Ikuinen rakkaus
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
Re: Ikuinen rakkaus
Tommonen on harvinaista niidenkin joukossa, jotka pysyvät yhdessä koko elämänsä ajan. Mutta hienoa että tuollaistakin löytyy.
Rakkaus on hieno asia ja kaikki eivät siihen kykene.
Naurettavaa kun naiset joskus pähkäilevät keskenään sillä asialla, että miksi mies ei sano naiselle rakastavansa tätä, jos kerran rakastaa. Naurettavaa.
Jos mies ei rakasta, niin eihän se silloin sitä sano, se vaan muuten vaan haluaa käyttää naista hyväkseen. Käyttää naista patjanaan.
Kyllä mies sen sanoo ihan pyytämättä, siis että "rakastan sinua" jos rakastaa.
Naisen kannattais lempata semmonen mies joka ei sitä "rakastan sinua" pysty sanomaan ja ottaa tilalle semmonen joka sen sanoo pyytämättä, niin silloin rakkaus voi ollakin molemminpuolista.
Esim mun kohdallain oli semmoinen tilanne, että nuorena jt:nä ei ollut mitään kokemusta naisista. No menin kuitenkin naimisiin täysin kokemattomana ja huomasin etten rakasta vaimoani. Sinnittelin kuitenkin 6 vuotta avioliitossa valehdellen törkeästi vaimolleni rakastavani tätä, kun erotakaan ei jehovantodistajana saanut, se oli kiellettyä.
(ajatella että uskonto voi kieltää jonkin sellaisenkin asian, jota maallinen laki ei kiellä)
Vaimoni vuosien kuluessa riutui rakkaudettomassa liitossamme, kunnes lopulta kyllästyi ja ajoi minut pois luotaan (oikein minulle huonolle ihmiselle)(rakkautta ei voi valehdella, kyllä nainen sen huomaa).
Nykyään ex-vaimoni on onnellisesti uusissa naimisissa ja on rakentanut uuden miehensä kanssa talonkin. Toivon hänelle onnea kaikesta sydämestäni, vaikken häntä rakastanut.
Rakkaus on hieno asia ja kaikki eivät siihen kykene.
Naurettavaa kun naiset joskus pähkäilevät keskenään sillä asialla, että miksi mies ei sano naiselle rakastavansa tätä, jos kerran rakastaa. Naurettavaa.
Jos mies ei rakasta, niin eihän se silloin sitä sano, se vaan muuten vaan haluaa käyttää naista hyväkseen. Käyttää naista patjanaan.
Kyllä mies sen sanoo ihan pyytämättä, siis että "rakastan sinua" jos rakastaa.
Naisen kannattais lempata semmonen mies joka ei sitä "rakastan sinua" pysty sanomaan ja ottaa tilalle semmonen joka sen sanoo pyytämättä, niin silloin rakkaus voi ollakin molemminpuolista.
Esim mun kohdallain oli semmoinen tilanne, että nuorena jt:nä ei ollut mitään kokemusta naisista. No menin kuitenkin naimisiin täysin kokemattomana ja huomasin etten rakasta vaimoani. Sinnittelin kuitenkin 6 vuotta avioliitossa valehdellen törkeästi vaimolleni rakastavani tätä, kun erotakaan ei jehovantodistajana saanut, se oli kiellettyä.
(ajatella että uskonto voi kieltää jonkin sellaisenkin asian, jota maallinen laki ei kiellä)
Vaimoni vuosien kuluessa riutui rakkaudettomassa liitossamme, kunnes lopulta kyllästyi ja ajoi minut pois luotaan (oikein minulle huonolle ihmiselle)(rakkautta ei voi valehdella, kyllä nainen sen huomaa).
Nykyään ex-vaimoni on onnellisesti uusissa naimisissa ja on rakentanut uuden miehensä kanssa talonkin. Toivon hänelle onnea kaikesta sydämestäni, vaikken häntä rakastanut.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
stigma
Vaan 6 v. Ohos.
Korjaisin kyllä, että mies voi osoittaa rakkautensa sanomatta sitä, ellei lapsuudenkodissa ole tunteista puhuttu.
Se lemppaus taas. No, kaikkea ei alista vain Jumala.
Korjaisin kyllä, että mies voi osoittaa rakkautensa sanomatta sitä, ellei lapsuudenkodissa ole tunteista puhuttu.
Se lemppaus taas. No, kaikkea ei alista vain Jumala.
-
Markku Meilo
Olen isoilta pojilta kuullut, että näin on ja kerta riittää. Kuulemani mukaan nk. tosimies sanoo sen riittävän painokkaasti kerran sekä tarkentaa samalla, että ilmoittaa jos asiaintilaan tulee muutos.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Kyllä mies sen sanoo ihan pyytämättä, siis että "rakastan sinua" jos rakastaa.
-
stigma
Mun käsittääkseni ihmisillä on kamalan isot vaatimukset toisiaan kohtaan, ei osata olla armollisia sen enempää itseä kun toisiaan kohtaan.
-
ryhdistäytynyt
Siksi varakkaat miehet hölmöyttään uskovatkin, kun 20-vuotias nuori nainen vannoo heille rakkautta. "Minä rakastaisin sinua siitä huolimatta, vaikkei sinulla olisi miljoonaomaisuutta"JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:
Kylläkai jokainen varakas mies sisimmässään tajuaa mikä on kubletin juoni, mutta jos paperilappusilla onnistuu hankkimaan nuorta ja nättiä, niin mikäettei. Naisilla kun tuo rakkaus pakkaa syttymään nopeammin ja kovemmin, jos sytykkeenä on tukku seteleitä
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
YksinäinenSusi
Tämähän on naisen luonnollinen piirre. Nainen hakee miehestä turvallisuutta. Sitä että olisi turvallinen olo henkisesti ja myöskin taloudellisesti.ryhdistäytynyt kirjoitti: Naisilla kun tuo rakkaus pakkaa syttymään nopeammin ja kovemmin, jos sytykkeenä on tukku seteleitä
Esim. thaimaalainen nuori nainen (20v.) saattaa tulla Suomeen vaimoksi varakkaalle vanhemmalle(50v.) miehelle, mutta ei tietenkään köyhälle nuorellekaan miehelle.
Kukapa sitä kurjuudesta kurjuuteen tulisi? Jos kurjuutta haluaa, voi olla yhtähyvin siellä Thaimaassa.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
stigma
Ite olen ainakin aina teettänyt MIEHEN pyytämättä avarin. Kerrasta oppii.
-
ryhdistäytynyt
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on avari?stigma kirjoitti:Ite olen ainakin aina teettänyt MIEHEN pyytämättä avarin. Kerrasta oppii.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
stigma
Avioehto. Niitä on eritasoisia, mutta suosittelen kaikille täysin poissulkevaa, eli mikään ei koskaanikinämilloinkaan voi siirtyä mitenkään toiselle. Ei edes kuollessa.
Olen muuten yhä nainen.
Olen muuten yhä nainen.