Harmillista ettet päässy Kuopioon. Legendaarinen luopioravintola Kumisetä olis ollu juuri oikea paikka tuollaisen asun käyttämiseenAspis kirjoitti:
Jatketaan rietastelua pk-seudun pikkujouluissa luonani. Latekseilla tai ilman, kaikki ovat tervetulleita! Yöpaikkojakin on luvassa pari täällä ja pari toisaalla itäisessä kantakaupungissa, ja jos eivät nekään riitä, niin tehdään siskonpetejä. TERVETULOA KAIKKI!
Veljesseuran "pikkujoulut" 17.11.2007 Kuopiossa!
Valvoja: Moderaattorit
-
Jakke
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Jakke
-
Kaarmis
Oliko toi se sama lateksimekko, joka meni rikki kun puin sen päälleni...?Aspis kirjoitti:--- Avasin lahjaani, josta paljastui - lateksimekko! Grrrr. Juu, olihan se...tikaram kirjoitti:Luopiotapaamisesta tulee mieleen semmoiset saatananpalvojan näköiset miehet ja moraalittomasti mininahkahameisiin ja verkkosukkiin pukeutuneet vahvasti meikatut naiset, kuten vartsikan moraaliton maailma-kuvissa.
Tyttäreni huusivat kuorossa "Ihana! Äiti, laita se päälle!" (Paikalla olivat silloisen mieheni lisäksi myös lankoni ja appivanhempani.) --- Sä voisit mennä toi päällä KONVENTTIIN!"
Jatketaan rietastelua pk-seudun pikkujouluissa luonani. Latekseilla tai ilman, kaikki ovat tervetulleita! Yöpaikkojakin on luvassa pari täällä ja pari toisaalla itäisessä kantakaupungissa, ja jos eivät nekään riitä, niin tehdään siskonpetejä. TERVETULOA KAIKKI!
Pikkujouluissa tavataan! Latekseissa! (tai ehkä ilman, en tiedä viel...)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
tikaram
Aspis, voisin melkein sanoa, että onneksi et päässyt paikalle, jottei mielikuvani tervehenkisistä luopioista olisi rapissut hetkessäAspis kirjoitti:Ehei. Sä rikoit mun pikkujoululahjaksi saamani kissapuvun. Vaikka olet viime aikoina harrastanut (keski)kehonrakennusta (kuten minäkin), sun kurvit on silti aika kaukana mun pehmeistä. Kissapuku parkaisi ja juoksi pakoon, kun olit tunkenut itses siihen. Olit vähän kuin pyöriäinen siskonmakkarakuoressa.Kaarmis kirjoitti:Oliko toi se sama lateksimekko, joka meni rikki kun puin sen päälleni...?![]()
Lateksia oon vaan vilauttanut sulle ja se on edelleen ehjä.
Voitaisko, Liero-kulta, sopia, että varsinkin SULLA on pukupakko?Pikkujouluissa tavataan! Latekseissa! (tai ehkä ilman, en tiedä viel...)
-
Kaarmis
Sovitaan nyt sitten niin, että mulle on asu vapaa mutta tälläkertaa pakollinen!Aspis kirjoitti:Hah, näistä mun ja Käärmiksen kommenteista tulee vähän väärä kuva. En ole ollut yksissäkään saati järjestänyt yksiäkään piirivalvojan silmään sopimattomia bileitä enkä esiintynyt konventtiin sopimattomissa asuissatikaram kirjoitti:Aspis, voisin melkein sanoa, -------
Tai sitten en vaan muista.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
tikaram
Aspis kirjoitti:Hah, näistä mun ja Käärmiksen kommenteista tulee vähän väärä kuva. En ole ollut yksissäkään saati järjestänyt yksiäkään piirivalvojan silmään sopimattomia bileitä enkä esiintynyt konventtiin sopimattomissa asuissatikaram kirjoitti: Aspis, voisin melkein sanoa, että onneksi et päässyt paikalle, jottei mielikuvani tervehenkisistä luopioista olisi rapissut hetkessä! Voin vaan kuvitella rietastelevat luopiot, joista toinen olisi pukeutunut saumoistaan paljastavaan kissapukuun ja toinen lateksiin
Ei suuret puheet suuta halo
Tai sitten en vaan muista.