naisen parempi hajuaisti

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
YksinäinenSusi

naisen parempi hajuaisti

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

On mietityttänyt aina joskus että miksi naisilla tuntuu olevan parempi hajuaisti kuin miehillä?

Itse olen ajatellut asiaa evoluution kannalta.

Silloin kun ihmiset olivat vielä alkukantaisia, niin silloin miehet metsästivät riistaa ja naiset hoitivat lapsia alkeellisissa oloissa.

On siis mahdollista, että parempi hajuaisti täytyi kehittyä naisille aikojen saatossa juuri sen vuoksi, että he eivät syöttäneet lapsilleen vahingossa pilaantunutta ruokaa.
Noina primitiivisinä ja alkeellisina aikoina kun ei ollut jääkaappeja, niin ruoka meni pilalle hyvin pian.

Elikkä jos naisille ei olisi kehittynyt tarkempaa hajuaistia, niin se olisi ollut ihmislajin tuho.

Tosin tämä on omaa fiktiotani, että en tiedä mikä on todellinen syy. :|
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
stigma

Re: naisen parempi hajuaisti

Viesti Kirjoittaja stigma »

Mulle on joskus selitetty, että nainen haistaa mielyttävän tuoksuisen miehen, jolla on yhteensopiva kemia. Uskon ton, koska jos seukatessa käyttää pillereitä, ja sit lopettaa ne, mulle on käyny niin, et oma äijä alkoi haista inhottavalta :( ja mun kemiaahan oli sotkettu alussa.
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

stigma kirjoitti:Mulle on joskus selitetty, että nainen haistaa mielyttävän tuoksuisen miehen, jolla on yhteensopiva kemia. Uskon ton, koska jos seukatessa käyttää pillereitä, ja sit lopettaa ne, mulle on käyny niin, et oma äijä alkoi haista inhottavalta :( ja mun kemiaahan oli sotkettu alussa.
Eli jos nainen haluaa vakituisen miehen, niin ei kantsi käyttää pillereitä jotta haistaisi oikean hajuisen miesehdokkaan itselleen?

Mitä teit inhottavan hajuiselle miehelle, lemppasitko sen pois? (jos saa kysyä, älä vastaa jos kysymys liian törkeä)
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
stigma

Viesti Kirjoittaja stigma »

Kestän tota hajuhernettä syömällä pillereitä jälleen :) Eipä toi niin iso salaisuus ole :)

Niin toi uuden etsintä...ehkä kandeis olla lisähormooniton tosiaan.
Vastaa Viestiin