Naisen tarkoitus - lyhyt oppimäärä Hallintoelimen mukaan

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Re: Naisen tarkoitus - lyhyt oppimäärä Hallintoelimen mukaan

Viesti Kirjoittaja Tony »

Saman kaverin läppä senkuin yltyy.

Nyt otetaan jo tiede avuksi. Miesten keskimäärin isommat aivot tarkoittavat, että naista ei ole tarkoitettu johtamishommiin eikä nainen saisi niihin siksi edes pyrkiä. Naisen ei tulisi myöskään kilpailla miehensä kanssa. Niissä tapauksissa joissa nainen jostain syystä on älykkäämpi kuin miehensä, naisen tulee tehdä kaikkensa ("työskennellä lujasti") ettei toisi asiaa esille. Naisen tulee siis näytellä tyhmempää kuin onkaan.

Miesten ja naisten roolieroihin saadaan vielä jollain käsittämättömällä logiikalla sotkettua homoseksuaalisuus.

https://www.youtube.com/watch?v=Wqzc2M8 ... ture=share
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Tony kirjoitti:Saman kaverin läppä senkuin yltyy.

Nyt otetaan jo tiede avuksi. Miesten keskimäärin isommat aivot tarkoittavat, että naista ei ole tarkoitettu johtamishommiin eikä nainen saisi niihin siksi edes pyrkiä. Naisen ei tulisi myöskään kilpailla miehensä kanssa. Niissä tapauksissa joissa nainen jostain syystä on älykkäämpi kuin miehensä, naisen tulee tehdä kaikkensa ("työskennellä lujasti") ettei toisi asiaa esille. Naisen tulee siis näytellä tyhmempää kuin onkaan.

Miesten ja naisten roolieroihin saadaan vielä jollain käsittämättömällä logiikalla sotkettua homoseksuaalisuus.

https://www.youtube.com/watch?v=Wqzc2M8 ... ture=share
Miehen aivot tarvitsee olla isommat, koska miehen kehokin kokonaisuudessaan on jykevämpi ja pidempi kuin naisen, ei sillä mielestäni ole älyn kanssa mitään tekemistä.

Onhan norsun aivotkin ihmisen aivoja paljon suuremmat, mutta ei ole kuitenkaan älykkäämpi kuin ihminen, mutta kun ruho on suuri niin aivotkin täytyy olla suuremmat. Suuri ruho tarvitsee suuremman hermokudosmäärän, myöskin aivoissa, joka taas ilmenee suurempina aivoina.

Ja sitten on vielä sekin, että nainen kykenee moniajoon, mies ei kykene kuin tekemään yhden asian kerrallaan.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Tony

Totta. Aivojen kokoerot eivät vielä kerro yhtään mitään. Sen perusteella vedetyt johtopäätökset ovat hallintoelimeltä sen luokan hölynpölyä ettei pahemmasta väliä. Vielä härskimpää johtopäätöksestä tekee se, että sillä pönkitetään myös omaa asemaa johtotehtävissä.

Albert Einsteinin aivotkin on muuten todettu keskimääräistä pienemmiksi.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Onhan norsun aivotkin ihmisen aivoja paljon suuremmat...
Hyvä huomio, joka johtaa hallintoelimen logiikalla tähän. :P

Kuva
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Miten jokin asia voi olla 200% pienempi? Vai onko mun enkun ymmärrys vain huonoa?
Let me go Master I hate you so
Tony

Ei kyllä siinä saattaa olla laskussa sellainen kevyt lipsahdus. :)

E: korjattu.
SonOfJesus

Viesti Kirjoittaja SonOfJesus »

Tony kirjoitti:Nyt otetaan jo tiede avuksi. Miesten keskimäärin isommat aivot tarkoittavat, että naista ei ole tarkoitettu johtamishommiin eikä nainen saisi niihin siksi edes pyrkiä. Naisen ei tulisi myöskään kilpailla miehensä kanssa. Niissä tapauksissa joissa nainen jostain syystä on älykkäämpi kuin miehensä, naisen tulee tehdä kaikkensa ("työskennellä lujasti") ettei toisi asiaa esille. Naisen tulee siis näytellä tyhmempää kuin onkaan.
Aivojen kokoja vertailtaessa voidaan verrata myös tietokoneiden kokojen eroja. Kun tietotekniikassa siirrytään uuteen teknologiaan, niin tietokoneen koko aina pienenee. Aiemmin, kun ns. Main Frame -koneet vaativat oman konesalin, jossa oli vesijäähdytys ja säädelty kosteuspitoisuus, niin uudella tekniikalla 200 neliömetrin keskelle tuli yksi pieni laatikko, joka hoiti kaikki sen 200 neliöä vaatineen koneen hommat. Vain nopeammin ja tarkemmin.

Eli pienemmät aivot ovat nopeammat ja paremmat. Siksi Einsteinkin pärjäsi niin hyvin.
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Hallintoelimen ukoilla on keskiverroin 1,5 x isommat aivot, kuin kellään muulla ihmisellä.
Sikse Jeesus on valinnut heidät hoitamaan kaikki asiat päin vittua.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Veli-Hopea

Ja sitten on vielä sekin, että nainen kykenee moniajoon, mies ei kykene kuin tekemään yhden asian kerrallaan.
Ihan eri linjoilla olen tästä. Kyllä mies kykenee moniajoon. Annanpa esimerkin :

Seksi lusikka asennossa, missä luonnollisesti mies taaempana laittaa parastaan. Lisäksi tästä asennosta ylettyy sormilla kli*****seen , jota voi hellitellä samalla. Siinä on jo kaksi asiaa mitä mies tekee samaan aikaan , josta päästään kolmanteen joka on se, että näiden lisäksi mies muistaa hengittää samanaikaisesti.

Näiden kaiken lisäksi mies kykenee neljänteen tehtävään samanaikaisesti, eli tämä miettii kaikkien näiden tehtävien keskellä jalkapalloa, jääkiekkoa ja hyvää nyrkkeilymatsia, ettei laukeaisi liian aikaisin. Se on moniajoa se.

Jotkut romanttisimmat kykenevät heittämään vielä rupsun tämän kaiken moniajon keskellä, mikä tosin saattaa pilata tunnelman.

Vaikka naiset ovat fiksuja, ei miestäkään saa yksinkertaiseksi leimata.

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Elisenda

Viesti Kirjoittaja Elisenda »

Veli-Hopea kirjoitti:eli tämä miettii kaikkien näiden tehtävien keskellä jalkapalloa, jääkiekkoa ja hyvää nyrkkeilymatsia, ettei laukeaisi liian aikaisin.
Mutta miten kätevää, kun naisena ei tarvitse lainkaan keskittyä muuhun kuin itse asiaan, kun se aikaisin laukeaminen on harvoin mikään ongelma. Perks of being a woman. :)
"Niin minun äitini itki hieman ja kuiskas miksi sä lähdet?
Kun täällä on turva ja täällä on rauha ja taivaalla kauneimmat tähdet.
Mä sanoin täällä puhua saa vaan jos haluaa kiittää.
Kuka niin voi olla, kenelle se riittää?" M. Vilkkumaa, Timantti
Veli-Hopea

Mutta miten kätevää, kun naisena ei tarvitse lainkaan keskittyä muuhun kuin itse asiaan
Asia ei liene näin yksinkertainen. Ymmärtääkseni saattavat naisetkin miettiä niitä näitä kesken touhun taikka murehtia jotain ääneenkin, ihan tabuksi asti. Todentotta kuitenkin kätevää kyllä, kunhan kans keskittyy :)

jak

Viesti Kirjoittaja jak »

Piti piruutaan ladata uusin Herätkää. Siellä Nelson kertoi hakkaavansa vaimoaan, mutta vaimo antaa huomaavaisesti anteeksi. Toki Nelson sanoi, lyöneensä vain kerran, uskokoon ken tahtoo. Yleensä nämä surkeat paskiaiset naisen hakkaajat ovat tapojensa orjia. Mutta kun vaimo on huomaavainen ja antaa anteeksi. Yök!
Samaisessa lehdessä kehoitetaan tarkkailemaan lintuja, esimerkki lintuna on Tilhi joka ottaa kännit pihlajanmarjojen avulla. :mrgreen:
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Isoissa aivoissa on myös hävikkiä. Kun pitkät piuhat niin singaaleilla kestää kauemmin mennä paikasta toiseen siellä aivoissa ja kun liikaa haaroittumisia niin sigaalit menee välillä vääriin kohtiin ja pitää palata takas ja löytää siinä viidakossa oikeaan haarapaikkaan.

Tästä johtuu esim se että isoaivoinen hyytyy ikäänkuin tuijottamaan lasittuneilla silmillään joksikin aikaa, kunnes joku "herättää" isoaivoisen huomion tokaisemalla jotain.

Isoaivoinen on myös hitaampi liikkeissään ja ei millään pärjää esim. pienille ja ketterille aivoille.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vastaa Viestiin