Verilettu kirjoitti:Kun asiapuolella ollaan nurkassa niin se pyritään peittämään hirveällä älämölöllä. Säälittävää.
Ja muutenkin epäreilua että joutuu yksin vastaamaan oikeuskomitean edessä. Oikeudessa pitäisi olla joku kuulusteltavan tukena.
Juu! 1 vs 1 kuulostaisi reilummalta vieläpä niin että hommaan lähdetään samalta viivalta tasa-arvoisina. Ei niin että toinen/toiset istuu (vertauskuvallisella) jakkaralla, joka on 15 cm korkeammalla kuin toisen.
Kyllä srklaisetn päähän on mielestäni taottu, että vanhimmat ovat hierarkiassa ylempänä ja heillä on joku valta-asema jäseniin.
Kuinka asioista edes voi keskustella samalta viivalta kun asetelma on sellainen että "minä( vanhin) olen tällä viivalla täällä ylhäällä ja sinä (jäsen ) olet tällä viivalla tuolla alhaalla"? Se on sillä tavalla että mulle (vanhin) ei tulla vittuilee, koska..oon vanhin.
Nykyään on helppo keskustella jt vanhimman kanssa. En tunnusta heitä minkään tason johtajaksi, kun eivät sitä ole, eikä ole mitään pelättävää. Kun tämä auktoriteetti on heiltä pois, heillä ei ole mitään asetta millä saisivat mitään otetta ihmiseen. Siksi jääkin vain vähän vaihtoehtoja : Joko vanhimmat luikkivat pakoon ("missä on vessa" kysymyksillä) tai tulevat kolmestaan porukalla uhoamaan ja antamaan monoa.
Voi vittu kun ovatkin säälittäviä, sori vaan.
Tulee mieleen ala-asteen kiusaajapojat, jotka sorsii yhtä porukalla, mutta yksin ollessaan kusevat öisin sänkyynsä ja halivat syntyessään saanutta kuolaista rättiä tai nallea peukalo suussa ja balettitossut jalassa.
Prkl! koulukiusaajia, työpaikkakiusaamista ja uskontokiusaamista. Samaa paskaa.