Äitini, veljeni, sisareni ja heidän perheensä karttavat minua, koska olen homoseksuaali.
He karttavat myös toista veljeäni ja hänen perhettään, sillä he ovat ilmoittaneet kieltäytyvänsä ottamasta vastaan todistajien uskontopropagandaa. Veljeni lapsilla ei siis ole ollut isoäitiä n. 15 vuoteen, sillä äitini, (+veljeni+siskoni) eivät pidä yhteyttä. Me, ei-todistajat, olemme joskus yrittäneet pitää kontaktia yllä, mutta todistajat karttavat julmasti meitä kaikkia.
Karttaminen ei siis koske pelkästään ex-todistajia, vaan se ylettyy myös muihin perheenjäseniin, joilla ei ole koskaan ollut kiinnostustakaan tutkia kyseistä uskonlahkoa. Olen tietenkin aivan vakuuttunut, että ex-todistajien kokemukset ovat vertaansa vailla. Tämä kun ei ole mikään kilpailu... Kukaan ei voita, kaikki häviävät.
Leinonen... tuo paholaisen asianajaja... suoltaa suustaan ulos törkeitä valheita, kun hän julkeaa ilmoittaa, etteivät perhesiteen muka koskaan katkeaisi. Hänen totuutensa on silkkaa p*skaa!
Hyvä, että tällainen sivusto on olemassa. ... Hieman surku, että sivuston nimi viittaa kuitenkin jonkinlaiseen "seuraan" ... uskoon/lahkoon. Moni ei ehkä uskalla kurkata edes sivuston sisältöä, vaikka välillä olisi kuitenkin hyvä elää hieman rohkeasti ja ottaa elämänsä ohjat omiin käsiinsä.
Terveisin,
Tuiki T.