kivet muuttuu punaisiksi
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
kivet muuttuu punaisiksi
Totisesti ovat lopunajat!!! Kivien muuttumista punaisiksi ei voi estää. Liikennevirasto voimaton.
http://yle.fi/uutiset/joku_maalaa_kivia ... aa/8079445
http://yle.fi/uutiset/joku_maalaa_kivia ... aa/8079445
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Veli-Hopea
Re: kivet muuttuu punaisiksi
Enpä tiedä mutta ehdotan että laitamme kaiken kokoisten kivien maalaamisen verolle.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Kaarmis
Joku viranomainen taas ottaa duuninsa vähän liian tosissaan...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
YksinäinenSusi
Minä kiinnostuin heti. Haluaisin alkaa maalaamaan kiviä punaisiksi ja vihreiksi. Löytyiskö sponsoria, kun olen aika köyhä ja maalit pitäisi ostaa? Sossu ei ala kustantaa.
Minä kiinnostun aina kauheasti uusista hienoista trendeistä.
Turismikin saataisiin kasvuun?
"Näe Simon Hohtavan värikkäät kivet !"
Minä kiinnostun aina kauheasti uusista hienoista trendeistä.
Turismikin saataisiin kasvuun?
"Näe Simon Hohtavan värikkäät kivet !"
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Kaarmis
Multa löytyis ehkä parikymmentä eriväristä maalia joille pitäis keksiä jotai käyttöö. Hmmm...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
- Jaakko Ahvenainen
Ne taitaa kutsua tota tilataiteeksi.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Totisesti ovat lopunajat!!! Kivien muuttumista punaisiksi ei voi estää. Liikennevirasto voimaton.
-
ryhdistäytynyt
Ota yhteyttä SETAan ja kerro, että aijot maalata kivet sateenkaariväreillä. Vastarintaliikkeen pojilta, voit pyyttää punaista, valkoista ja mustaa maalia. Eikös sinne pohjoiseen suunnitella ydinvoimalaa. Yhdinvoiman vastustajilta voisit pyyttää keltaista ja mustaa, jolla varoitat säteilystä.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Minä kiinnostuin heti. Haluaisin alkaa maalaamaan kiviä punaisiksi ja vihreiksi. Löytyiskö sponsoria, kun olen aika köyhä ja maalit pitäisi ostaa? Sossu ei ala kustantaa.
Mielikuvitus lentoon ja puhelin käteen tai sähköposti.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
mikkuitti
En kyllä ymmärrä että miks viranomaiset on tosta huolissaan, vievät liikaa huomiota liikenteestä. Jos tuo olisi huolestuttavaa nii olisin sit enemmän huolissani siitä kultaisesta kauriista joka on siellä vitostien varrella jossain kuopion jälkeen kallion päällä kököttämässä. Hieno teos mutta joka kerta mökkireissulla aina ohiajaessa jokainen kuskia myöten kurkottaa katsomaan sinne ylös niin kauan kun se näkyy. Sellainen pieni kohokohta ajomatkan aikana että nyt tossa se on, vielä niin ja niin paljon matkaa mökille 
Uskon Jeesukseen ja olen helluntaiseurakunnan jäsen.
-
Kivikko
Yksi kivistä on muuten maalattu myös vihreäksi (näytti olevan kesken, sijaitsi pellolla), eli ei pelkästään punaisia. Olen ajellut siitä ohi pariin kertaan. Ihan hauskalta minusta näytti. Ainahan autoilijat on maisemia töllistelleet.