Niin Jehovan todistajat kuin mormonitkin ovat täysverisiä liikeyrityksiä, joilla on järjestelmällistä uskonnollista markkinointia tekeviä kaupparatsuja, jotka ovat treenattuja myymään omaa versiotaan Jeesuksesta. Univormutkin muistuttavat amerikkalaisen liikemiehen työasuja. Jehovan todistajatkin ovat vihdoinkin tajunneet, että internet on nykyään se paikka, jossa kauppa kannattaa.almi kirjoitti:Molemmat uskontokunnat ovat alkuperältään amerikkalaisia. Sen huomaa paitsi nettisivuilta myös muista ulkoisista tunnuspiirteistä kuten rakennuksista. Kävin mormonien Leppävaaran-temppelin tutustumiskierroksella ja totesin, että paikka toi mieleen Hämeenlinnan konventtisalin...Veli-Hopea kirjoitti:kävijä kirjoitti:Joskus kävin katsomassa Mormonien nettisivuja Ja oli aika Jännärin huomata kuinka samankaltaiset ne oli Jw. Örgin kanssa.. .
On se merkillistä kun joka uskonnon pitää jo mainostaa jumalaansa netissä. Kuulostaa taas niin taivaasta lähtevältä touhulta että...
JW.org on uusi Jehova?
Valvoja: Moderaattorit
-
Hamartolos
Re: Jw.org on uusi Jehova?
Olen Hamartolos, ulkopuolinen tarkkailija; en kuulu enkä ole koskaan kuulunutkaan Jehovan todistajiin.
-
Polyester
Toiminta varmaan tosiaan siirtyy enemmän nettiin, mutta miten sitten käy ovelta-ovelle työn ja kärrytyön? Ja miten muutos vaikuttaa Jehovan todistaja -yksilöiden sitoutuneisuuteen? Vartiotornin teettämä "todistustyö" kun palvelee vähintään yhtä paljon nykyisten lahkolaisten sitouttamistarkoitusta kuin uusien jäsenten värväämistarkoitusta.Hamartolos kirjoitti:Niin Jehovan todistajat kuin mormonitkin ovat täysverisiä liikeyrityksiä, joilla on järjestelmällistä uskonnollista markkinointia tekeviä kaupparatsuja, jotka ovat treenattuja myymään omaa versiotaan Jeesuksesta. Univormutkin muistuttavat amerikkalaisen liikemiehen työasuja. Jehovan todistajatkin ovat vihdoinkin tajunneet, että internet on nykyään se paikka, jossa kauppa kannattaa.
Kaikki tietävät, että jos jotain asiaa pitää tärkeänä, siihen käyttää aikaa. Mutta lahkot tietävät myös, että jos johonkin asiaan joutuu käyttämään aikaa, sitä alkaa pitää tärkeänä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhall ... n_hallinta
Vartiotornin pitää keksiä jokin uusi keino, millä jäsenet pidetään kiireisenä myös jw.org -aikana.
- Tony
Namibiassa ollaan jo trendissä kovasti mukana.

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Tuosta JW.ORG logosta tehdään varmasti pinssi tms. jota voi sitten tunkea puvun kanssa rintaan, ja tietenkin järjestö varmaan toivoo että jokainen käyttäisi muutenkin kuin puvun kanssa. Eli kaikille todistajille pinssi rintaan. Näin annetaan hiljaista todistusta. Sanokaa mun sanoneen 

-
Peeveli
Naurettavaa touhua..penskana kun ikävä kyllä jouduin olemaan aktiivisesti mukana ja tietokoneet tekivät tuloaan ei perheeseemme nettiä laitettu, maalattiin mitä ihmeellisimpiä uhkakuvia ja oli niihin aikoihin vt-matskussa aikalailla aineistoakin ko.aiheesta.
Nyt sitten tämä jw.org, nimenäkin typerän kuuloinen mutta eikös mainonta perustu ärsykkeen luomiseen joka jää ihmisten mieleen paremmin? olen kuullut joskus sanottavan..
Nyt sitten tämä jw.org, nimenäkin typerän kuuloinen mutta eikös mainonta perustu ärsykkeen luomiseen joka jää ihmisten mieleen paremmin? olen kuullut joskus sanottavan..
...Mess with the best, fuck the rest
- Tony
Jos ei jo ole tehty. Löytyyhän sitä kaikkea "Ei verta" -avaimenperää sun muuta sälää, että noi jw.org -matskut on käytännössä selviö.Verilettu kirjoitti:Tuosta JW.ORG logosta tehdään varmasti pinssi tms.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Jaakko Ahvenainen
Nyt käy ilmeiseksi, miksi torni-logo piti poistettaman valtakunnansalien seinistä ja miksi samaa logoa ei saanut käyttää esim. solmioneulassa.
Jäin vielä miettimään yhtenäistä asua, esim miehille sellaista JW sinisellä klubitakin tapaisella vaaleanharmaine housuineen ja logoineen. Naisilla vastaava .org jakkupuku, joka saattaisi olla kokonaan JW-sininen. Tällainenhan vain vahvistaisi yhteenkuuluvuutta ja tasa-arvoisuutta. Tällainen sellaiseksi kenttä- ja saliasuksi. Juhla-asu voisi olla sitten erikseen suunniteltu.
Jäin vielä miettimään yhtenäistä asua, esim miehille sellaista JW sinisellä klubitakin tapaisella vaaleanharmaine housuineen ja logoineen. Naisilla vastaava .org jakkupuku, joka saattaisi olla kokonaan JW-sininen. Tällainenhan vain vahvistaisi yhteenkuuluvuutta ja tasa-arvoisuutta. Tällainen sellaiseksi kenttä- ja saliasuksi. Juhla-asu voisi olla sitten erikseen suunniteltu.
-
jak
Eniten noissa v*tut** toi veriasia. Oikeita tekopyhiä pellejä. Ja on oikein sairaalakomiteakin, tai useita. Joihinkin kuuluu kuulema joku virkaheitto lääkärikin. Miten lääkäri voi syödä tuon silkan valheen ja huijauksen. Lääkärin lupa pois vaan. Ja anteeksi avautuminen.Tony kirjoitti:Jos ei jo ole tehty. Löytyyhän sitä kaikkea "Ei verta" -avaimenperää sun muuta sälää, että noi jw.org -matskut on käytännössä selviö.Verilettu kirjoitti:Tuosta JW.ORG logosta tehdään varmasti pinssi tms.
-
SuurinBabylon
- Tony
Sieltä pinssiä. Ja vähän muutakin.Tony kirjoitti:Jos ei jo ole tehty. Löytyyhän sitä kaikkea "Ei verta" -avaimenperää sun muuta sälää, että noi jw.org -matskut on käytännössä selviö.Verilettu kirjoitti:Tuosta JW.ORG logosta tehdään varmasti pinssi tms.

http://instagram.com/jw_witnesses
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Eh, ja yhtä mauttoman kokoinen kuin omassa kuvamanipulaatiossa
No ei yhtä iso, mutta tarkoitukseni oli parodioida juurikin sitä että se pinssi ollee sitten mauttoman kokoinen, ja jos tuo yllä ei ole kuvamanipulaatio, niin oikeassa olin 
- Tony
Oikeassa olit. Arvattavasti.Verilettu kirjoitti:ja jos tuo yllä ei ole kuvamanipulaatio, niin oikeassa olin
-
SuurinBabylon
Tuossahan on veli keksintyt kätevän tavan kerätä tunteja surffauksen ohessa.
-
Filippos
Autiolla rannalla on hyvä kerätä tunteja.
-
SuurinBabylon
Ovatkohan joutuneet tuostakin savimajasta maksamaan Vt-seuralle korollista lainaa?Tony kirjoitti:Namibiassa ollaan jo trendissä kovasti mukana.