"Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa
Valvoja: Moderaattorit
-
Freedom
"Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa
Sattuiko muut lauantaina töllöttimen äärelle. Piristi iltaa kummasti, kun Kingi-ohjelmassa oli "Popedan todistajat"
. Tiimi oli lainannut osuvasti mm. karttamista sketsiinsä. Eli ei saa olla Eppu Normaalin todistaja
. kyllä nää asiat näemmä alkaa aueta muillekin pikkuhiljaa 
- Tony
Re: "Popedan todistajat" Kingi ohjelmassa
Tuossahan tuo hulvaton sketsi kokonaisuudessaan.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/kingi ... aa/4702602
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/kingi ... aa/4702602
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
stigma
Piponi on lie liian tiukka, muttei toisten uskonto ole vitsi.
- Jaakko Ahvenainen
Ei minustakaan, mutta silti jotenkin on jäänyt sellainen käsitys, että Jehovan todistajille mm. luterilaisuus ja helluntailaisuus ovat sellaisia. Omin korvin Ouluhallissa 1995 tauolla kuultuna. Ja hauskaa tuntui olevan.stigma kirjoitti:Piponi on lie liian tiukka, muttei toisten uskonto ole vitsi.
-
stigma
En näe syytä alentua samaan virheeseen kun vastapuoli tekee. Siten koston kierre vain jatkuu.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Ei minustakaan, mutta silti jotenkin on jäänyt sellainen käsitys, että Jehovan todistajille mm. luterilaisuus ja helluntailaisuus ovat sellaisia. Omin korvin Ouluhallissa 1995 tauolla kuultuna. Ja hauskaa tuntui olevan.stigma kirjoitti:Piponi on lie liian tiukka, muttei toisten uskonto ole vitsi.
-
rippeli
Asioille pitää pystyä nauramaan.
Let me go Master I hate you so
-
stigma
Ei kaikelle, ei sille tarvitse nauraa, mikä loukkaa toista.rippeli kirjoitti:Asioille pitää pystyä nauramaan.
-
rippeli
Noh. Pitääpäs vähän avautua.
Olen tänään matkustanut Lappeenrantaan sopimaan poikani elatuksesta ja tekemään ehdotuksen tapaamisista. Poikani ei suostu tapaamaan minua, koska en suostu hylkäämään ystäviäni, jotka ovat erotettuja, eli luopioita. Koko asetelma on niin absurdi, että kun tänään katsoin tuon popedantodistajat-sketsin, niin ei voinut muuta kuin nauraa.
Kun ei jaksa enää raivota ja surra, niin lopulta koko homman naurettavuus alkaa naurattamaan.
Sekin naurattaa jo nykyään, että joku Leinonen valehtelee telkkarissa karttamissäännöstä. Ehkä parasta komediaa.
Olen tänään matkustanut Lappeenrantaan sopimaan poikani elatuksesta ja tekemään ehdotuksen tapaamisista. Poikani ei suostu tapaamaan minua, koska en suostu hylkäämään ystäviäni, jotka ovat erotettuja, eli luopioita. Koko asetelma on niin absurdi, että kun tänään katsoin tuon popedantodistajat-sketsin, niin ei voinut muuta kuin nauraa.
Kun ei jaksa enää raivota ja surra, niin lopulta koko homman naurettavuus alkaa naurattamaan.
Sekin naurattaa jo nykyään, että joku Leinonen valehtelee telkkarissa karttamissäännöstä. Ehkä parasta komediaa.
Let me go Master I hate you so
-
stigma
Itsellä ohi, tulivat täysikäisiksi...rippeli kirjoitti:Noh. Pitääpäs vähän avautua.
- Tony
Miksi ei? Kaikesta muustakin heitetään herjaa (politiikasta ja poliittisista näkemyksistä esmes), miksi ei myös uskonnosta? Ilmiön X rajaaminen huumorin ulkopuolelle voi kehittää ilmiön ympärille epäterveitä piirteitä. Kuten olemme saaneet viime aikoina taas huomata.stigma kirjoitti:Piponi on lie liian tiukka, muttei toisten uskonto ole vitsi.
Jos uskoon ja uskonnollisuuteen olisi suhtauduttu pitkin historiaa terveellä itsetunnolla ja hyväksytty että siitäkin saa veistellä huumoria, eläisimme tänäänkin paremmassa maailmassa.
Jos sitten ajatellaan jehovantodistamista, niin onhan se aikamoinen paradoksi jo itsessään. Huumorilla tai ilman.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
pahkeinen
Jos uskontojen takaa löytyisi muutakin kuin keksittyjä juttuja ja höpönlöpöä, ei uskovaiset olisi niin kovia loukkaantumaan. Mitä höpömmät jutut, sitä kovempi loukkaantumismekanismi. Oli kyse sitten politiikasta tai uskonnosta. Liekö kyse jostakin alitajuisesta puolustusreaktiosta?
-
January
Tämä oli hyvä ja mielestäni vielä suht hyvällä maulla tehty, joka ei mennyt äärimmäisyyksiin tai lapsellisuude puolelle. Näyttelijät/kirjoittajat ovat kyllä tutustuneet jonkin verran aiheeseen. Jotenkin niin tutun kuuloinen kohta, kun Aku lukee tekstiä suoraan kirjasta ja sitten tokaisee: "Eikö ollut hyvin sanottu?"
Elämästä ei selviä hengissä.
-
stigma
Usko ja uskonto on niin henkilökohtaisia asioita, että yhtä hyvin voi sitten haukkua päin näköä muista henk.koht ominaisuuksista.Tony kirjoitti:Miksi ei? Kaikesta muustakin heitetään herjaa (politiikasta ja poliittisista näkemyksistä esmes), miksi ei myös uskonnosta? Ilmiön X rajaaminen huumorin ulkopuolelle voi kehittää ilmiön ympärille epäterveitä piirteitä. Kuten olemme saaneet viime aikoina taas huomata.stigma kirjoitti:Piponi on lie liian tiukka, muttei toisten uskonto ole vitsi.
Jos uskoon ja uskonnollisuuteen olisi suhtauduttu pitkin historiaa terveellä itsetunnolla ja hyväksytty että siitäkin saa veistellä huumoria, eläisimme tänäänkin paremmassa maailmassa.
Jos sitten ajatellaan jehovantodistamista, niin onhan se aikamoinen paradoksi jo itsessään. Huumorilla tai ilman.
-
stigma
Ei ollut mennyt yli. Vielä.January kirjoitti:Tämä oli hyvä ja mielestäni vielä suht hyvällä maulla tehty, joka ei mennyt äärimmäisyyksiin tai lapsellisuude puolelle. Näyttelijät/kirjoittajat ovat kyllä tutustuneet jonkin verran aiheeseen. Jotenkin niin tutun kuuloinen kohta, kun Aku lukee tekstiä suoraan kirjasta ja sitten tokaisee: "Eikö ollut hyvin sanottu?"
- Tony
Haukkumisella ja huumorilla on kai vissi ero?stigma kirjoitti: Usko ja uskonto on niin henkilökohtaisia asioita, että yhtä hyvin voi sitten haukkua päin näköä muista henk.koht ominaisuuksista.