Howdy!

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

MaanKansa

Howdy!

Viesti Kirjoittaja MaanKansa »

Meitsikin on vielä hengissä.

Siitä onkin aika tarkalleen seitsämän vuotta kun viimeksi tänne sisään kirjauduin. Lämmin kiitos kaikille, jotka silloin jaksoivat tarjota seinää johon sain lyödä päätäni. Haluan myös pyytää muutamalta kirjoittajalta anteeksi henkilökohtaisuuksiin menemistä. Se oli sekavaa aikaa.

Tärkeimmät tähän:
Edellinen käynti kokouksessa joskus 2006 keväällä
Viimeinen kosketus yhteisöön 2006 kesän konventin lauantai-iltapäivä.
Yrittivät ne tossa reilu vuosi sitten soitella ja kysellä vähän mun elämästä mutta ilmoitin, että soittelen sitten jos on jotain asiaa.

En varmaankaan ala täällä juurikaan heilumaan. Nää jutut on mun osalta käsitelty.

Pitäkää lippu korkealla.. tiedätte että teette oikeita juttuja kun teitä vainotaan! ;)

--
am-ha·’a’rets
Viimeksi muokannut MaanKansa, 03.05.2014 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is what you make of it.
Tony

Re: Howdy!

Viesti Kirjoittaja Tony »

Mukava kuulla, että teitsikin on vielä hengissä. :P

Kaikkea hyvää myös jatkoon. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Voimantorni

Viesti Kirjoittaja Voimantorni »

Hienoa kuulla! Niin se elämä vain menee eteenpäin, lahkosta erkaantumisen jälkeenkin.

Omat statistiikkani tässä:
Ero järjestöstä: marraskuussa 2008
Viimeinen visiitti valtakunnansalilla: marraskuussa 2008
Viimeinen visiitti konventissa: kesäkuussa 2009

Kertaakaan eivät ole vanhimmat ottaneet yhteyttä eivätkä kyselleet paluuaikeistani mitään. Eikä ole kyllä ollut tarvettakaan.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

MaanKansa kirjoitti:Edellinen käynti kokouksessa joskus 2006 keväällä
Viimeinen kosketus yhteisöön 2006 kesän konventin lauantai-iltapäivä.
Lonk taim nou sii, 16.5.2006 klo 19.13 vastasit S24:llä mulle näin: "Olen Jehovan todistaja..." Et varmaan muista, mutta ilmoittauduit kertomaan raamatulliset perustelut vuodelle 1914. Toki täälläkin keskustelimme asioista tuon jälkeen hyvin sävyisästi´, muistaakseni emme kuitenkaan enää vuoden 1914 raamatullisuuteen liittyen.
MaanKansa

Viesti Kirjoittaja MaanKansa »

No puoltoista kuukautta ton kommentin jälkeen kuitenkin se kamelin selkä sitten vissiin katkesi. Fiilis silloin kesän konventin lauantai-iltapäivän väliajan loppuhetkille oli aika mukava. Sisimpään hiipi yhteenkuuluvuuden tunne laulun aikana ja jostain sisältä kuului ääni.. "Eihän tämä nyt niin kauheaa olekkaan". Sitten alkoi ohjelma ja illuusio särkyi pitkin jäähallin lehtereitä. Ahdistus oli käsinkosketeltava. Kysymyksiä ja vastauksia ja lässytystä. Vieläkin sattuu päähän.

Reilu kahdeksan vuotta myöhemmin (tällä viikolla) pari kravattikaveria teki väijytyksen ja meikäläinenkin pääsee kokemaan vihdoin komedian. Vahva tunne, että mun nimi pyyhitään seurakunnan listoilta yli. En jaksa hirveän aloitteellisesti puhua uskonnosta mutta jos joku väen väkisin haluaa, että kylvän pieniä epäilyksen siemeniä niin olen kyllä valmis. Meinasin jo et skippaan koko jutun mut kyl tää pitää hoitaa nyt silleen kunnolla pois jaloista. ;)

Ps. Markku.. voit huokaista helpotuksesta. Ei mulla ole niitä todisteita enää hallussa. CIA sai niistä vihiä ja ne tuhottiin et maailma voi jatkaa rauhallista menoaan. ...eli luin Hauglandin jutut ja tyhmemmällekkin kaverille pitäis siinä vaiheessa selvitä et nyt ollaan aika heikoilla.
Life is what you make of it.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Reilu kahdeksan vuotta myöhemmin (tällä viikolla) pari kravattikaveria teki väijytyksen ja meikäläinenkin pääsee kokemaan vihdoin komedian. Vahva tunne, että mun nimi pyyhitään seurakunnan listoilta yli. En jaksa hirveän aloitteellisesti puhua uskonnosta mutta jos joku väen väkisin haluaa, että kylvän pieniä epäilyksen siemeniä niin olen kyllä valmis. Meinasin jo et skippaan koko jutun mut kyl tää pitää hoitaa nyt silleen kunnolla pois jaloista.
Noi väijynnät on sitten hauskoja :)
Sunhan ei oo sitten mikään pakko alistua mihinkään komediaan jos siihen ei pysty. Voihan sen skipatakkin ja laittaa vaikka kirjettä salille, että homma oli nyt tässä. Sama se miten sen itte tekee, srkn silmissä sitä on kuitenkin mikä on.

Mun mielipide on se , että komedioissa oppihommien tai muiden juttujen esilleotto on yhtä tyhjän päälle.

Meni miten meni, mutta kun homma on ohi, helpotus on suuri
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

MaanKansa kirjoitti:Ahdistus oli käsinkosketeltava. Kysymyksiä ja vastauksia ja lässytystä.
Toi viimeinen sana kuvaa hyvin tuon nk. hengellisen ravintopöydän antia. Nyt kun tietää paremmin, niin tekee ilkeää ajatella, että miljoonat ihmiset kuuntelevat tuota lässytystä tosissaan, ikäänkuin se olisi maailmankaikkeuden jarkevintä antia.
Reilu kahdeksan vuotta myöhemmin (tällä viikolla) pari kravattikaveria teki väijytyksen ja meikäläinenkin pääsee kokemaan vihdoin komedian. Vahva tunne, että mun nimi pyyhitään seurakunnan listoilta yli. En jaksa hirveän aloitteellisesti puhua uskonnosta mutta jos joku väen väkisin haluaa, että kylvän pieniä epäilyksen siemeniä niin olen kyllä valmis. Meinasin jo et skippaan koko jutun mut kyl tää pitää hoitaa nyt silleen kunnolla pois jaloista. ;)
Kylvöön sulla on ihan hyvät valmiudet, itämisaika vaan pakkaa olemaan vuosiakin, joten siinä ja silloin ei nouse oraalle. Sen varmistaa myös se, että kolmen nipussa jokainen vanhin on niin firman mies, että.
Ps. Markku.. voit huokaista helpotuksesta. Ei mulla ole niitä todisteita enää hallussa. CIA sai niistä vihiä ja ne tuhottiin et maailma voi jatkaa rauhallista menoaan. ...eli luin Hauglandin jutut ja tyhmemmällekkin kaverille pitäis siinä vaiheessa selvitä et nyt ollaan aika heikoilla.
Lopetin hengitykseni pidättelyn ja helpotti heti. Janin lisäksi Steinhaug (kai se noin kirjoitetaan) oli se toinen norski, jotka omalta osaltaan saivat mun silmät lopulta avautumaan kun noin kaksi vuosikymmentä sitten hankin nettiliittymän. Pojilla oli silloin menossa nettisota WTBTS:n lakiosaston kanssa siitä kun laittoivat Laumaopuksen nettiin.

Oli saliuskottava jt sitten millä kohdin kuvitteelista fiksuusjanaa hyvänsä, niin heikoilla on ja pysyy mikäli ei uhmaa Vt-seuran ohjetta tutkia ainoastaan Vt-seuran tuottamaa valheellista matskua.
Vastaa Viestiin