Hesarissa taas asiaa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

January

Re: Hesarissa taas asiaa

Viesti Kirjoittaja January »

Veli-Hopea kirjoitti:
Joissakin tapauksissa lapsi voi kuitenkin pelätä nukkumaanmenoa usein toistuvien painajaisten takia, jotka johtuvat kauhuelokuvista, väkivaltaisista uutisraporteista tai kotona käydystä riidasta.

Muistuttaisin vartiotorniseuraa kuitenkin siitä,että nämä samat lapset näkevät painajaisia seuran oman kirjallisuuden kauhutapahtumista kuvituksineen, niin menneistä kuin tulevista . Sama ongelma toistuu seurakunnan puheissa,joissa näitä kauhuskenaarioita käsitellään.

Lisätään tähän demonit.

Niin totta! En mä nähnyt lapsena painajaisia kauhuelokuvista tms, vaan demoneista ja maailmanlopusta. Pelkäsin niitä niin unissani kuin valveilla.
Elämästä ei selviä hengissä.
Markku Meilo

Re: Hesarissa taas asiaa

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

January kirjoitti:Niin totta! En mä nähnyt lapsena painajaisia kauhuelokuvista tms, vaan demoneista ja maailmanlopusta. Pelkäsin niitä niin unissani kuin valveilla.
Mun viiskymmppiseksi asti jatkuneet painajaiset eivät voineet syntyä kauhuleffojen kautta, sisällöltäänkin ne olivat Vt-seuran opetuksiin liittyneitä. Ja kun loppuivatkin parissa viikossa siitä kun netistä sain työkalun laittaa pennit jonoon Vt-seuran hömpötyksen kanssa.
Vastaa Viestiin