Jääkiekon MM 2015 (kilpailu)
Valvoja: Moderaattorit
-
Veli-Hopea
Re: Jääkiekon MM 2015 (kilpailu)
VV pelas matsin todella hyvin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Jaakko Ahvenainen
Kieltämättä. Monasti maalivahdin nappaaminen häkkinsä suulta ei tuota tulosta. Nyt tuotti ja muutoinkin tosi tiukka matsi.
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Hyvä että 0-peli hössötys on ohi. Mutta oli kyllä se yksi Rinteen torjunta ehdottomasti TOP-5 matskua.
- Jaakko Ahvenainen
Voi, kun olis nähnyt ton. Novalta kuuntelin. Mulle ihan liian jännää senkin kautta. 
-
Veli-Hopea
Verilettu kirjoitti:Hyvä että 0-peli hössötys on ohi. Mutta oli kyllä se yksi Rinteen torjunta ehdottomasti TOP-5 matskua.
Mä uskon että tuo nollapeli juttu vei vähän keskittymistä koko porukalta. Todellakin hyvä, voidaan keskittyä paremmin peliin ja maalintekoon nyt.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-
Lothar II
Olipa nautittavaa katsella, kun Kanada löylytti venäjää oikein olantakaa. Oikein saunantaaksevienti meininkiä.
- Tony
Ja olihan se ylivoimaisesti paras porukka. Hienoa että kisat vetää parhaita pelaajia, pippaloiden arvostus nousee väistämättä. Vielä kun saataisiin parhaat tuomaritkin mukaan.Lothar II kirjoitti:Olipa nautittavaa katsella, kun Kanada löylytti venäjää oikein olantakaa. Oikein saunantaaksevienti meininkiä.
Munkittelin näköjään tuon meidän liigan himaan. Tulokset:

"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Aamen!!Lothar II kirjoitti:Olipa nautittavaa katsella, kun Kanada löylytti venäjää oikein olantakaa. Oikein saunantaaksevienti meininkiä.
- Tony
Venäjä veti näköjään vihkoon myös ottelun jälkeen. Minkään muun maan joukkue ei olisi käyttäytynyt vastustajaa kohtaan noin epäkunnioittavasti.
Jotenkin helppo toivoa Venäjän tappiota kun pelikulttuuriin kuuluu kaikenlaista vähemmän kunniakasta.
Jotenkin helppo toivoa Venäjän tappiota kun pelikulttuuriin kuuluu kaikenlaista vähemmän kunniakasta.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Tuo on ihan tyypillistä venäläistä käyttäytymistä. En hirveästi yllättynyt.
Edit: Ei he**etti: Putin ei vaivautunut Venäjän otteluun – teki kahdeksan maalia omassa pelissään
Kyllä Venäjän maajoukkue olisi tarvinnut eilen tällaista maalitykkiä
Edit: Ei he**etti: Putin ei vaivautunut Venäjän otteluun – teki kahdeksan maalia omassa pelissään
Kyllä Venäjän maajoukkue olisi tarvinnut eilen tällaista maalitykkiä