miten päästä eroon hankalasta ihmisestä?
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
miten päästä eroon hankalasta ihmisestä?
Miten päästä eroon hankalasta ihmisestä?
Asiaa valottaa venäläinen toimittaja.
https://www.youtube.com/watch?v=QOND_bbtwOQ
Asiaa valottaa venäläinen toimittaja.
https://www.youtube.com/watch?v=QOND_bbtwOQ
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
stigma
Re: miten päästä eroon hankalasta ihmisestä?
Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen 
-
Veli-Hopea
Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
stigma
Tai jääVeli-Hopea kirjoitti:Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee
-
Veli-Hopea
stigma kirjoitti:Tai jääVeli-Hopea kirjoitti:Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee
Ei oo ikään jääny
-
stigma
Oliks sulla joku ajokoiralipaisuVeli-Hopea kirjoitti:stigma kirjoitti:Tai jääVeli-Hopea kirjoitti:Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee
Ei oo ikään jäänyjohtuu varmaan minusta
-
Veli-Hopea
No ei kyllä mutta idea oli perhanan hyvästigma kirjoitti:Oliks sulla joku ajokoiralipaisuVeli-Hopea kirjoitti:stigma kirjoitti:Tai jääVeli-Hopea kirjoitti:Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee
-
stigma
Juu, hiukan erilaista vois hakee tolla lauseellaVeli-Hopea kirjoitti:No ei kyllä mutta idea oli perhanan hyvästigma kirjoitti:Oliks sulla joku ajokoiralipaisuVeli-Hopea kirjoitti:stigma kirjoitti:Tai jääVeli-Hopea kirjoitti:Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee
Sellasen kun vetasee korvasta korvaan, niin eiköhän se oo siinä :p
-
Veli-Hopea
Joo en tiiä jos joku sen jälkeen roikkuu vielä kimpussa, on aika harkita josko oikeasti veisi tällaisen kotiinsa. Sellaisessahan olisi ainesta.stigma kirjoitti:Juu, hiukan erilaista vois hakee tolla lauseellaVeli-Hopea kirjoitti:No ei kyllä mutta idea oli perhanan hyvästigma kirjoitti:Oliks sulla joku ajokoiralipaisuVeli-Hopea kirjoitti:stigma kirjoitti:Tai jääVeli-Hopea kirjoitti:Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee
-
stigma
Juu, ja nythän ei oo enää pelkoa diagnoosista, vaikka ostais kaulapannan ja remminVeli-Hopea kirjoitti:Joo en tiiä jos joku sen jälkeen roikkuu vielä kimpussa, on aika harkita josko oikeasti veisi tällaisen kotiinsa. Sellaisessahan olisi ainesta.stigma kirjoitti:Juu, hiukan erilaista vois hakee tolla lauseellaVeli-Hopea kirjoitti:No ei kyllä mutta idea oli perhanan hyvästigma kirjoitti:Oliks sulla joku ajokoiralipaisuVeli-Hopea kirjoitti:stigma kirjoitti:Tai jääVeli-Hopea kirjoitti:Mä vaan halaisin ja nuolaisisin korvaa kuiskaten : Minä ja sinä, nyt...stigma kirjoitti:Jos kuiskaisi korvaan: "Sinuna lähtisin nopeasti täältä, meitä on uhattu juuri räjähteellä.". Sekin voisi auttaa hiukan vähemmän huomiota herättäen
Sillä ne lähtee