JT-pariutumismarkkinat ja markkina-arvo
Valvoja: Moderaattorit
-
Kaarmis
Re: JT-pariutumismarkkinat ja markkina-arvo
Mulla esiaviollinen jäi pillun nuolemiseen ja suihkulla tyydyttämiseen, plus että multa vedettin hanskaan. Kunnolla tuhmaksi oon ruvennu vasta erottamiseni aattona.
Muuten olen sitä mieltä että himot ne on jepuillakin, varsinkin aviottomilla. Niistä ei vaan yleensä lauleskella.
Muuten olen sitä mieltä että himot ne on jepuillakin, varsinkin aviottomilla. Niistä ei vaan yleensä lauleskella.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Veli-Hopea
No näinhän se on ja on AINA ollutkin. Se joka muuta väittää, valehtelee itselleen.Niistä ei vaan yleensä lauleskella
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
jext
Kyllä minä ainakin olisin ollut jo todistaja-aikana valmis vaikka ja mihin, jo silloin siis kun olin vielä kunnolla mukana. Aika pitkälle meninkin ja pitemmälle olisi mennyt, jos tilanteita ei olisi aina keskeytetty tavalla tai toisella. Yhdenkään todistajan kanssa en loppuun asti mennyt, mutta jo muutama vuosi ennen kuin järjestöstä lähdin, menin neitsyyteni menettämään kännipäissään kaupungilla kulkiessani, kun olin vittuuntuneena teinityttönä saanut viinaa jostakin.
Ja oikeasti eniten kaipaa järjestöstä sitä, että kuinka helposti järjestön miespuolisia ihmisiä pystyi seksuaalisesti provosoimaan. Kun pukeutui vähän liian lyhyeen hameeseen, vähän liian avoimeen paitaan ja korkkarit laittoi jalkaan ja sitten meni "vahingossa" hipaisemaan jotakin veljeä niin hetihän ne sekosi. Varsinkin kun sitä on sattunut isorintaiseksi, pitkäsääriseksi ja hoikaksi naiseksi syntymään.
Ja oikeasti eniten kaipaa järjestöstä sitä, että kuinka helposti järjestön miespuolisia ihmisiä pystyi seksuaalisesti provosoimaan. Kun pukeutui vähän liian lyhyeen hameeseen, vähän liian avoimeen paitaan ja korkkarit laittoi jalkaan ja sitten meni "vahingossa" hipaisemaan jotakin veljeä niin hetihän ne sekosi. Varsinkin kun sitä on sattunut isorintaiseksi, pitkäsääriseksi ja hoikaksi naiseksi syntymään.
Älä suostu olosuhteiden uhriksi.
-
Veli-Hopea
No niin nyt sekosi puolet täällä palstallakin 
-
Kaarmis
Allekirjoittanut vaatii nyt tarkempia yksityiskohtia.
-
sorbet
Hitsi kun näitä lukee...mä oon ollut jt aikana niin kiltti...no sittemmin en...kolme numeroa mun luvussa nykyään on...olen siis ottanut kaiken korkojen kanssa takas...toivottavasti ei tulis nään numeroita lisää vaan saisin olla tämän söpöläisen kanssa elämäni loppuun...juu,olen rakastunut korviani myöten...hassuinta tässä on, että oltiin nyksän kanssa samalla salilla koko lapsuus mä itäisellä ja hän läntisellä. 8 vuotta sen jälkeen kun järjestöstä lähdin kohdattiin ja sillä tiellä ollaan...
-
Kaarmis
-
Elisenda
Välillä sitä pallottelee ajatuksella, että mitä jos olisi ajautunut todistaja-aikana avioon jonkun kiihkomieli-keijon kanssa. Sitten pari tenavaa päälle. Siitä ei niin vaan olisi livistetty. Pelkkä ajatuskin puistattaa..
Ja mitä tulee tuohon naimattoman jt-porukan moraaliseen puhtauteen niin onhan siellä varmaan yksilöitä jotka elävät kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Suurin osa kuitenkin liikkuu vähintäään harmaalla alueella. Enpä voi itsekään väittää olleeni se puhtoisin pulmunen. Ihmiset nyt vaan ovat sellaisia ja seksuaalisuus on niin erottamaton osa ihmistä. Ei sitä voi miksikään muuttaa muutaman äijän toimesta, vaikka kuinka saarnattaisiin, vaahdottaisiin ja syyllistettäisiin.
Ja mitä tulee tuohon naimattoman jt-porukan moraaliseen puhtauteen niin onhan siellä varmaan yksilöitä jotka elävät kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Suurin osa kuitenkin liikkuu vähintäään harmaalla alueella. Enpä voi itsekään väittää olleeni se puhtoisin pulmunen. Ihmiset nyt vaan ovat sellaisia ja seksuaalisuus on niin erottamaton osa ihmistä. Ei sitä voi miksikään muuttaa muutaman äijän toimesta, vaikka kuinka saarnattaisiin, vaahdottaisiin ja syyllistettäisiin.
"Niin minun äitini itki hieman ja kuiskas miksi sä lähdet?
Kun täällä on turva ja täällä on rauha ja taivaalla kauneimmat tähdet.
Mä sanoin täällä puhua saa vaan jos haluaa kiittää.
Kuka niin voi olla, kenelle se riittää?" M. Vilkkumaa, Timantti
Kun täällä on turva ja täällä on rauha ja taivaalla kauneimmat tähdet.
Mä sanoin täällä puhua saa vaan jos haluaa kiittää.
Kuka niin voi olla, kenelle se riittää?" M. Vilkkumaa, Timantti
-
Vieras
Mulla on ollut kyllä käsitys että aikalailla kaikki harrastavat esiaviollista seksiä, poislukien jotkut eunukit, ts. nuoret miehet joiden olemus on sellainen ylihengellinen, ylitervehenkinen slow-motion (eunukit ovat kyllä yleensä tosi mukavia tyyppejä, ja kauheata katsoa miten hyvä mies on voitu niin aivopestä).
Kyllä sitä itsekin tuli harrastettua paljon ja vaikea kuvitella että muutkaan odottaisivat avioliittoon asti — onhan kyseessä kuitenkin aika perustasti ihmisluontoon kuuluva ominaisuus.
Tunsin myös muutamia sellaisia seurakunnan ykköslemmikkejä, jotka konventissa kävivät lavallakin jutustelemassa ja sitten toisessa hetkessä olivat iloisesti seksihommissa.
Anyway, vois kuvitella että ei tee kovin hyvää psyykelle tuo kahdenvaiheilla tasapainoilu, välillä valehdellen muille ja varmasti aika usein myös pitää koittaa valehdella itselleen.
Kyllä sitä itsekin tuli harrastettua paljon ja vaikea kuvitella että muutkaan odottaisivat avioliittoon asti — onhan kyseessä kuitenkin aika perustasti ihmisluontoon kuuluva ominaisuus.
Tunsin myös muutamia sellaisia seurakunnan ykköslemmikkejä, jotka konventissa kävivät lavallakin jutustelemassa ja sitten toisessa hetkessä olivat iloisesti seksihommissa.
Anyway, vois kuvitella että ei tee kovin hyvää psyykelle tuo kahdenvaiheilla tasapainoilu, välillä valehdellen muille ja varmasti aika usein myös pitää koittaa valehdella itselleen.
-
YksinäinenSusi
Niin tosiaan, tuntuisi että esiaviollinen seksi on oikeastaan pakollistakin - ainakin niille nuorille joilla on vahva vietti. Koska mitä he muutakaan voisivat, kun nuoren kehon halu vaatii päästä purkautumaan, ja itseeään kun ei saa tyydyttää.Vieras kirjoitti:
Mut sitten on tosiaan niitäkin nuoria - tosin harvassa - jotka ovat lähes a-seksuaaleja, eivätkä ehkä tunne halua paljon yhtään.
Mun serkku saattaa olla tällainen. Nuorena seurakunnassa hän ei sisarten kanssa paljoa jutskannut ja myöhemminkään ei juurikaan seurustellut.
Kerran yritti aikuisena ruveta erään sisaren kanssa seurusteleen, mutta tympääntyi siihen että toiset vahtivat heitä koko ajan ja piti olla mukamas esiliina.
No, hän sitten pani seurustelun poikki ja meni kotiinsa, eikä enää koskaan päästänyt ketään seurakunnasta kotiinsa, eikä enää mennyt kokouksiinkaan. Eikä ole vielä tyttökaveria ollut myöhemminkään.
Saattaapi vanhana alkaa kaduttaa, jos ei nyt keski-ikää lähestyessään tee parannusta ja hanki naisystävää. Saattaa myös olla sekin syy että kokee seksin synniksi ja siksi ei hanki vaimoa.
Onhan hän sentään kasvanut natsi-jt-tädin varjossa, joka on tuominnut seksin hirveäksi synniksi aina ja miehet pahoiksi. Minäkin olen siis paha, koska natsi-jt-täti ja äitini ovat niin opettaneet minua lapsesta asti. Äitini erikoisopetus minulle on että olen kuulemma yhtä paha kuin isäni joka kuulemma raiskaa ja on yrittänyt tappaa.
Minäkin sain pienenä osani natsi-jt-tädin hirmuvallasta. Hän mm. yritti pakottaa minut lapsena pitämään esitelmän hautajaisten jälkeen koko seurueelle ja papille, vaikken ollut kuin 13 vuotias.
Se oli hirveä tilanne, mutta selvisin siitä kun menin aivan lukkoon, enkä voinut mitenkään valmistautua siihen, niin natsi-jt-täti luovutti - onneksi.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Polyester
Tuo esiliinapuoli on kans yksi erikoisuus JT-seurustelussa. Kuinka pakollinen semmoinen on ja ketä esiliinaksi valitaan? Varmaan joku semmoinen kuitenkin, jonka edessä ei kehtaa kutea - tai sitten juuri semmoinen, joka osaa katsoa muualle tai häipyä paikalta, kun illuusio on annettu. Jokuhan voisi alkaa pitää esiliinapalvelua seurakunnan ja miksei useammankin alueella.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Kerran yritti aikuisena ruveta erään sisaren kanssa seurusteleen, mutta tympääntyi siihen että toiset vahtivat heitä koko ajan ja piti olla mukamas esiliina.
-
Veli-Hopea
Mä oon joskus junnuna toiminut esiliinana ja voin kertoa, että olin siinä periaatteessa aika helvetin huono
Kuksikoot.. Ei oo mun ongelma.
Juuh, kyllähän sellainen "tsot tsot" esiliina saisi mainetta ja arvoa, niin että pyydeltäisiin essuksi jo toiselta paikkakunnaltakin
Tai toisaalta... "ei ikinä enään tota..". Kumpikohan...
"Hei kulti pyydetään se sama esiliinaksi, niin pystymme pitämään näppimme erossa toisistamme <3"
Hahaa no LOL!
Kuksikoot.. Ei oo mun ongelma.
Juuh, kyllähän sellainen "tsot tsot" esiliina saisi mainetta ja arvoa, niin että pyydeltäisiin essuksi jo toiselta paikkakunnaltakin
Tai toisaalta... "ei ikinä enään tota..". Kumpikohan...
"Hei kulti pyydetään se sama esiliinaksi, niin pystymme pitämään näppimme erossa toisistamme <3"
Hahaa no LOL!
-
Luopio?
Voisiko joku hieman kertoa seikkaperäisemmin, kuinka tämä "esiliina" käytännössä toimii. Itselläni ei ehtinyt moista kokemusta järjestön tarjoamana tulemaankaan.
"Totuus ei saa koskaan tulla hyvän tarinan tielle"
-
Veli-Hopea
Luopio? kirjoitti:Voisiko joku hieman kertoa seikkaperäisemmin, kuinka tämä "esiliina" käytännössä toimii. Itselläni ei ehtinyt moista kokemusta järjestön tarjoamana tulemaankaan.
Esiliina on nuoren seurustelevan parin piikki lihassa, joka kulkee mukana ( eli 3s henkilö) varsinkin vähemmän julkisissa paikoissa ikäänkuin varmistuksena, ettei pari vaan sortuisi harrastamaan seksiä tms ennen avioliittoa.
, paitsi ei se esiliina paljoakaan todellisuudessa vaikuta jos nuoripari todellisuudessa haluaa seksiä harrastaa. Hyödytön kapistus koko esiliina ja niinkuin minunkin esiliinana oleminen oli lähinnä portti nuorelle parille eri harrastamisiin, kun ei kukaan muu vanhin ym parin vanhemmat vahtineet tekemisiä.
Luotto esiliinoihin on turhan kova
Esiliinan valintakriteereistä en ole kuullut ja tuskin sellaisia onkaan. Kaikki on tyytyväisiä, kunhan joku on "vahtimassa".
- Tony
Mielestäni tuossa esiliinatouhussa on moraalinen epäkohta (siis Jt-maailmaa ajatellen). Jos Jt-pari ei harrasta esiaviollista seksiä ainoastaan siksi, että heitä valvotaan, niin mitä aitoa tai vilpitöntä sellaisessa uskollisuudessa (Jumalalle) on?
Jos ainoa syy sille, miksi kaverisi ei varastanyt sinulta lompakkoa viime viikonloppuna on se, että hän ei pystynyt siihen paikallaolijoiden takia, niin olisiko kaveri mielestäsi onnistunut ja arvostaisitko häntä?
Jos ainoa syy sille, miksi kaverisi ei varastanyt sinulta lompakkoa viime viikonloppuna on se, että hän ei pystynyt siihen paikallaolijoiden takia, niin olisiko kaveri mielestäsi onnistunut ja arvostaisitko häntä?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja