Naiset elää keskimäärin kauemmin kuin miehet.
Lihavat naiset elävät keskimäärin hyvin paljon kauemmin kuin miehet, jotka erehtyvät huomauttamaan asiasta
Nyt jätkät opetellaa pari juttuu naisista
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: Nyt jätkät opetellaa pari juttuu naisista
Let me go Master I hate you so
-
stigma
Ai. No sit mä elän tosi kauan. Kiloni näet aiheuttavat sanomista vieraiden taholta.rippeli kirjoitti:Naiset elää keskimäärin kauemmin kuin miehet.
Lihavat naiset elävät keskimäärin hyvin paljon kauemmin kuin miehet, jotka erehtyvät huomauttamaan asiasta
-
rippeli
Niin joo. Voihan sen ajatella noinkin päin.
Mä ajattelin, että asiasta huomauttelevien keskimääräinen ikä on radikaalisti lyhempi, kuin niitten, jotka tajuavat pitää suunsa kiinni.
Mä ajattelin, että asiasta huomauttelevien keskimääräinen ikä on radikaalisti lyhempi, kuin niitten, jotka tajuavat pitää suunsa kiinni.
Let me go Master I hate you so
- Jaakko Ahvenainen
-
Veli-Hopea
Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Mjaa... http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021 ... 3_uu.shtml
Harmittavaa ja tyhmää mutta pitää myös muistaa että nauru pidentää ikää. Hehe.. Ho ho... Ha
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
stigma
Hyvä nauraa niin kauan kun ei itke. Eikä enää kehtaa mennä mihinkään.Veli-Hopea kirjoitti:Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Mjaa... http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021 ... 3_uu.shtml
Harmittavaa ja tyhmää mutta pitää myös muistaa että nauru pidentää ikää. Hehe.. Ho ho... Ha