Kuvassa Suvi ja Joni
Lue lisää...
Valvoja: Moderaattorit

Vainoa! Vainoa!Emmy kirjoitti:Pari todistajaa jonka kanssa puhuin konventissa mainitsivat tämän mediakohun karttamisesta, ja myhäilivät kovasti kun on ennustettu että heitä vainotaan ja yritetään mustamaalata.
Onkohan noilla tutuillasi mitään kokemusta karttamisesta? Siis karttavatko he ketään?Emmy kirjoitti:Pari todistajaa jonka kanssa puhuin konventissa mainitsivat tämän mediakohun karttamisesta, ja myhäilivät kovasti kun on ennustettu että heitä vainotaan ja yritetään mustamaalata. Sanoivat itse että kaikissa uutisissa valehdellaan karttamisesta. Melkoisen aivopestyä porukkaa.
On ollut menneisyydessä, ja nykyäänkin karttavat. Siksi päivittelinkin miten aivopestyä porukkaa :/rippeli kirjoitti:Onkohan noilla tutuillasi mitään kokemusta karttamisesta? Siis karttavatko he ketään?Emmy kirjoitti:Pari todistajaa jonka kanssa puhuin konventissa mainitsivat tämän mediakohun karttamisesta, ja myhäilivät kovasti kun on ennustettu että heitä vainotaan ja yritetään mustamaalata. Sanoivat itse että kaikissa uutisissa valehdellaan karttamisesta. Melkoisen aivopestyä porukkaa.
Tuntuu ihan uskomattomalta, että rivijulistajat voivat ajatella asiasta noin kuin kerroit.
Mutta kaikkihan on tietenkin mahdollista.
Melkoisen noloa JT-nokkamiehille. Voisin kuvitella, että ministerikin on hieman hätkähtänyt sitä, että jotkut voivat noin härskisti käydä puhumassa puuta heinää asiasta, josta on mustaa valkoisella vaikka kuinka paljon. Melkeinpä itsetuhoiselta "tiedotus"politiikalta tuo vaikuttaa: jos tuolla tavalla ei luopioita tule, niin ei sitten millään. Ei muuta kuin pitkää ikää ja paljon TV-aikaa Leinoselle ja kumppaneille, kuten tällä foorumilla on ennenkin toivotettu.Keskustelun aikana kävi ilmi, että kolme Jehovan todistajien johtomiestä (Jukka Ropponen, Jouni Palmu ja Veikko Leinonen) olivat antaneet ministeritapaamisessaan toukokuussa harhaanjohtavia tietoja ministereille. He olivat kertoneet mm. että karttamisessa on kyse siitä, että vain hengellinen side katkeaa ja muuten saa olla tekemisissä erotetun kanssa.
Mun sisko on kanssa tätä mieltä. Sanoi, että on kuullut kyllä mediakohusta (ei ole siis itse lukenut) ja että pelkkää valhetta ne jutut on. Uskomatonta. Musta tuntuu oudolta, ettei olla perillä mitä siitä omasta rakkaasta uskonnosta kirjoitetaan. Kyllä on sokeeta ja välinpitämätöntä meininkiä. Ja joo, munkin sisko on kyllä kertonut että karttaa.rippeli kirjoitti:Onkohan noilla tutuillasi mitään kokemusta karttamisesta? Siis karttavatko he ketään?Emmy kirjoitti:Pari todistajaa jonka kanssa puhuin konventissa mainitsivat tämän mediakohun karttamisesta, ja myhäilivät kovasti kun on ennustettu että heitä vainotaan ja yritetään mustamaalata. Sanoivat itse että kaikissa uutisissa valehdellaan karttamisesta. Melkoisen aivopestyä porukkaa.
Tuntuu ihan uskomattomalta, että rivijulistajat voivat ajatella asiasta noin kuin kerroit.
Mutta kaikkihan on tietenkin mahdollista.
Se on varmasti samanlaista valehtelua, kuin se, että luopiot ja maailmalliset valehtelevat aina...Tony kirjoitti:Jos joku törmää vielä jatkossa Jt-väitteisiin, että mediassa valehdellaan karttamisesta, niin tähdentäkää ihmeessä, että mistä siellä itseasiassa karttamista koskien valehdellaan (muuten kuin Leinosen taholta).