Huhtikuun tutkittava VT - Rukoilu™

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Huhtikuun tutkittava VT - Rukoilu™

Viesti Kirjoittaja Tony »

Huhtikuun tutkittavassa Vartiotornissa käsitellään mm. rukoilemista.

Koska rukoilu on ilmeisesti todistajille käsitteenä kovin vieras ja tuntematon asia, se on nyt erikseen hahmotettu kuvamateriaalilla. Epäselvyyksien välttämiseksi kuvassa on myös nuolet kertomassa, miten tapahtuma teknisesti toimii.

Kuva

Vartiotorni antaa tietenkin myös esimerkkejä siitä, mitä Jehovalta voi rukoilla ja miten niihin voi saada vastauksia. Vastauksia voi saada esimerkiksi lukemalla Raamattua. Yllättäen esimerkiksi on seuloutunut vinkki siitä, miten Jehovan todistaja voisi antaa enemmän Jehovalle ja Valtakunnalle - eli Vt-seuralle. Ja koska rukoilu ja raamatuntutkiminen on ennalta-arvaamatonta puuhaa, Vt-seura ystävällisesti ohjeistaa myös siinä, miten Jehovalta pitää tuntea saavansa vastauksia.

Kuva
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Peeveli

Re: Huhtikuun tutkittava VT - Rukoilu™

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Olisikohan seuralla ja hallintoelimellä itselläänkin aika rukoilla pitkästä aikaa?
Voisivat tulla siihen tulokseen että laittavat valtakunnan ja seuraajansa etusijalle ja lakkaisivat keräämästä aarteita brooklyniin.
Hallintoelimellä voisi olla enemmän kuin koskaan juuri nyt mahdollisuus yksinkertaistaa elämää ja keskittyä enenmmän valtakunnan etuihin.
...Mess with the best, fuck the rest
Tony

Kuva
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Polyester

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Havainnollinen kuva pistää asian jakeluun niillekin, jotka eivät jaksa tekstiä niin tarkasti lukea läpi. :)

Kiinnitin huomiota siihen, että rukousvastauksena korostettiin Raamatun sisältöä, mutta järjestön osuus oli jätetty kokonaan pois. Lieneekö sattumaa, vai laajempikin linjan muutos, jossa järjestö ei enää tunge itseään ihan joka väliin.
Tony

Polyester kirjoitti:Kiinnitin huomiota siihen, että rukousvastauksena korostettiin Raamatun sisältöä, mutta järjestön osuus oli jätetty kokonaan pois. Lieneekö sattumaa, vai laajempikin linjan muutos, jossa järjestö ei enää tunge itseään ihan joka väliin.
Ei kai sen niin väliksi, kunhan Raamatusta vain käy ilmi että voit tehdä Jehovalle (=Järjestölle) aina enemmän? :P
Vastaa Viestiin