kieroutunut avioseksi

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

YksinäinenSusi

kieroutunut avioseksi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

tuo seksi jo sinänsä tuntuisi olevan syntiä
hurskaalle jt-pariskunnalle ja kieroakin,

koska maailmalliset saatanalliset pariskunnatkin
touhuavat makkareissaan ihan tavallista seksiä,
ihan lähetyssaarnaaja-asennossakin

siis aivan tavallinenkin seksi tuntuu epäsopivalta
kristilliseen hurskauteen liitettynä, miten se
voisi kristillisyyteen kuulua ylipäätänsä , onhan
se aika likaista ja syntistä toimintaa

vai onko jt opetus vahingoittanut vain minun
mieltäni, niin etten voi ymmärtää seksin ja jehovantodistajuuden
kuuluvan yhteen

olen kuullut että jt-vaimot makaavat lahnoina
suorittaakseen aviovelvollisuuden, onkohan jt-
opetus saanut seksin tuntumaan synniltä,kun
siitä ei saa nauttia

edesmennyt ex-anoppi oli aikoinansa sitä
mieltä, ettei käytettyä sänkyä ollut sopivaa
ostaa kirppikseltä,koska sitä ei tiennyt mitä
niissä oli tehty,

mutta oliko niissä tehty senkummempia asioita
kuin jt-sängyissä tehdään,

olihan niissä saatettu vaikka runkata, mutta niin on
useissa jt sängyissäkin runkattu,

tai oli niissä naitu naista takaapäin, kuten eläimet tekevät,
mutta on sitä tehty jt-sängyissäkin,

tai oli niissä oltu 69-asennossa nautiskelemassa
mutta epäilempä että useissa jt-sängyissäkin
on sellaista tehty ja hekumoitu

mun exmuija ei saanut nautinnon huipennusta muuten
kuin siten että nuolin hänelle sen sinne haarojen väliin
sitten se tuli tyytyväiseksi vähäksi aikaa

miksi Jehova oli järjestänyt asian niin jos se
oli kovin syntistä, jos se oli syntiä niin olis
kait se Jehova järjestänyt niin että vaimoni olisi
saanut orkun normaalisti hame ylös komerossa nopeasti -
periaatteella
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
stigma

Re: kieroutunut avioseksi

Viesti Kirjoittaja stigma »

Rasismi on kiva sana. Se tarkoittaa kaiken oudon epäröimisen toteuttamista. Kuulostaa tietysti äkkiseltään oudolta, mutta rasistinen kannanottohan tuo seksiä kohtaan on, jos ei osaa muuta kun olla tönkkösuolattu muikku. Eikä ne miehekkään taidot yhteneviä ole, joskus on oikein tuskastuttanut jonkun tahkoaminen.

Mietin vain, miten jt:t voisivat kovin hekumoida, ellei pariksi osu joku tosi hyvä flaksi. Kaikkihan oli kielletty, opiskelukin. Ei mitään voi osata harjoittelematta. Siksi toisekseen, tavattoman tumpeloita on olemassa, vaikkei jt olisikaan.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Mä en oo muuten koskaan kuullut että yksikään jt kehuisi seksiä parisuhteessaan hyväksi ja toimivaksi. Sen sijaan päinvastoin olen kuullut lukuisia kertoja, eli seksi on huonoa ja varsinkaan mies ei osaa yhtään mitään.

Liekö sitten sattumaa.. Enpä tiedä, mutta kehuminenhan olisi varmasti väärin. Haukkuminen varmasti vähemmän väärin jos ollenkaan,kunhan ei sitä harjoituspuheessa esille ota.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:...varsinkaan mies ei osaa yhtään mitään.
Eihän mies edes lähtökohtaisesti kykenekään ansaitsemaan tyydyttävää parempaa arvosanaa.
Veli-Hopea

:|
Markku Meilo kirjoitti:
Eihän mies edes lähtökohtaisesti kykenekään ansaitsemaan tyydyttävää parempaa arvosanaa.
Suvusta löytyy jt vanhin , joka ei yltänyt tyydyttävään vaan sai arvosanaksi heikon. Tahdon näin tämän palstan kautta onnitella tätä vanhimman rouvaa. On aina kiva kuulla kun suvun jt emännät haukkuvat miehensä säälittäviksi paskiaisiksi. Vanhimman rouvaa toki säälin, eihän tämä ole kuulemma koskaan saanut orgasmia. ( tietenkään kun ei ole ikinä masturboinutkaan.. Niin.. Tietenkään)

Niinkuin ristus on seurakunnan pää niin aviomies on kusipää

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
stigma

Markku Meilo kirjoitti:
Voi, oi voi, kyylllä muuten voi :oops:
Markku Meilo

No sellaista isot pojat eivät opettaneet, kertoivat ainoastaan naisen tyydyttämisestä. Ettei vaan ole kyse sovitun maksun yli annettavasta, juomarahaan verrattavasta toimenpiteestä.
Viimeksi muokannut Markku Meilo, 16.01.2015 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Markku Meilo

Veli-Hopea kirjoitti:...vaan sai arvosanaksi heikon.
No kyllä se siitä sitten paratiisissa alkaa luistaa, se suksi meinaan.
stigma

Markku Meilo kirjoitti:No sellaista isot pojat eivät opettaneet, kertoivat ainoastaan naisen tyydyttämisestä. Ettei vaan ole kyse sovitun maksun yli annettavasta, juomarahaan verrattavasta toimenpiteestä.
Sitä saa mitä tilaa.
Markku Meilo

stigma kirjoitti:Sitä saa mitä tilaa.
Mun kokemuksen mukaan aika ajoin saa mitä tulee.
stigma

Markku Meilo kirjoitti:
stigma kirjoitti:Sitä saa mitä tilaa.
Mun kokemuksen mukaan aika ajoin saa mitä tulee.
Väärät muuttujat yhtälössä.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Veli-Hopea kirjoitti:Mä en oo muuten koskaan kuullut että yksikään jt kehuisi seksiä parisuhteessaan hyväksi ja toimivaksi. Sen sijaan päinvastoin olen kuullut lukuisia kertoja, eli seksi on huonoa ja varsinkaan mies ei osaa yhtään mitään.

Liekö sitten sattumaa.. Enpä tiedä, mutta kehuminenhan olisi varmasti väärin. Haukkuminen varmasti vähemmän väärin jos ollenkaan,kunhan ei sitä harjoituspuheessa esille ota.
Minä luulen, että ne ihmiset, jotka saavat liitossaan hyvää seksiä, eivät viitsi asiaa hirveästi mainostaa. Mitäs se kenellekään kuuluu? ja jos kovasti kehuu, miten hirmuisen taitava puoliso on panohommissa, niin sehän alkaa todennäköisesti kiinnostamaan kuulijoitakin.
Mieluummin kannattaa valittaa, kuinka hirveää ja pelottavaa on yhtyä miehensä/vaimonsa kanssa, niin muut tajuavat jättää hänet suosiolla rauhaan.
Let me go Master I hate you so
Veli-Hopea

rippeli kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti:Mä en oo muuten koskaan kuullut että yksikään jt kehuisi seksiä parisuhteessaan hyväksi ja toimivaksi. Sen sijaan päinvastoin olen kuullut lukuisia kertoja, eli seksi on huonoa ja varsinkaan mies ei osaa yhtään mitään.

Minä luulen, että ne ihmiset, jotka saavat liitossaan hyvää seksiä, eivät viitsi asiaa hirveästi mainostaa. Mitäs se kenellekään kuuluu? ja jos kovasti kehuu, miten hirmuisen taitava puoliso on panohommissa, niin sehän alkaa todennäköisesti kiinnostamaan kuulijoitakin.
Mieluummin kannattaa valittaa, kuinka hirveää ja pelottavaa on yhtyä miehensä/vaimonsa kanssa, niin muut tajuavat jättää hänet suosiolla rauhaan.
No tämä oli kyllä ihan hyvä selitys. Tyydyn siihen

stigma

Veli-Hopea kirjoitti:
rippeli kirjoitti:

No tämä oli kyllä ihan hyvä selitys. Tyydyn siihen
Toisin sanoin joka toinen surkeaksi solvattu on mustasukkaisen puoliso. Loukkaavaa arvioida julkisesti toisen seksuaalisuutta, kun totuus voi olla vain, että naapurin kanssa ois kovatkin orgiat vaikkei oma siippa haluta ja muija on kuiva kun sahata.
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

rippeli kirjoitti:[
Tässä on probleema.

Pitäisikö tämä tulkita, että mies/vaimo on niin hyvä sängyssä että toisten on syytä tietää kuinka huono hän on vain sen takia että hän on hyvä, ettei häntä yritettäis iskeä siltä mustasukkaiselta puolisolta, josta jo Stigma tuossa mainitsikin. :roll:

Entäs jos jotakuta miestä/vaimoa kehutaan hyväksi sängyssä, niin pitäisikö se tulkita että se onkin huono sängyssä ja asiaa siis täytyy peitellä. :roll:

Jos haluaa pokata toisen vaimon/miehen, niin kannattaako pokata mieluummin julkisesti "huono sängyssä", jotta voisi ollavarma että kohde on hyvä sängyssä.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vastaa Viestiin