Cedars kiittää ja kumartaa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea

Cedars kiittää ja kumartaa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

http://jwsurvey.org/cedars-blog/dear-wa ... -complaint

On nämä tiukat housut sitten kova juttu
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Re: Cedars kiittää ja kumartaa

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tarkoittikohan Da Turd, että homoseksuaalisuus tarttuu teollisesti tuotetusta vaatteesta jos suunnittelija on homoseksuaali? Rajoittuuko asia ainoastaan dongareihin, vai onko tosi kristitty vaarassa muidenkin vaateteollisuustuotteiden taholta, eli voiko esimerkiksi vääränlaisista kengistä tarttua kenkäfetisismi (vai miten se kirjoitetaan)?
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Mielenkiintoista myös, että Vt-seura halusi ko. videon pois tuubista. Miksi he halusivat poistaa netistä Totuuden™ sanoja? Ehkä siellä oltiin noloina Morrisin höpinöistä?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Tony kirjoitti:Mielenkiintoista myös, että Vt-seura halusi ko. videon pois tuubista. Miksi he halusivat poistaa netistä Totuuden™ sanoja? Ehkä siellä oltiin noloina Morrisin höpinöistä?

Kun Morris puhuu niin hommahan tulee suoraan yläkerran ukolta. Ei voi käsittää mikä siinä nyt niin pahaa on että se poistaa pitää. Ehkäpä yläkerran ukkoakin nolottaa, ketäpä näistä höpinöistä ei nolottais.

Eiköhän siellä oo käyty johdon kanssa palaveri ja pojat on kironnu yhteen ääneen että : " ei saatana Morris mitä paskaa sää taas oot menny huutelemaan " :D

Niin no sensuuri on syy koska mitään ei saa kritisoida

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Tony

Ja tuo videohan on täyttä kultaa. Eikä vähiten lopun "tight pants" -battlen ansiosta. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

On toi juttu kyllä tosi hassu.
Lahkolaiset tekevät kaikkensa, että saisivat sanomaansa julki. Sitten kun joku ystävällisesti laittaa puheita julkisuuteen, niin suututaan ja aletaan käydä oikeutta.
Let me go Master I hate you so
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

rippeli kirjoitti:On toi juttu kyllä tosi hassu.
Lahkolaiset tekevät kaikkensa, että saisivat sanomaansa julki. Sitten kun joku ystävällisesti laittaa puheita julkisuuteen, niin suututaan ja aletaan käydä oikeutta.
Ystävällisesti? Paratiisisanomaa julki? Video on pilkkaa uskonnon johtajasta.
Outo päätös Youtubelta hyväksyä poistopyyntö.
Veli-Hopea

Video on pilkkaa uskonnon johtajasta.
Jonkinverran olen erimieltä. Pilkka on väärä sana. Kritiikki tai arvostelu voisi olla parempi sana.
Tuskin olemme erimieltä siitä, että tämän uskonnon johtajan jutut on hieman erikoisia.

Tony

Vieras kirjoitti:Video on pilkkaa uskonnon johtajasta.
Oli mitä oli, mutta täysin oikeutettua. Hallintoelimen jäsen nostaa homofobiansa puheessa melkoisiin sfääreihin. Kaupan päälle haukkuu tiukempia housuja pitäviä kuvottavan näköisiksi.

Näin ala-arvoiseen puheeseen tuleekin puuttua, ja nostaa se esille esimerkiksi siitä miten epäterve Jt-uskonto on.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Veli-Hopea kirjoitti:Tuskin olemme erimieltä siitä, että tämän uskonnon johtajan jutut on hieman erikoisia.
Niin, laitokseen (uskonnon päämajaan) eristäytyneen vanhan miehen höpinää. Cedarsilta osuvaa pilkkahuumoria.
synniton

Viesti Kirjoittaja synniton »

Eikös tuo tapaus tuominnut jossain sisarten liian tiukat jumppahousut?
Polyester

Viesti Kirjoittaja Polyester »

synniton kirjoitti:Eikös tuo tapaus tuominnut jossain sisarten liian tiukat jumppahousut?
Saattaa olla, mutta sitä ei ainakaan homouteen vedoten voi kieltää. "Ajattelehan... sisaria tiukoissa jumppahousuissa tai lyhyissä hameissa. Miten iljettävää! Homojen hommaa!"
Tony

synniton kirjoitti:Eikös tuo tapaus tuominnut jossain sisarten liian tiukat jumppahousut?
"Spanx leggingsit" meni mustalle listalle, kyllä. Ainakin julkisesti pidettyinä. :o

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CCckKkgpxQ
Veli-Hopea

Tony kirjoitti:
"Spanx leggingsit" meni mustalle listalle, kyllä. Ainakin julkisesti pidettyinä. :o

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CCckKkgpxQ
Joutu taas kattomaan. Ei oo todellista... Ei ku on..
Huhhuh

Vastaa Viestiin