, niin ei aikaakaan ku asuisin Hollannissa
-
Filippos
Hollannin kahvilan jälkeen ei tarvi edes mennä zoohon ihmettelemään, että"onko toi eläin?"
- Sukututkija
Epsanja sössi hommat totaalisesti. Näin niitä dynastioita sitten tulee ja menee. Tämähän tietysti se suola juuri on.
Oheiseen demoni-ketjuun viitaten, niin kyllä tämänkin kuvan kaverilla taitaa olla myös muutama demoti tapulissa http://yle.fi/urheilu/espanjalaisfani_h ... oa/7309428
Oheiseen demoni-ketjuun viitaten, niin kyllä tämänkin kuvan kaverilla taitaa olla myös muutama demoti tapulissa http://yle.fi/urheilu/espanjalaisfani_h ... oa/7309428