Huvittavaa että meijän naapurissa asuu todistajaperhe, olisko ollu he asialla
Traktaattikampanja alkaa pian
Valvoja: Moderaattorit
-
Henekka83
Re: Traktaattikampanja alkaa pian
Tänään oli postilaatikkoon tippunu jw.org traktaatti, vartiotorni ja herätkää.. no en ees jaksanu kattoo niitä eli suoraan lehtienkeräykseen.
- Tony
Eilen löytyi lipare postilaatikosta. Jos en olisi tiennyt mikä se on, olisin heittänyt katsomatta mainoksena roskiin.
Yhden mainoslehtisen jakaminen ei vielä mielestäni täytä hehkutuksen määritelmää kuuluvimmasta ylistyshuudosta, jonka tämä järjestelmä on koskaan kuullut. Kai se sitä kuitenkin on, kun Jt:t kerran niin sanovat. Sydämentilani vain estää näkemästä asiaa.
Yhden mainoslehtisen jakaminen ei vielä mielestäni täytä hehkutuksen määritelmää kuuluvimmasta ylistyshuudosta, jonka tämä järjestelmä on koskaan kuullut. Kai se sitä kuitenkin on, kun Jt:t kerran niin sanovat. Sydämentilani vain estää näkemästä asiaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Luultavasti. He antoivat KAIKKENSAHenekka83 kirjoitti:Huvittavaa että meijän naapurissa asuu todistajaperhe, olisko ollu he asialla
Kävin eilen kävelemässä Sörnäisten tienoilla, missä myös entinen hengellinen kotini sijaitsee, eli Kurvin sali joka myöskin trendin mukaisesti on saanut Jumalan merkin salin nimeen.

Ei näkynyt missään innokkaita todistajia, jotka The Heat Is On -hengessä antaisivat KAIKKENSA tämän ennätyksellisen traktaattikampanjan puolesta. Ei edes sitä nojailukärryä.
Pois lähtiessä samaan bussiin tosin sattui kaksi entisen seurakuntani wanhaa sisarta, mutta he eivät kentällä olleet, vaan olivat ilmeisesti menossa kahville seurakunnan koordinaattorin vaimon luokse. En viitsinyt heitä sitten alkaa kiusaamaan niillä muutamilla itseäni polttavilla kysymyksillä, koska eivät selvästikään olleet virantoimituksessa
- Jaakko Ahvenainen
Toi ei ole mitään sen rinnalla, että mut on demoniksi mainittu, mutta missä se pian kampanja viipyy mun kohdalla, harmagedonissako? Ei ole lipun lappua näkynyt ja tasan tarkkaan tietävät, että kaiken saamani tallennan. Ei muuten ollut jokin aika sitten valtakunnan kans, äh, salin seinässäkään sitä sinistä logoa ja mä en viitti siellä joka päivä rampata kurkkimassa, koska ilmestyy.Verilettu kirjoitti:Ja olivat jo riittävän järkyttyneen näköisiä kun demonien hallinnassa oleva luopio kesäsängessään tulikin heidän perässään samaan bussiin
-
Veli-Hopea
Hiljasta tuntuu kampanjointi olevan...
Ehkä ei oikein ketään enään kiinnosta...
Ehkä ei oikein ketään enään kiinnosta...
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Jaakko Ahvenainen
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Mutta takuulla Suomestakin saadaan orgastiset luvut miten traktaattia on jaettu suurinpiirtein kaikille, näin ja näin monta traktaattia ja tuntia on käytetty tähän ennätykselliseen kampanjaan. Taitaa kynäily olla ihan yleistä nykyään 
- Sukututkija
Eipä ole näkynyt meilläkään, vaikka asutaan aika väkirikkaalla alueellakin. Odotellaan, odotellan, ehkä muistavat sujauttaa.
Lestadiolaiset jotain lappusia taannoin jättivätkin talon yhteiseen lehtipisteeseen. Panin kierrätykseen koko nipun, kuten aina. Voihan olla JW lappusille olisi jonkun muun toimesta käynyt samoin. Piru tietää.
Lestadiolaiset jotain lappusia taannoin jättivätkin talon yhteiseen lehtipisteeseen. Panin kierrätykseen koko nipun, kuten aina. Voihan olla JW lappusille olisi jonkun muun toimesta käynyt samoin. Piru tietää.
-
rippeli
Meillä kävi kaksi vanhaa herraa jakamassa lipukan. Tosin olin sen jo hakenut kärryiltä pari viikkoa sitten.
Ihan onneton lipsukkahan se on. Paino lienee siis siinä verkkosivusta. Siitä onkin aika moni jt vouhkannut innoissaan minullekin.
Ihan onneton lipsukkahan se on. Paino lienee siis siinä verkkosivusta. Siitä onkin aika moni jt vouhkannut innoissaan minullekin.
Let me go Master I hate you so
- Tony
The heat IS on.

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Itse traktaattihan ei olekaan se pääasia, sehän on ollut Johanneksen pojan sivulla nähtävillä jo ties kuinka kauan, vaan tämä millä tavalla sen jakamiseen panostetaan, muka. Tässä ketjussa joku kertoi kokouksessa mainitun ettärippeli kirjoitti:Ihan onneton lipsukkahan se on.
Ja tätä traktaatin levitystä on jo ennakolta hehkutettu suurimmaksi ponnistukseksi koskaan. Ja tämä on asia, joka itseäni viihdyttää kun ei täällä näytä olevan mitään The Heat Is On -meininkiä. Pannukakuksi taitaa jäädä Suomessa. Enkä siis syytä yksittäisiä todistajia vaikka olenkin aktiivisesti pyrkinyt saamaan heitä haastateltaviksi, ymmärrän heitä mutta järjestölle ilkun ihan julkisesti.eilisessä palveluskokouksessa muistutettiin, että jokaisen pitäisi antaa parhaansa ja muistutettiin ja korostettiin erityisesti, että KAIKKENSA. Ennen tuo oli tosiaan vain parhaansa mutta nyt se on muuttunut sanaan KAIKKENSA
-
rippeli
Yleensä, jos kampanjoidaan, niin oheismateriaalinkin pitäisi olla kunnossa.Verilettu kirjoitti:Itse traktaattihan ei olekaan se pääasia, sehän on ollut Johanneksen pojan sivulla nähtävillä jo ties kuinka kauan, vaan tämä millä tavalla sen jakamiseen panostetaan, muka. Tässä ketjussa joku kertoi kokouksessa mainitun ettärippeli kirjoitti:Ihan onneton lipsukkahan se on.Ja tätä traktaatin levitystä on jo ennakolta hehkutettu suurimmaksi ponnistukseksi koskaan. Ja tämä on asia, joka itseäni viihdyttää kun ei täällä näytä olevan mitään The Heat Is On -meininkiä. Pannukakuksi taitaa jäädä Suomessa. Enkä siis syytä yksittäisiä todistajia vaikka olenkin aktiivisesti pyrkinyt saamaan heitä haastateltaviksi, ymmärrän heitä mutta järjestölle ilkun ihan julkisesti.eilisessä palveluskokouksessa muistutettiin, että jokaisen pitäisi antaa parhaansa ja muistutettiin ja korostettiin erityisesti, että KAIKKENSA. Ennen tuo oli tosiaan vain parhaansa mutta nyt se on muuttunut sanaan KAIKKENSA
Let me go Master I hate you so
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Varmasti näin, mutta ainakin omalta kohdalta kyse on nyt tästä levittämisen suureellisuudesta, tai sen puutteesta, kuten jo yritin ilmeisen huonolla menestyksellä selittää.
- Tony
Jotkut näppärät todistajat ovat kehitelleet myös lapsille - kampanjaa silmällä pitäen - tällaisia ihania syyllistämislomakkeita.

http://www.pinterest.com/mburgos120/jw-ideas/

http://www.pinterest.com/mburgos120/jw-ideas/
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Jep jep, säälittävää. Todella säälittävää.
No elokuu 2014 jäänee historiaan aivan kuin muutkin kuukaudet, tuskinpa on eroa. Maailmassa muuten kyllä eletään epävarmoja ja sotaisia aikoja, joten todistajille olisi otolliset hetket ennustaa maailman loppumista.
Mutta itse kampanjaan, tosiaan mielenkiintoista kuulla lukuja Suomesta tämän kampanjan jälkeen. Tietty siellä voi olla mukana peräti kynäilyä (salilta nippu traktaatteja salkkuun, kotona nippu paperinkeräykseen, "levitettyjen" traktaattien määrä raporttiin), mutta varmaan jotain suuntaa antavaa saadaan tietoon?
Maailmalta saadaan varmaan The Heat Is On -lukuja, jotka saavat meidät luopiotkin vakuuttumaan siitä, että järjestö on kyllä _______________________________ (tähän voi kukin täyttää itse arvelunsa
)
Edit. Noita Tonyn laittaman linkin krääsää ihmetellessä huomasin että sieltähän puuttuu taskumatti. Sellainen Raamatun mallinen taskumatti voisi olla monen vanhimman toive
No elokuu 2014 jäänee historiaan aivan kuin muutkin kuukaudet, tuskinpa on eroa. Maailmassa muuten kyllä eletään epävarmoja ja sotaisia aikoja, joten todistajille olisi otolliset hetket ennustaa maailman loppumista.
Mutta itse kampanjaan, tosiaan mielenkiintoista kuulla lukuja Suomesta tämän kampanjan jälkeen. Tietty siellä voi olla mukana peräti kynäilyä (salilta nippu traktaatteja salkkuun, kotona nippu paperinkeräykseen, "levitettyjen" traktaattien määrä raporttiin), mutta varmaan jotain suuntaa antavaa saadaan tietoon?
Maailmalta saadaan varmaan The Heat Is On -lukuja, jotka saavat meidät luopiotkin vakuuttumaan siitä, että järjestö on kyllä _______________________________ (tähän voi kukin täyttää itse arvelunsa
Edit. Noita Tonyn laittaman linkin krääsää ihmetellessä huomasin että sieltähän puuttuu taskumatti. Sellainen Raamatun mallinen taskumatti voisi olla monen vanhimman toive