lintujen talviruokinta

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
YksinäinenSusi

lintujen talviruokinta

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Tekaisin tänään tyhjästä muovisesta muruteepurkista lintujen ruokinta-automaatin ja vein sen pihalle. Sinne tuli heti kohta yksi lintu istuskeleen ja on istunut sen vieres koko päivän, eikä lähde pois.

Miksikähän se siellä vaan istuskelee, luulis olevan jo maha täynnä. Mutta eipä siinä mitään, kivahan se on kun se siellä istuksii ja tykkää siellä olla.

Tuli vaan semmone ajatus että oisko siinä jokin vartiointi sillä linnulla päällänsä, ettei kukaan vie ruokia pois.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Tony

Re: lintujen talviruokinta

Viesti Kirjoittaja Tony »

Ehkä se vain pitää ajatuksesta olla lähellä ruokakaappia? :)

Viime vuonna laitettiin ekaa kertaa terassille ruokinta-automaatti. Ihan siksikin, että sisäkissoilla on viihdykettä. Yllättävän heikko suosio automaatilla. Saas nähdä jos tänä vuonna kelpaa paremmin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Viime vuonna laitettiin ekaa kertaa terassille ruokinta-automaatti
Suht reilu vaimo sinulla kun päästää noinkin lähelle syömään. Onnekkaimmat ukot pääsee joskus jopa sisäruokintaan asti :)

He he ho .... Ho .... hilarious :D
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Hohohooo! :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Miksikähän se siellä vaan istuskelee, luulis olevan jo maha täynnä. Mutta eipä siinä mitään, kivahan se on kun se siellä istuksii ja tykkää siellä olla.
Sairaaksi epäilen tuollaista lintua.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Syömishäiriö?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Salmonella?
Vastaa Viestiin