Toivottavasti ei. Harva varmaan uskaltaa kysellä tyhmiä, mutta eipä näihin kukaan vastailisi miettimättä taivaspaikkaansa tuolla livenä.rippeli kirjoitti:Ei täällä kukaan loukkaannu
Nooan ekat kännit
Valvoja: Moderaattorit
-
stigma
Re: Nooan ekat kännit
- Jaakko Ahvenainen
En usko tyhmiä kysymyksiä olevan olemassakaan, vastauksia saattaa olla.
-
Markku Meilo
Homma on kiinni siitä millainen kysymys tai pyyntö määritetään tyhmäksi tai mitä tyhmyyden katsotaan olevan tässä yhteydessä. Liikkeelle voisi lähteä vaikka kysymyksistä, joiden ajatus on:Jaakko Ahvenainen kirjoitti:En usko tyhmiä kysymyksiä olevan olemassakaan...
Osoita, ettei Raamatun jumalaa ole olemassa?
Miksi 8 miljoonaa jehovantodistajaa voisi olla väärässä?
Osoita, että Vt-seura on (nimenomaan sanatarkasti) kirjoittanut maailmanlopun kohtaavan vuonna 1975?
Nuo ovat kaikki todellisista keskusteluista lainattuja kysymysaiheita. Samoin laittaisin tyhmiin kysymyksiin sellaisten oletettavasti kysyjän tiedossa jo olevien asioiden (kuten Vt-lainausten) kysyminen, joilla halutaan voittaa aikaa tai koetella toisen valmiutta löytää ko. lainaus.
- Jaakko Ahvenainen
No jaa. En tullut kovin vakuuttuneeksi. Kysymykset riippuvat usein kysyjästä ja hänen taustoistaan.
-
Markku Meilo
Samaa mieltä, nuo esimerkit ovat jehovantodistajiksi tai -mielisiksi mieltämieni tekemiä kysymyksiä.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Kysymykset riippuvat usein kysyjästä ja hänen taustoistaan.
-
stigma
Jos lukisit vaikka esittelyni?Markku Meilo kirjoitti:Samaa mieltä, nuo esimerkit ovat jehovantodistajiksi tai -mielisiksi mieltämieni tekemiä kysymyksiä.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Kysymykset riippuvat usein kysyjästä ja hänen taustoistaan.
-
Markku Meilo
Saatanhanpa häntä lukeakin jossain vaiheessa.stigma kirjoitti:Jos lukisit vaikka esittelyni?
-
stigma
KivaMarkku Meilo kirjoitti:Saatanhanpa häntä lukeakin jossain vaiheessa.stigma kirjoitti:Jos lukisit vaikka esittelyni?
-
Markku Meilo
Ymmärrysvaade on totutusti liikaa vanhoille mekaanisille aivoilleni.stigma kirjoitti:Kiva :) Sen jälkeen ymmärrät hölmöyteni kysymyksissä.
-
stigma
Ainakin tiedät miksi kysyn asioita, jotka ovat sulle itsestäänselvyys.
-
Markku Meilo
Jos tää nyt yhtään enää lainkaan ollenkaan mitenkään liittyy edes teoreettisesti näihin, todellisuudessa useamman kerran törmäämiini:stigma kirjoitti:Ainakin tiedät miksi kysyn asioita, jotka ovat sulle itsestäänselvyys.
Niin sinulla ei ole mitään yhteyttä niihin, otin ne esimerkeiksi jt-tuskakäyttäytymisestä silloin kun seinän on havaittu nousseen pystyyn. Mielestäni nuo ovat tyhmiä kysymyksiä, koska tarkoitus ei ole vähimmässäkään määrin kysyä, vaan skeidan osuessa flektiin esittää, että "minä olen urhea jt" tjsp.Osoita, ettei Raamatun jumalaa ole olemassa?
Osoita, että Vt-seura on (nimenomaan sanatarkasti) kirjoittanut maailmanlopun kohtaavan vuonna 1975?
-
stigma
Noo, meidät on vain viritetty eri taajuuksille.Markku Meilo kirjoitti:Jos tää nyt yhtään enää lainkaan ollenkaan mitenkään liittyy edes teoreettisesti näihin, todellisuudessa useamman kerran törmäämiini:stigma kirjoitti:Ainakin tiedät miksi kysyn asioita, jotka ovat sulle itsestäänselvyys.
Niin sinulla ei ole mitään yhteyttä niihin, otin ne esimerkeiksi jt-tuskakäyttäytymisestä silloin kun seinän on havaittu nousseen pystyyn. Mielestäni nuo ovat tyhmiä kysymyksiä, koska tarkoitus ei ole vähimmässäkään määrin kysyä, vaan skeidan osuessa flektiin esittää, että "minä olen urhea jt" tjsp.Osoita, ettei Raamatun jumalaa ole olemassa?
-
Markku Meilo
Pistetaajuuksien suhteen olen jossain määrin luottavainen, mulla on tässä käsien ulottuvilla täydellisesti varustettu radiolabra taajuusvälille 1 mHz - 1 GHz ja tietyin rajoituksin siitä ylöspäinkin.stigma kirjoitti:Noo, meidät on vain viritetty eri taajuuksille.
-
stigma
Epäilemättä. Puhut sen verran...haasteellisia, että arvasin kirjoittelevani jonkun "insinöörin" kanssaMarkku Meilo kirjoitti:Pistetaajuuksien suhteen olen jossain määrin luottavainen, mulla on tässä käsien ulottuvilla täydellisesti varustettu radiolabra taajuusvälille 1 mHz - 1 GHz ja tietyin rajoituksin siitä ylöspäinkin.stigma kirjoitti:Noo, meidät on vain viritetty eri taajuuksille.