sekä vaikuttunut. Kunpa jokainen Jt tulisi tietämään Järjestön mädännäisyyden.
Sitä Jt aikoina oli siinä uskossa että Uskollinen ja ymmärtäväinen orja jakaa tietoa ajallaan Vartiotornin ja Herätkään ja muun seuran kirjallisuuden välityksellä.
Nyt tiedän että kirjoitusosasto on ollut kuin mikä tahansa lehden toimitus ja kirjoittajat muita kuin jäännöksen jäseniä.
Olipas järkyttävää luettavaa, kuinka kaksinaismoralista toimintaa. Voiko olla mahdollista että tätä on voinut/voi tapahtua itse kunkin entisissä seurakunnassa? Onko tietoa Suomen tilanteesta kokonaisuutena, vai onko asiasta vaiettu, kuten rauhanyhdistyksellä on tapana?
Tätä ihmettelee
Todella hämillinen.
Aina kun näen vanhoja "ystäviä" (eivät puhu eivätkä pukahda) ihmettelen, milloin heidän silmänsä avautuvat.
No sehän selvä. Sen ymmärsin jo 1990 luvulla. Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon. Kaikki omat virheet kuitataan, ihminen on erehtyväinen.
Luopiovalheiksihan nuo on aina luokiteltu.
Vaikka piukkapöksynvihaaja Morris kolmonen sanoisi, että ollaan vähän valehdeltu, niin antautunut jt ei edes kulmiaan nostaisi. Totuus on kuitenkin Totuus.
rippeli kirjoitti:Luopiovalheiksihan nuo on aina luokiteltu.
Vaikka piukkapöksynvihaaja Morris kolmonen sanoisi, että ollaan vähän valehdeltu, niin antautunut jt ei edes kulmiaan nostaisi. Totuus on kuitenkin Totuus.
Sepä se. Ja kun kerran Totuuden - eli Valtakunnan etujen - takia saa vähän valehdellakin, niin mitäpä tuosta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja