Veli-Hopea kirjoitti:
Nääh Seittemän riittää (tuntiasiis:D)
Aika optimisti! Sillon näytän vastaheränneeltä iteltäni, ja kriteeri oli tiukempi
Mä en noista kriteereistä tiedä, ei ole kykyä nähdä ketään rumana. Kaikki on kauniita.
Ihminen on kaunis, kunhan muistaa pitää itsestänsä huolta oikein tavoin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Veli-Hopea kirjoitti:
Nääh Seittemän riittää (tuntiasiis:D)
Aika optimisti! Sillon näytän vastaheränneeltä iteltäni, ja kriteeri oli tiukempi
Mä en noista kriteereistä tiedä, ei ole kykyä nähdä ketään rumana. Kaikki on kauniita.
Ihminen on kaunis, kunhan muistaa pitää itsestänsä huolta oikein tavoin.
Oikein diplomaattivastaus Oikeesti kuule, ei kaikki vaan ole kauniita. Hyviä he voivat olla. Vähän kun vauvat, jokainen on omille vanhemmilleen kaunis, mutta...ei kaikki vaan oo ihanan söpöjä. (nyt saa alkaa haukkumaan, mutta kauneus on katsojan silmissä)
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Rumuudesta voi olla etua. Eräs mies otti kauhean ruman naisen itselleen akaksi ja perusteli sitä sillä että sitä ei ainakaan kukaan toinen mies vie.
Sitäpaitsi rumuus ja älykkyys käy usein käsi kädessä, tietysti on joitakin harvoja kauniita ja älykkäitä samassa paketissa.
Ruma työnjohtaja on pelottava ja sitä on siksi pakko totella, mutta jos työnjohtaja on kaunis niin sitä ei pelkää eikä tottele ja palkat jää saamatta.
Pitääpä kokeilla iskurepliikkinä sitten jos siinä ei ole mitään negatiivista. "Moi mulla on kolmen sentin muna mutta siihen on ahdettu yli 20 sentin edestä hevosvoimia jotta hyppää kyytiin."
Varmasti toimii, tosin vastapuoli muistaa 6 ensimmäistä sanaa ja se on siinä. Kompakti ei toimi
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Veli-Hopea kirjoitti:Pitääpä kokeilla iskurepliikkinä sitten jos siinä ei ole mitään negatiivista. "Moi mulla on kolmen sentin muna mutta siihen on ahdettu yli 20 sentin edestä hevosvoimia jotta hyppää kyytiin."
Varmasti toimii, tosin vastapuoli muistaa 6 ensimmäistä sanaa ja se on siinä. Kompakti ei toimi
No ei kaikki muijatkaan voi olla väljähtäneitä...ja omapa on makuni, ei sen muille kuulukaan kelvata