Lyö maahan - Vakaumus vastaan muu maailma (5,09 €)
Tuomittu - Yksilö vastaan yhteisö (8,15€):
Kirjaesittelyt

Lyö maahan:
http://johanneksenpoika.fi/kirja/index.html

Tuomittu:
http://johanneksenpoika.fi/kirja3/index.html
Valvoja: Moderaattorit

Ota huomioon, että Googlen kirjat ovat sähköisiä kirjoja ja CDON.COM:n kirjat paperisia.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:No on hinnoissa eroa!
CDON.COM vs GOOGLE STORE
Lyö maahan... € 26,65 - 5,09
Maahan lyödyt € 13,65 - 2,99
Tuomittu € 21,45 - 8,15
No niinpä tietenkin. En oitis älynnyt, minä tyhmä.Kletos kirjoitti:Halvemmat on kaiketi e-kirjoja.
Jos sinulla on Android-puhelin tai -tabletti, mene Googlen kauppaan, osta ja maksa ostoksesi pankki- tai luottokortilla, niin kirja on muutaman sekunnin kuluttua laitteessasi. Helppoa. Ja nopeaa. Sitten vain lukemaan.Jalmari kirjoitti:Selittäkää vähän yksinkertaiselle. Miten tuo 5.09 € kirja tilataan, ja mihin se sitten tulee ja millä sitä luetaan.
Ilmeisesti windows käyttöjärjestelmällä näpyttelevät eivät pääse nauttimaan google play kaupan antimista?Johanneksen poika kirjoitti:Jos sinulla on Android-puhelin tai -tabletti, mene Googlen kauppaan, osta ja maksa ostoksesi pankki- tai luottokortilla, niin kirja on muutaman sekunnin kuluttua laitteessasi. Helppoa. Ja nopeaa. Sitten vain lukemaan.Jalmari kirjoitti:Selittäkää vähän yksinkertaiselle. Miten tuo 5.09 € kirja tilataan, ja mihin se sitten tulee ja millä sitä luetaan.
Minulla on Windows 7 pöytäkone, eikä se tuota lukemiselle esteitä. Lumiasta ei kokemusta ole, mutta mikäli sille saa ladattua Googlen, otaksuisin pelittävän.Veli-Hopea kirjoitti:Ilmeisesti windows käyttöjärjestelmällä näpyttelevät eivät pääse nauttimaan google play kaupan antimista?
Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Minulla on Windows 7 pöytäkone, eikä se tuota lukemiselle esteitä. Lumiasta ei kokemusta ole, mutta mikäli sille saa ladattua Googlen, otaksuisin pelittävän.Veli-Hopea kirjoitti:Ilmeisesti windows käyttöjärjestelmällä näpyttelevät eivät pääse nauttimaan google play kaupan antimista?