Fundamentalismista
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Fundamentalismista
Mikäli kiinnostaa, etkä ole aiemmin tullut kuunnelleeksi, YLE tarjoaa. Itse tykästyin kuuntelemaan, mutta kukaties osa syy oli siinä, että otin mukavan asennon, suljin silmäni ja koetin pitää korvani avoinna, antaen samalla ajatusteni kulkea.
-
Pro et contra
Re: Fundamentalismista
Huomasin tätä pakinaa kuunnellessani etten suotta ole maksanut Yleveroa sen maximimäärään, laadukasta formaattia tehdään edelleenkin, jopa tänä aikana.
- Johanna Korhosen miellyttävää ääntä ja artikulaatiota kuuntelee ilolla ja kaiken lisäksi tulee kuulemastaan jopa hyvälle tuulelle mikä ei tarkoita sitä että on kaikesta ( hankalista kysymyksistä ) samanmielinen.
Tietenkään _tämä ei tarkoita sitä että kaikki jotka esittävät olevansa oikeassa siksi että esitetyn mielipiteen funktio on totta, olisivat fundamentalisteja_, koska tästä ei ole kysymys eikä käsitykseni mukaan Johanna Korhonen tällaista esittänytkään mikäli tulkitsen totuuden mukaisesti ja oikein esitän ylläolevan henkilökohtaisena mielipiteenäni:)
'Pec
- Johanna Korhosen miellyttävää ääntä ja artikulaatiota kuuntelee ilolla ja kaiken lisäksi tulee kuulemastaan jopa hyvälle tuulelle mikä ei tarkoita sitä että on kaikesta ( hankalista kysymyksistä ) samanmielinen.
Tietenkään _tämä ei tarkoita sitä että kaikki jotka esittävät olevansa oikeassa siksi että esitetyn mielipiteen funktio on totta, olisivat fundamentalisteja_, koska tästä ei ole kysymys eikä käsitykseni mukaan Johanna Korhonen tällaista esittänytkään mikäli tulkitsen totuuden mukaisesti ja oikein esitän ylläolevan henkilökohtaisena mielipiteenäni:)
'Pec
-
Markku Meilo
Kolme kertaa olen katsellut pitkään sitä pyörivää viuhkaa, jotain on vituralla.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Itse tykästyin kuuntelemaan...
- Jaakko Ahvenainen
Kokeilin juuri. Linkki toimii ja ohjelma on vielä 27 päivää kuunneltavissa.Markku Meilo kirjoitti:Kolme kertaa olen katsellut pitkään sitä pyörivää viuhkaa, jotain on vituralla.
-
Markku Meilo
Juu, ei vika linkissä ole, jotain muuta on vituralla, viuhka pyörii edelleen.