Vaikenemisraha?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

BigBudha

Vaikenemisraha?

Viesti Kirjoittaja BigBudha »

Huomasin foorumin keskustelupalstalla maininnan vaikenemisrahasta. Onko tämä taas joku uusi juoni millä pyritään peittelemään järjestön mädännäisyyttä?
Aina kun näen vanhoja "ystäviä" (eivät puhu eivätkä pukahda) ihmettelen, milloin heidän silmänsä avautuvat.
Tony

Re: Vaikenemisraha?

Viesti Kirjoittaja Tony »

Ei äkkiseltään herätä minkäänlaisia kelloja. Tarkentaisitko hieman? :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Natsku

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Liittyykö pedofiilioikeudenkäynteihin?
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Hakutoiminto tai edes google ei tuon kaltaisella nimellä antanut mitään tietoa. Mistä tämä on luettu?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
BigBudha

Täältä sen jostain löysin, täytyy etsiä uudestaan. Ilmoitan kun löytyy.
Aina kun näen vanhoja "ystäviä" (eivät puhu eivätkä pukahda) ihmettelen, milloin heidän silmänsä avautuvat.
BigBudha

Löysin. Taivaalla näkyy jotain... mitä! Markku Meilon vastaus 5.6.2007, eli vanha juttu mutta ohi on mennyt ainakin minulta. Mistähän on mahtanut olla kysymys?
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Niin joo.Tuolloin Vt-seura muistakseni maksoi pedofiilin uhreja hiljaiseksi rahalla. Oikeudenkäynnin kautta toki.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
BigBudha

Ok, tätä tai vastaavaa hiukan uumoilinkin.
Vastaa Viestiin