Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Emmy

Re: Yleinen palaute

Viesti Kirjoittaja Emmy »

Sain viestin, ja taas väitti ettei pyytämääni käyttäjää ole olemassa. Missaankohan nyt jotain todella yksinkertaista, kun ei toimi?
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Intresanttia. Täytyypä tutkia paremmalla ajalla. Palaamma asiaan. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Emmy

Viesti Kirjoittaja Emmy »

Kiitos kauheasti! Toivottavasti ei ole liikaa vaivaa :)
Love_is_a_lie

Viesti Kirjoittaja Love_is_a_lie »

Haluaisin sydämeni pohjasta kiittää niitä jotka ovat tämän sivuston pystyyn panneet. Tällaista ymmärrystä en ole ennen kokenut. Tuntuu etten olekaan kaikesta huolimatta yksin maailmassa.
Olette ihania <3
I'm not Jesus
I will not forgive
jak

Viesti Kirjoittaja jak »

Laitanpa tänne kun en viitsi uutta ketjua perustaa. Mutta palaute on se, että pikkuhiljaa tämä sivusto on ollut todellinen henkinen henkireikä (karmea lause). Tätä kautta on tullut tutuksi Raymond Franzin ja Barbara Andersonin tarinat. Franz kertoo juurikin asiasta johon tutkiskelun alukupuolella törmäsin, siihen kun joku oli ajanut Kokis-rekkaa ja reitille osui joku armeja tukikohta, heppuahan oli opastettu irtisanoutumaan työstään. Itse tutkikelun alussa (en muista vuotta) työskentelin wärtsilän telakalla trukkikuskina, telakka sai muistaakseni kahden tykkiveneen tilauksen. Menin sitten kertomaan tutkiskelun johtajalle asiasta, sain hyvin vakavan kehoituksen lähteä wärtsilästä muihin töihin. Olihan toki mahdollista, että trukilla olisin ehkä vienyt jotain kamaa tykkivene työmaalle, sehän oli järkyttävän kamalaa. Tietysti vaihdoin duunipaikkaa kun siihen vakavasti kehoitettiin. Veli vanhin Vallilan Seurakunnasta oli sitten tyytyväinen.
Kuinka naivi ihminen voi olla kun hänelle selitetään muka raamatulla, että musta on valkoista.
Myös tämä kaiken teogratian keskus, New Yorkin beettel on oikeasti todellinen selkäänpuukottajien paratiisi.
Kiitoksia sivun ylläpitäjille, olen saanut valtavasti voimaa tätä kautta.
mirjam123

Mun tili poistettu

Viesti Kirjoittaja mirjam123 »

Starwars, laita viestiä mun face-osoitteeseen, mun ei anneta avata viestejä enää, vaikka
poistin vanhat.
Tony

Re: Mun tili poistettu

mirjam123 kirjoitti:Starwars, laita viestiä mun face-osoitteeseen, mun ei anneta avata viestejä enää, vaikka poistin vanhat.
Siinä tekstissä joka ilmoittaa, että viestiboksi on täynnä, on kohta vapauta viestit (tai vastaava), jota klikkaamalla pääsee lukemaan uudet viestit.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Tony kirjoitti:Vieraskirjoittelu on avattu foorumin Jehovan todistajat -alueelle kesäkuun konventtikauden ajaksi.

Vieraskirjoittelun moderoinnissa tullaan toteuttamaan tiukkaa linjaa. Trollit ja muu asiattomuus poistetaan suorilta. Toistuvissa häiriköintitapauksissa vieraskirjoitteluun tulee esimoderointi.
Keke sai hankittua foorumin vieraskirjoitteluun esimoderoinnin.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Kokeilen kiertää banniani tällä IP:llä
Tony

Poistellaan noita ylimääräisiä IP-banaaneja nyt kun esimoderointikin on päällä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tony tai joku, poistatko sen vahingossa lähettämäni laminointi viestin, muokkasin alapuolelle uuden. En ole ketään arvostellut enkä haukkunut, miksi siis eväätte lähettämisen?
En ole myöskään alapää-jutuilla liikkeellä tai muulla vastaavalla, niinkuin moni muu joiden tekstit säilytetty.
Tony

Kirjoitit viestin kirjautumattomana. Vieraskirjoittelussa on esimoderointi. Siksi viestisi ei tullut näkyviin ennenkuin se hyväksyttiin.
mirjam123

Viesti Kirjoittaja mirjam123 »

Ok joo sori, blondasin eilen hiukset. Kivaa iltaa/yötä teille ja kiitos palstasta
edelleen, tämä on auttanut minuakin sunnattoman paljon.
Tony

Vieraskirjoittelu Jehovan todistajat -alueella on mahdollista myös jatkossa. Vieraskirjoittelussa on käytössä esimoderointi.
Tony

Vieraskirjoittaja "Pro et contralle" tiedoksi, että jos haluaa osallistua Oppinäkemyksiä ja raamatuntulkintaa -osion keskusteluihin, foorumille tulee rekiseröidä käyttäjätunnus. Kyseisen osion keskusteluihin ei voi vastata Jt-osiossa.
Vastaa Viestiin