Veljesseuran "pikkujoulut" 17.11.2007 Kuopiossa!
Valvoja: Moderaattorit
-
Turhapuro
Pks. seutu on paikalla ainakin yhden tila-auton verran, mikäli siihen saadaan kaikille istuimille sopiva luopio. Tämä vain yhden autokunnan tiedoksi. Täällä päässä sisäinen info kulkee sen osalta. Olisi hyvä täyttää jokainen istuin, ensisijaisesti edestäpäin. Kuljettajalta vaaditaan B kortti ja 0 milligrammaa/ millilitra alkoholia mahdollisen puhalluksen vuoksi. Itse olen varannut paikan keskiriviltä 2/1 juuri poistumis oven vierestä, muut on vapaana.
Lippuja rajoitetusti (5 kpl) Hinta koko matkalta: Iloinen mieli. Varaukset Kaarmikselle.
Lippuja rajoitetusti (5 kpl) Hinta koko matkalta: Iloinen mieli. Varaukset Kaarmikselle.
-Joskus näin mustavalkoisena kaiken, mutta nyt kun näkee värit, niin paljon kauniimpi on maailma- -tp07-
-
Jakke
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
Jakke
Allekirjoittaneella oli pieni pelko p**seessä, että ehdin vain käväsemään paikalla, mutta nyt sain avio-onnen rippeitä uhmaten järjestettyä niin, että olen koko illan pelissä mukana "kansainvälisen luopiojärjestön paikallisosastoa" edustaen.
übermahtavaa, odotan innolla tilaisuutta tutustua teihin
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Analysoija
Hianoa!Jakke kirjoitti:Allekirjoittaneella oli pieni pelko p**seessä, että ehdin vain käväsemään paikalla, mutta nyt sain avio-onnen rippeitä uhmaten järjestettyä niin, että olen koko illan pelissä mukana "kansainvälisen luopiojärjestön paikallisosastoa" edustaen.
Et lähre liikkeheelle tavis-pikkujouluissa joten perille piäsy on aena tojennäköösempi.
-
Jakke
Voe tokkiisa, kyllä myö kunnon kekkerit pystyyn suahaa!Analysoija kirjoitti:Hianoa!Jakke kirjoitti:Allekirjoittaneella oli pieni pelko p**seessä, että ehdin vain käväsemään paikalla, mutta nyt sain avio-onnen rippeitä uhmaten järjestettyä niin, että olen koko illan pelissä mukana "kansainvälisen luopiojärjestön paikallisosastoa" edustaen.
Et lähre liikkeheelle tavis-pikkujouluissa joten perille piäsy on aena tojennäköösempi.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Analysoija
-
Analysoija
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
Lisäsin alkup. kutsuilmoitukseen seuraavanlaisen lisäyksen:
Tapaamiseen ovat tervetulleita myös sellaiset, jotka eivät ole rekisteröityneet tai eivät muuten kirjoittele palstalle. Eli siis myös anonyymit ovat tervetulleita, kunhan ilmoittaa saapumisestaan esimerkiksi sähköpostilla. -Lehtiveli
Eli jos joku anonyymi haluaa tulla paikalle, tulemisestaan voi ilmoittaa vaikka Veljesseuran palautelomakkeella nimettömänä.
Tapaamiseen ovat tervetulleita myös sellaiset, jotka eivät ole rekisteröityneet tai eivät muuten kirjoittele palstalle. Eli siis myös anonyymit ovat tervetulleita, kunhan ilmoittaa saapumisestaan esimerkiksi sähköpostilla. -Lehtiveli
Eli jos joku anonyymi haluaa tulla paikalle, tulemisestaan voi ilmoittaa vaikka Veljesseuran palautelomakkeella nimettömänä.