Living Like Rock Stars..
Valvoja: Moderaattorit
-
stigma
Re: Living Like Rock Stars..
Olen ammattini vuoksi miettinyt jo aiemmin, miten ihmeessä kaikki tietämäni jt ovat hyvin puettuja ja ajelevat hyvillä autoilla. Etenkin naisten merkkitietoisuus on ihan...no, tyyristä. Tuskin se johtoporras pienemmästi elelee. Ihmettelen vain, mistä se raha revitään.
-
Veli-Hopea
stigma kirjoitti:Olen ammattini vuoksi miettinyt jo aiemmin, miten ihmeessä kaikki tietämäni jt ovat hyvin puettuja ja ajelevat hyvillä autoilla. Etenkin naisten merkkitietoisuus on ihan...no, tyyristä. Tuskin se johtoporras pienemmästi elelee. Ihmettelen vain, mistä se raha revitään.
Normi jtt repivät rahat kyllä omasta persnahasta mutta se mistä koko hömpän suuri johto repii rahat autoihin,matkoihin,vaatetukseen (yms joka ei näytä ihan perusvaatimattomalta silmissäni) , on mysteeri.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
stigma
Niin mut just se ei mee jakeluun, mistä sitä revitään kun työnkin on hyvä kerran olla ei muuta toimintaa häiritsevää.Veli-Hopea kirjoitti:stigma kirjoitti:Olen ammattini vuoksi miettinyt jo aiemmin, miten ihmeessä kaikki tietämäni jt ovat hyvin puettuja ja ajelevat hyvillä autoilla. Etenkin naisten merkkitietoisuus on ihan...no, tyyristä. Tuskin se johtoporras pienemmästi elelee. Ihmettelen vain, mistä se raha revitään.
Normi jtt repivät rahat kyllä omasta persnahasta mutta se mistä koko hömpän suuri johto repii rahat autoihin,matkoihin,vaatetukseen (yms joka ei näytä ihan perusvaatimattomalta silmissäni) , on mysteeri.
-
Veli-Hopea
Ehkäpä ovat säästeliäitä ja satsaavat sitten vähätkin ylimääräiset ulkonäköön. Muuta ei sitten välttämättä ole. Pidän yksittäisiä todistajia suht vilpittöminä . tuskin niitä laatukamoja kuitenkaan kovin montaa paria ole.Niin mut just se ei mee jakeluun, mistä sitä revitään kun työnkin on hyvä kerran olla ei muuta toimintaa häiritsevää.
-
stigma
Ehkä tää on sit vaan joku ökyalue. Kai niinkin voi olla?Veli-Hopea kirjoitti:Ehkäpä ovat säästeliäitä ja satsaavat sitten vähätkin ylimääräiset ulkonäköön. Muuta ei sitten välttämättä ole. Pidän yksittäisiä todistajia suht vilpittöminä . tuskin niitä laatukamoja kuitenkaan kovin montaa paria ole.Niin mut just se ei mee jakeluun, mistä sitä revitään kun työnkin on hyvä kerran olla ei muuta toimintaa häiritsevää.
-
Veli-Hopea
Ehkäpä niin. Lie sattumaastigma kirjoitti:Ehkä tää on sit vaan joku ökyalue. Kai niinkin voi olla?Veli-Hopea kirjoitti:Ehkäpä ovat säästeliäitä ja satsaavat sitten vähätkin ylimääräiset ulkonäköön. Muuta ei sitten välttämättä ole. Pidän yksittäisiä todistajia suht vilpittöminä . tuskin niitä laatukamoja kuitenkaan kovin montaa paria ole.Niin mut just se ei mee jakeluun, mistä sitä revitään kun työnkin on hyvä kerran olla ei muuta toimintaa häiritsevää.
- Tony
Pro et contra kirjoitti:pientä ylellisyyttä sallittakoon.

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
stigma
Onko muuten koruista joitain säädöksiä? Tai yleensä ulkonäöstä? Siisti pitää olla, eikä tatskoja, mutta jotain muita?
Ja ristejä ei saa olla.
Ja ristejä ei saa olla.
-
Veli-Hopea
Tony kirjoitti:Pro et contra kirjoitti:pientä ylellisyyttä sallittakoon.
Jumalauta!
- Tony
Toki sekin mahdollisuus on olemassa, että kello on kopio, mutta mielestäni sillä ei ole merkitystä. Miksi antaa edes vaikutelmaa siitä, että köyhyyslupauksen antaneella "Uskollisella ja ymmärtäväisellä orjalla" on kymppitonnien Rolexit?Veli-Hopea kirjoitti:Jumalauta!
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Veli-Hopea
Tony kirjoitti:Toki sekin mahdollisuus on olemassa, että kello on kopio, mutta mielestäni sillä ei ole merkitystä. Miksi antaa edes vaikutelmaa siitä, että köyhyyslupauksen antaneella "Uskollisella ja ymmärtäväisellä orjalla" on kymppitonnien Rolexit?Veli-Hopea kirjoitti:Jumalauta!
No niin , onhan se selvä. Feikkirolexien ja aitojen pitäjillä on yksi ja sama päämäärä : Vaurauden ja statuksen näyttäminen. Aitohan tuo on, en epäile sekuntiakaan..mutta yhtä päin persettä on tehty, vaikka olisi feikki.
Sinne vaan, lahjoittakaa lisää. Ei kukaan voi olla niin tyhmä että luulee tuon olevan AINOA luksuselämän esine heidän käytössä.
Pieni yleellisyys sallittakoon voi helvetti sentään..
Totuus.... Voi hevosen #€&@€%€@*!!
-
mikkuitti
Kuka tuo rolexin kantaja on?
Uskon Jeesukseen ja olen helluntaiseurakunnan jäsen.
- Tony
Hallintoelimen jäsen Samuel Herd.
-
mikkuitti
Aijaa.. aloituksen videolinkis oli tuttuja naamoja, ovat niitä ameriikan karismaattis-herätys kristillisyyden "show" saarnajia jotka puhuvat usein puutaheinää, esim benny hinn, se takin heiluttaja videon alussa, on melkoinen ökyilijä... osataan sitä näköjään JT puolellakin ostella ökytavaroita.
Uskon Jeesukseen ja olen helluntaiseurakunnan jäsen.
- Tony
Sikäli mikäli toi kello on aito Rolex, Samuel ei itse ole sitä ostanut. Hallintoelimellä ei ymmärtääkseni ole varsinaisia tuloja, eikä lain mukaan mahdollisuutta rikastua järjestön kustannuksella. Kello voi olla esimerkiksi lahja. Siinä tapauksessa voi kysyä, miksi Samuel ei laita Valtakunnan etuja etusijalle; myymällä kellon ja lahjoittamalla rahat Valtakunnansalirahastoon.
Oma mielipiteeni ja arvaukseni alkaa taipumaan siihen suuntaan, että kello lienee kopio. Mutta kuten todettua, miksi edes antaa vaikutelmaa siitä että ranteessa kimaltelee kymppitonnien arvoinen kello. Sehän voisi kompastuttaa ne(kin) veljet ja sisaret, jotka ovat uhranneet omaisuutensa järjestölle.
Oma mielipiteeni ja arvaukseni alkaa taipumaan siihen suuntaan, että kello lienee kopio. Mutta kuten todettua, miksi edes antaa vaikutelmaa siitä että ranteessa kimaltelee kymppitonnien arvoinen kello. Sehän voisi kompastuttaa ne(kin) veljet ja sisaret, jotka ovat uhranneet omaisuutensa järjestölle.