Jääkiekon MM 2015 (kilpailu)

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Jääkiekon MM 2015 (kilpailu)

Viesti Kirjoittaja Tony »

Se alkaa taas olla jokakeväisen MM-lätkän hetki. Veljesseurassa on perinteisesti yritetty veikata kolmen kärkeä ja lähimmäksi osunut on saanut hetkeksi kerskailuoikeuden.

Tänä vuonna selvitetään viimeisen päälle, kuka osaa ennustaa miten pelit menevät.

PAF-pelisivustolla on tänä vuonna ominaisuus jossa voi tehdä MM-lätkästä kaveri- tai tuttavaporukalla liigan. Tarkoituksena on ennakoida alkupelien tulokset ja loppupelien järjestys.

Perustin meille liigan.

Liigan nimi: Veikon Enkelit
Liigakoodi: 937397
Veikkaa, mikä tilanne on 60 minuutin peliajan jälkeen. 1X2-valintasi määräytyy automaattisesti tulosveikkauksesi perusteella.

Voit muuttaa veikkaustasi aina 01.05.2015 17:15 (EET) asti.
https://challenge.paf.com/fi/#predictions

Ilmoittautuakseen liigaan osallistujien tulee rekisteröityä sivulle. Rekisteröityminen koskee ainoastaan MM-lätkän liigaa, rekisteröinti ei siis koske varsinaista pelisivustoa. Rekisteröinnissä käytetään omaa nimeä, mutta se ei näy liigan muille osallistujille. Muille näkyy ainoastaan nimimerkki, joka valitaan rekisteröinnin yhteydessä.

PAF jakaa palkintoja parhaille veikkaajille. Kisojen paras veikkaaja voittaa 2000 euron matkalahjakortin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Re: Jääkiekon MM 2015 (kilpailu)

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Hieman OT, mutta minä tykkään seurata lätkän MM-kisoja, mutta onkos nyt niin ettei kyseisiä kisoja näe ilman maksullista pakettia? Jos niin antaapa olla sitten. Mennyt ihan persiilleen nämä ahneusoikeudet. Sitten YLE näyttää jotain joutavia hiihtokisoja, kumparekompasteluja ja peruttuja mäkihyppyjä viikkokaupalla. V...u että v...ttaa.

Edit. Onkos tuo MTV Total -paketti nyt ainoa ja edullisin jossa näkee muutkin kuin Suomen pelit? Näinkö se köyhä mies joutuu kuitenkin ostamaan jonkun härpäkepaketin jotta kisat näkisi :(

Oli muuten hauska huomata miten joskus jännä peli vaikkapa Suomi - Ruotsi aiheutti yllättäen sairastumisia yms. ja kokouksissa oli hiljaista :) Ei mitään isänmaallisuutta ei.
Tony

Suomen ottelut, välierät ja mitalipelit esitetään myös vapaasti katsottavalla MTV3:lla, jossa selostajina toimivat Mika Saukkonen ja Antero Mertaranta.
http://www.mtvtotal.fi/jaakiekon_mm-kisat_2015/
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Suomi, Ruotsi,Sveitsi,Kanada,Venäjä,Saksa->

Tässä järjestyksessä :)
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Pistin arvan sisään. Olen maailman huonoin etukäteen veikkaaja, joten kisan peränpitäjän paikka on täytetty.
And Justice For All
Tony

sinner74 kirjoitti:Pistin arvan sisään. Olen maailman huonoin etukäteen veikkaaja, joten kisan peränpitäjän paikka on täytetty.
Höpsistä, se paikka on varattu mulle. :P
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Tony kirjoitti:
Suomen ottelut, välierät ja mitalipelit esitetään myös vapaasti katsottavalla MTV3:lla, jossa selostajina toimivat Mika Saukkonen ja Antero Mertaranta.
http://www.mtvtotal.fi/jaakiekon_mm-kisat_2015/
Meikälle ei riitä Suomen pelit :( No,pakko oli kuukaudeksi ottaa tuo paketti että näkee kaikki ne pelit mitä haluaa.
Tony

Veikon Enkeleihin saatu jo viisi osallistujaa, vielä ehtii mukaan, ei maksa mitään, ja jos pärjää hyvin kokonaiskilpailuissa, voi päästä palkinnoille!
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Ei jaksa rekisteröityä. :)
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Mukana ollaan :)
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Jakke kirjoitti:Mukana ollaan :)
Samoin, hakuammunnalla sekä silmät sokkona :oops:

Ps. veikkasin turhan vähän tasureita ... (vinkki näin jälkeenpäin)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Tony

Verilettu kirjoitti:Ei jaksa rekisteröityä. :)
Ei siinä mene kuin sekentti. Eikä tarvitse edes vahvistaa sähköpostilla.

Vielä ehtii, kahdeksan kisaajaa jo mukana! :)
Tony

Jaahas, sivullekirjoittanut keikkuu tällä hetkellä Veikon Enkeleissä toisena, Jakke pyyhkii muilla lattiaa toistaiseksi.

Suomen kannalta alkanut jokseenkin tahmeasti. Tullut suolattua monena vuonna Jellonat parin ekan pelin perusteella niin en tee samaa virhettä nyt, mutta totean kuitenkin että kyllähän tossa saa jotain tapahtua jos meinataan mitaleita mennä haistelemaan.

Jenkit pistää parhaillaan hyvin kampoihin Venäjälle. Jenkit muutenkin aika pirteänä tänä vuonna.
Peeveli

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Lopputulos:
1.Usa
2.Kanada
3.Suomi
4.Ruotsi
...Mess with the best, fuck the rest
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Suomi-Valko-Venäjä, HUH, HUH! Voittomaalikilpailun jälkeen Suomi voitti 3-2. Nyt vielä Venäjä huomenna. Tässähän tarttee kohta nitroja.
Vastaa Viestiin