Valtakunnansaleja on myynnissä eri puolilla Suomea
Valvoja: Moderaattorit
-
jak
Re: Valtakunnansaleja on myynnissä eri puolilla Suomea
Jakomäen sali on näköjään jossain vesieristeremontissa. Myyntiä vartenko? Eikös se ole näitä kuuluisia pikasaleja?
-
Kaarmis
Jaa Jakomäki? Olin suunnittelemassa sitä, esim se mielestäni aik tyylikäs invaluiska on mun käsialaa. Juu oli pikasali.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
artoodetoo
Tampereen Kaukajärven sali poistuu käytöstä, koska köyhällä järjestöllä ei ole varaa maksaa korotettua vuokraa tontista kaupungille.
-
Kaarmis
Miten tommosessa vuokrasuhteessa menee, voiko sen vuokrasopimuksen vaan irtisanoa / jättää uusimatta ja jättää sen homeisen röttelön siihe tontille? Mun pitäis ammattilaisena tietää tää mut en tiiä.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
ryhdistäytynyt
Kaveri meni siellä naimisiin. Mielenkiintoinen sali, mutta jos oikein muistan parkkipaikkoja oli vähän, vai oliko ongelma häävieraiden runsaus?Johanneksen poika kirjoitti:. Porissa on myynnissä kaksikerroksinen sali,
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
Luopio?
Sinä suunnittelit, ja minä piikkasin siitä oven edestä liiat pois. Tein jotain muutakin, kuten autoin ruokahuollossa. Ai niin, ja missasin upean kesän siinä samalla.Kaarmis kirjoitti:Jaa Jakomäki? Olin suunnittelemassa sitä, esim se mielestäni aik tyylikäs invaluiska on mun käsialaa. Juu oli pikasali.
"Totuus ei saa koskaan tulla hyvän tarinan tielle"
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Mutta "arvokkaita" tunteja ropisi sentään raporttiin