Ei tarvi lainata. Se pitäisi olla saatavilla ihan omaksikin kun vain pyytää. Sehän on " ilmainen ".stigma kirjoitti:Olisi niin kiva päästä vertailemaan, muttei taida mistään kirjastoista saada JT-Raamattua lainaksi sen enempää kun muitakaan versioita.Veli-Hopea kirjoitti:stigma kirjoitti:Niin onko meidän Raamatut samat?
No samahan se, mitä nyt jokaisella uskonnolla on ainakin jonkinmoinen houkutus "omalla käännöksellä" vetää vähän kotiinpäin.
Sisaren tulee käyttää päänpeitettä. Milloin?
Valvoja: Moderaattorit
-
Veli-Hopea
Re: Sisaren tulee käyttää päänpeitettä. Milloin?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
stigma
Ai. No mutta pitääkös sitten suostua johonkin? Tulviiko luokseni sen jälkeen käännyttäjiä? Olen vähän hitaasti lämpiävä ja painostus vaan pahentaa asian tilaa.
-
rippeli
JW.org osoitteesta löytyy JT-raamattu nettiversiona.stigma kirjoitti:Ai. No mutta pitääkös sitten suostua johonkin? Tulviiko luokseni sen jälkeen käännyttäjiä? Olen vähän hitaasti lämpiävä ja painostus vaan pahentaa asian tilaa.
Let me go Master I hate you so
-
stigma
Ai, kiitos. Olen siellä surffaillut, mutten ole huomannutrippeli kirjoitti:JW.org osoitteesta löytyy JT-raamattu nettiversiona.stigma kirjoitti:Ai. No mutta pitääkös sitten suostua johonkin? Tulviiko luokseni sen jälkeen käännyttäjiä? Olen vähän hitaasti lämpiävä ja painostus vaan pahentaa asian tilaa.
-
rippeli
http://www.jw.org/fi/julkaisut/raamattu/nwt/kirjat/stigma kirjoitti:Ai, kiitos. Olen siellä surffaillut, mutten ole huomannutrippeli kirjoitti:JW.org osoitteesta löytyy JT-raamattu nettiversiona.stigma kirjoitti:Ai. No mutta pitääkös sitten suostua johonkin? Tulviiko luokseni sen jälkeen käännyttäjiä? Olen vähän hitaasti lämpiävä ja painostus vaan pahentaa asian tilaa.
Let me go Master I hate you so