"Muuttumaton" Raamattu

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

Kaarmis

Re: "Muuttumaton" Raamattu

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Jeesus hyväksyi raamatun henkeytyiksi kirjoiksi myös itse ilmoittamansa Ilmestyskirjan, ei hän sitä muutoin olisi ilmoittanut Johannekselle.
Ainiin, Jessehän oli mukana luomassa hallusinogeenisiä kasveja.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Kaarmis kirjoitti:
Jeesus hyväksyi raamatun henkeytyiksi kirjoiksi myös itse ilmoittamansa Ilmestyskirjan, ei hän sitä muutoin olisi ilmoittanut Johannekselle.
Ainiin, Jessehän oli mukana luomassa hallusinogeenisiä kasveja.
No mutta eihän niitä ole tarkoitus nauttia sentäs!

Mutta mitä niillä sitten tekee? Jos kauneuden takia, oltas pärjätty hyvin ilman hallusinogeenisiäkin aineita.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Masterpiece

Viesti Kirjoittaja Masterpiece »

Pro et contra kirjoitti: Jumalan henkeyttämä on Juudaankin kirje, mielenkiintoisena seikkana ja eräänä osoituksena henkeytyksestä on maininta Ylienkeli Mikaelin ja Saatanan välisestä väittelystä Mooseksen ruumiista josta koko raamattu ei mainitse missään mitään mutta jonka tiedon lähteenä pidetään ns. Henokin kirjaa.
Henokin kirjan suurimpana antina voitaneen pitää juuri tätä kertomusta Mikaelin ja Saatanan kiistasta ,niinpä tuon kirjan oleellisin anti on säilynyt meidän päiviimme saakka ja on luettavissa Juudaan ainoasta kirjasta.
Itse asiassa tuo Juudaan kohta viittaa pikemminkin Assumption of Moses -nimiseen kirjaan (ilmeisesti suomennos olisi Mooseksen taivaaseenastuminen).
http://en.wikipedia.org/wiki/Assumption_of_Moses.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Ihan oikeesti, oon nyt pari kertaa lukenu Ilmestyksen läpi, ja kahdesta vaihtoehdosta ( skitsofrenia tai hallusinogeenit) jälkimmäinen maistuu yhä todennäköisemmältä.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin