Kuka on Hesekielin kirjassa mainittu Magogin Gog?

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

Markku Meilo

Re: Magogin Gog

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Markku Meilo kirjoitti:Ihan pohjaksi mä ennustan, että lähitulevaisuudessa tapahtuu jotain merkittävää.
Tuolla ennustuksella viittasin nimenomaan Ukrainan uuteen tulitaukoon sekä Kööpenhaminan veritekoihin, mutta yksityiskohdat jäivät kiireessä mainitsematta. Ainoa tulevaisuuden ennustamisen vaikeus onkin jälkikäteisvakuuttelu.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Markku Meilo kirjoitti:
Markku Meilo kirjoitti:Ihan pohjaksi mä ennustan, että lähitulevaisuudessa tapahtuu jotain merkittävää.
Tuolla ennustuksella viittasin nimenomaan Ukrainan uuteen tulitaukoon sekä Kööpenhaminan veritekoihin, mutta yksityiskohdat jäivät kiireessä mainitsematta. Ainoa tulevaisuuden ennustamisen vaikeus onkin jälkikäteisvakuuttelu.

Minä ennustan että seura alkaa myymään/siirtämään omaisuuttaan jonkun toisen tahon nimiin. Tässä ennustuksessa on sentäs jonkinlainen määritelty alku
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Minä ennustan että seura alkaa myymään/siirtämään omaisuuttaan jonkun toisen tahon nimiin.
Mulla on sellainen paha pelko luissa, että sun ton ennustuksen täyttymys on edeltänyt itse ennustusta. WTBTS:n ja IBSA:n talous on sen verran hienosti hajautettu, ettei kuuluisa Erkkikään ota siitä selvää.
Tässä ennustuksessa on sentäs jonkinlainen määritelty alku
Ei mitään merkitystä, muistakaamme vaan piirivalvoja Bart Thompsonia, joka sanoillaan kertoi Vt-seuran kykenevän muuttamaan asioita tosi kristitylle esimerkiksi niin, että vihreäkantinen kirja käsitetään mustakantiseksi.
Vastaa Viestiin