Jalkapallon MM 2014
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: Jalkapallon MM 2014
Brasilia laittoi Kamerunin eilen silleen aika totaalisesti pakettiin. Jos peli sujuu loppuun asti samaan malliin, niin aika vaikea voitettava Brasilia on. Toivottavasti hyvänolontunne ei pujahda puseroon liian aikaisin.
Let me go Master I hate you so
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Enää neljä matsia herkkua jäljellä. Sydämeni on asettunut Hollannin puolelle, mutta onhan se Argentiina paha voitettavaksi välierässä. Messillä on nyt elämänsä tilaisuus nousta jumalten joukkoon, johdattaa Argentiina mestariksi, niin kuin muuan kiharapäinen hukkapätkä teki kaikkien aikojen parhaissa kisoissa vuonna -86.
Saksa taitaa olla toinen finaalijoukkue. Luulen, että Brassien peli sekoaa entistäkin käsittämättömämmäksi nyt, kun Neymar sai sotavamman eikä enää pelaa.
Saksa taitaa olla toinen finaalijoukkue. Luulen, että Brassien peli sekoaa entistäkin käsittämättömämmäksi nyt, kun Neymar sai sotavamman eikä enää pelaa.
And Justice For All
-
Bergerac
Jatketaan kaikesta huolimatta ounasteluja:sinner74 kirjoitti:Enää neljä matsia herkkua jäljellä. Sydämeni on asettunut Hollannin puolelle, mutta onhan se Argentiina paha voitettavaksi välierässä. Messillä on nyt elämänsä tilaisuus nousta jumalten joukkoon, johdattaa Argentiina mestariksi, niin kuin muuan kiharapäinen hukkapätkä teki kaikkien aikojen parhaissa kisoissa vuonna -86.
Brasilia-Saksa varsinaisella ajalla 1-1 ja lisäajalla Brasilia-Saksa 1-2
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
- Tony
Hamittaa kyllä pienempien futismaiden puolesta. Useampikin niistä oli niin lähellä jatkopaikkaa, eikä yksikään kuitenkaan päässyt tähän vaiheeseen.
Itselle melko yhdentekevää mikä maa tämän nyt sitten vie. Mikään niistä ei ole riittävän altavastaaja, että saisi sympatiapisteet.
Jos nyt joku maa pitäisi valita, niin Hollanti sitten. Ylivoimaisesti pienin noin muuten.
Joukkue lepäsi liikaa syömähampaansa varassa. Tämän pureuduttua italialaiseen lapapaistiin, peli oli pelattu myös joukkueen osalta.Tony kirjoitti:Femman pistin läpällä Uruguayn mestaruudelle. Muista sijoista ja niiden jakajista ei hajua.
Itselle melko yhdentekevää mikä maa tämän nyt sitten vie. Mikään niistä ei ole riittävän altavastaaja, että saisi sympatiapisteet.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Heräsin ja tarkistin samantein eilisen matsin tuloksen. Totesin etten sittenkään ollut herännyt. Olin näköjään kuitenkin. Aikamoista.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Leukoja loksautteleva peli, enpä muista vastaavaa nähneeni. Niinkuin olisi seurannut norsun alle jäämistä, sääliksi kävi brasseja.Tony kirjoitti:Heräsin ja tarkistin samantein eilisen matsin tuloksen. Totesin etten sittenkään ollut herännyt. Olin näköjään kuitenkin. Aikamoista.
Eräs tarkkailija kommentoi pelin herättämiä tuntemuksia FB:ssä sangen osuvasti:
"Mit vit!?! Menin kakalle tilanne oli 1-0... tulin kakalta tilanne on 5-0!!!!! Olinko kenties aikakoneessa!?!? Oikeesti... Mitä vittua!?!?!"
And Justice For All
- Tony
Ja täysin oikeutetusti. Argentiina loistava kakkonen sekin.avartunut kirjoitti:Saksa on VM2014!!
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Kisojen paras joukkuehan se oli, ilman kysymysmerkin häivääkään. Tosin Argentiinalla oli eilisessä pelissä paikkansa, ne pari mokaa joita Saksan puolustaminen pelitavan ansiosta väkisinkin pelissä kuin pelissä tuottaa. Eivätpä niitä käyttäneet.avartunut kirjoitti:Saksa on VM2014!!
Hienot kisat. Edessä on pari vuotta himmailua ennen EM-kisoja.
Mielestäni jalkapallo on lähestulkoon parasta, mitä ihmiskunta on keskenään onnistunut kokoon kyhäämään.
And Justice For All