Etelä-Saimaa: Mies joka ajatteli liikaa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Etelä-Saimaa: Mies joka ajatteli liikaa

Viesti Kirjoittaja Tony »

Etelä-saimaa kirjoitti:
Jehovan todistajien kyselijä kertoo omat vastauksensa
2.11.2014 11:54

Isaac Withersponen toiminta sosiaalisessa mediassa herätti epäluuloa Jehovan todistajissa. Nyt hän jakaa oman pohdiskelunsa ja tutkimustensa tuloksia Youtube-videoillaan.
Isaac Withersponen toiminta sosiaalisessa mediassa herätti epäluuloa Jehovan todistajissa. Nyt hän jakaa oman pohdiskelunsa ja tutkimustensa tuloksia Youtube-videoillaan.

Lappeenrantalainen Isaac Witherspone erotettiin Jehovan todistajista. Nyt hän kertoo oman tarinansa siitä, miten päätyi eroon seurakunnasta.

Witherspone sanoo, että seurakunnassa ollessaan hänellä alkoi olla paljon uskontoon liittyviä kysymyksiä. Niihin hän ei kuitenkaan kokenut saavansa vastauksia. Witherspone päätti itse olla avoin ja kertoa erottamisensa jälkeen julkisesti vastaukset, joihin hän itse on päätynyt.

Lappeenrantalaismies julkaisee Youtube-kanavaa nimellä Jwanalyst. Omatekoiset videot käsittelevät hänen näkemyksiään Jehovan todistajista ja omaa historiaansa siellä.
http://www.esaimaa.fi/Online/2014/11/02 ... 18115263/4

Koko jutun voi lukea ilmaiseksi tämän päivän aikana digilehdestä.

Ilmaistunnus: esaimaa(a)esaimaa.fi ja salasanalla digilehti. Korvaa käyttäjätunnuksen (a) @-merkillä.

Tai sitten PDF jutusta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Jaakob

Re: Etelä-Saimaa: Mies joka ajatteli liikaa

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Oli hyvä ja asiallinen juttu.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Olisiko JwAnalyst hyvä herra Isaac W. Kiinnostunut kirjoittelemaan myös täällä veljesseuran sivuilla?

Missä on vessa?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Johanneksen poika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Tony kirjoitti:Koko jutun voi lukea ilmaiseksi tämän päivän aikana digilehdestä.

Ilmaistunnus: esaimaa(a)esaimaa.fi ja salasanalla digilehti. Korvaa käyttäjätunnuksen (a) @-merkillä.

Tai sitten PDF jutusta.
Tämän päivän jälkeen voi lukea jutun täältä.
Kivikko

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Asiallista tekstiä artikkelissa. Tutultahan tuo jo kuulostaa, kun on vähän saman kaltaista kokenut ja kanssaihmisiltä kuullut tässä vuosien varrella. Mulle on muuten myös aika moni ihminen (myös ei-jt:t) sanonut että ajattelen liikaa. Ajattelen sen olevan ihan hyvä piirre :P
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Muistan kuinka Isaacia hehkuteltiin aikoinaan Lappeenrannassa.
Fiksu musta mies tulee pyytämään tutkistelua.
Mut erotettiin vuosi ennen kuin Isaac ehti kasteelle.
Saattaa olla, että Isaac on Lappeenrannan kuuluisin luopio.
Väärien kysymysten kysyminen on varmaan pahinta Jt-maailmassa.
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin