Jouko Pallari kirjoitti:Alkoholin käyttäjät eivät käytä rastatukkaa.
Hyvää Itsenäisyyspäivää 2014
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: Hyvää Itsenäisyyspäivää 2014
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Jouko voi sitten rajoittaa sitä kannabisjorinaansa. Ei tarvitse spämmätä sitä joka ketjuun.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Veli-Hopea
Just näin.
Rastatukka = kannabis
Lintu lensi ikkunaan = oli syönyt kannabiksen siemeniä
Maanjäristys= joku repi kannabis sativan juurineen maasta
Benjinaru meni poikki = oli tehty hampusta
Teltta = kannabis
Kalju= skini
Jne
Rastatukka... Yhmyhyhmy mymmym
Rastatukka = kannabis
Lintu lensi ikkunaan = oli syönyt kannabiksen siemeniä
Maanjäristys= joku repi kannabis sativan juurineen maasta
Benjinaru meni poikki = oli tehty hampusta
Teltta = kannabis
Kalju= skini
Jne
Rastatukka... Yhmyhyhmy mymmym
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Occamin partaveitsi
Veli Holpea kirjoitti...
"Mitäpä jos opettelisit keskustelemaan jostakin muustakin kun kannabiksesta? Eiköhän se ole hetkeksi loppuun kulutettu aihe. Elämässä on muutakin."
Mistähän minä oikein arvasinkaan, että Veli Hopea kirjoittaisi juuri näin.
"Mitäpä jos opettelisit keskustelemaan jostakin muustakin kun kannabiksesta? Eiköhän se ole hetkeksi loppuun kulutettu aihe. Elämässä on muutakin."
Asioita ei tule monimutkaistaa tarpeettomasti.
"Occamin partaveitsi ja Einsteinin hiomakivi"
-
Veli-Hopea
Jouko Pallari kirjoitti:Veli Holpea kirjoitti...
Oliko tällä kommentilla jokin suurempikin täyttymys?
-
Occamin partaveitsi
"Veli Hopea" kirjoitti...
"Oliko tällä kommentilla jokin suurempikin täyttymys?"
Sitä voit itse tuumailla sisimmässäs.
Koska tämä on keskustelupalsta, ja tässä aloituksessa (jota minä en aloittanut) oli kysymys, itsenäisyyspäivän nuorten aiheuttamista mellakoinnista, niin , onko väärin esittää arvioita, missä olisi pohjimmainen syy ?
Mainittakoon vain, että tämä nyt oli vain minun arvioni syistä, mutta ei välttämättä faktaa. Eikö keskustelun tarkoitus ole etsiä vastausta esim syihin ?
Esittäköön joku muu oman arvionsa syihin.
"Oliko tällä kommentilla jokin suurempikin täyttymys?"
Sitä voit itse tuumailla sisimmässäs.
Koska tämä on keskustelupalsta, ja tässä aloituksessa (jota minä en aloittanut) oli kysymys, itsenäisyyspäivän nuorten aiheuttamista mellakoinnista, niin , onko väärin esittää arvioita, missä olisi pohjimmainen syy ?
Mainittakoon vain, että tämä nyt oli vain minun arvioni syistä, mutta ei välttämättä faktaa. Eikö keskustelun tarkoitus ole etsiä vastausta esim syihin ?
Esittäköön joku muu oman arvionsa syihin.
-
Veli-Hopea
Eiköhän ne tekijät ja syyt löydy ihan jostain muusta kuin jostakin tietystä aineesta.
-
Kaarmis
Mikäli olen nyt oikein ymmärtäny ja kokenut, niin tuon tapainen toiminta vaikuttaa vahvasti enemmän Kuningas Alkoholin antamin voimin tehdyltä.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Veli-Hopea
Kaarmis kirjoitti:Mikäli olen nyt oikein ymmärtäny ja kokenut, niin tuon tapainen toiminta vaikuttaa vahvasti enemmän Kuningas Alkoholin antamin voimin tehdyltä.
Ymmärtääkseni kyse on mielenosoituksesta. Niinpä paikalle mennään osoittamaan mieltä ja jostain syystä kuvittelen syiden löytyvän linnanjuhlista ja kenties herrat vs köyhät ja se millä rahalla juhlat järjestetään jne.
Saatan olla ihan hakoteilläkin mutta kuvittelen homman olevan etukäteen suunniteltua joten ei pysty pelkän alkoholinkaan syyksi laittamaan. Toki tuo päihde on illanmittaan kuvioissa mukana , joka typeryyttä lisää entisestään.
Ei voi ajatella että ilman kannabista tai ilman alkoholia ei olisi mielenosoituksiakaan. Syy tähän typerään toimintaan löytyy jostain muusta.
Takuulla mukana oli joku kannabiksen käyttäjäkin jos ei useampikin niinkuin alkoholin käyttäjiäkin, mutta eivät he riehumassa siellä sen takia olleet että olivat jonkin päihteen käyttäjiä, eihän se nyt voi olla niin?
Ei syy ole kannabis kuin ei alkoholikaan.
-
Masterpiece
Pallari vaan jatkaa samaa rataa
. Loppua ei näkyvissä, vaikka pussinpohjaa ollaan esitelty jo monta viikkoa.
Mutta eipä siinä, hyvää itsenäisyyspäivää, tai tänään voisi sanoa, että hyvää Sibeliuksen päivää.
Mutta eipä siinä, hyvää itsenäisyyspäivää, tai tänään voisi sanoa, että hyvää Sibeliuksen päivää.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
Jeesus sentään. Tuo minulle pössypää, joka jaksaa heittää pyörätelineen kaupan ikkunasta läpi, niin minä annan sille Olympiamitalin välittömästi.Jouko Pallari kirjoitti: Koska tämä on keskustelupalsta, ja tässä aloituksessa (jota minä en aloittanut) oli kysymys, itsenäisyyspäivän nuorten aiheuttamista mellakoinnista, niin , onko väärin esittää arvioita, missä olisi pohjimmainen syy ?
Eiköhän pilveä kärryyttäneet ole jääneet sinne Itiksen lähiöön pötköttelemään, kerkiää sitä osoitella mieltä toistekin.
And Justice For All
-
Kaarmis
Taas puuttuu tykkäysnappula.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Veli-Hopea
sinner74 kirjoitti:Jeesus sentään. Tuo minulle pössypää, joka jaksaa heittää pyörätelineen kaupan ikkunasta läpi, niin minä annan sille Olympiamitalin välittömästi.Jouko Pallari kirjoitti: Koska tämä on keskustelupalsta, ja tässä aloituksessa (jota minä en aloittanut) oli kysymys, itsenäisyyspäivän nuorten aiheuttamista mellakoinnista, niin , onko väärin esittää arvioita, missä olisi pohjimmainen syy ?
Eiköhän pilveä kärryyttäneet ole jääneet sinne Itiksen lähiöön pötköttelemään, kerkiää sitä osoitella mieltä toistekin.
Älähän nyt. Tanskassa ei vietellä itsenäisyyspäivää , mutta kesäkuussa kansallispäivää kuitenkin. Silloin on melkein tuhatpäinen Christianin kylä liikkeellä karmeissa psykooseissa ja heittelevät kokonaisia autoja ja traktoreilla torilla ikkunoiden läpi, kunhan ovat ensin piirrelleet vihreällä spraymaalilla tuheroita niihin.
Kannabishan on tunnettu siitä että se toimii kuin Asterixin ja Obelixin taikajuoma ja aiheuttaa helvetillistä agressiota.
Kuulin jopa yhdestä tyypistä joka vihapäissään söi norjassa 8-hengen teltan.
-
Occamin partaveitsi
Veljekset Veli Hopea, Tony ja jopa Martepiecekin, antavat ymmärtää että minun ei ole enää sopivaa keskustella esim.kannabiksesta ?
Haiskahtaa vähän samantyyppiseltä toiminnalta, kun jehovantodistajain järjestössä, eli rajoitetaan ajatuksien vapautta.
Juuri sen takia tulin tällekin foorumille, kun kuvittelin että täällä, --jos missään saa esittää ajatuksensa vapaasti, saas nähdä milloin minua aletaan "karttamaan".
Haiskahtaa vähän samantyyppiseltä toiminnalta, kun jehovantodistajain järjestössä, eli rajoitetaan ajatuksien vapautta.
Juuri sen takia tulin tällekin foorumille, kun kuvittelin että täällä, --jos missään saa esittää ajatuksensa vapaasti, saas nähdä milloin minua aletaan "karttamaan".
- Tony
Voit keskustella kannabiksesta sille varatussa keskustelussa, mutta siitä ei ole tarvetta spämmätä pakonomaisesti joka ketjussa johon satut osallistumaan.