Jokseenkin noin uskon jokaisen puoskarin vastaavan, kun "terveysneuvoistaan" yritetään laittaa tilille. Teknisesti ottaen olet aivan oikeassa ja noinhan länsimaissa toimitaa pääsääntöisesti.Love_is_a_lie kirjoitti:No nuo vanhemmat saavat syyttäää typeryydestä itseään. Minä en toitota omia mielipiteitäni faktoina joiden mukaan muiden pitää elää. Ne ovat omia mielipiteitäni, ja tässä maassa tietääkseni vallitsee mielipiteen vapaus.
Voidaanko joku erottaa seurakunnasta, mihin ei ole kuulunut?
Valvoja: Moderaattorit
-
ryhdistäytynyt
Re: Voidaanko joku erottaa seurakunnasta, mihin ei ole kuulu
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
Love_is_a_lie
Siinä on vain se ero että en yritä pakottaa ketään elämään omien mielipiteideni mukaan.
Kunhan vain toin sen ilmi.
Sille ei tietysti voi mitään jos pitää toisten mielipiteitä uhkaavina.
I'm not Jesus
I will not forgive
I will not forgive
-
ryhdistäytynyt
Mitenkäs kukaan länsimaissa pakoittaa yhtikäs ketään tekemään yhtikäs mitään, jos ei juuri mielipiteittensä kautta. Kaiken maailman hörhösivustot kertovat vain mielipiteitä, joita herkkäuskoiset sitten nielaisevat. Sitten nämä herkkäuskoiset pakoittavat omia lapsiaan elämään, vain toisten mielipiteiden mukaan ja ruumiita tulee.Love_is_a_lie kirjoitti:Siinä on vain se ero että en yritä pakottaa ketään elämään omien mielipiteideni mukaan.
Mutta olet oikeassa, eihän hörhösivusto ole ketään pakottanut toimimaan omien mielipiteiden mukaan.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
Love_is_a_lie
Onko tämä sitten hörhösivu?
I'm not Jesus
I will not forgive
I will not forgive
-
ryhdistäytynyt
Love_is_a_lie kirjoitti:Onko tämä sitten hörhösivu?
Tuo tuli aivan puskista. No niin, eiköhän tämä riitä.
-
Markku Meilo
Mun perusterve seisemänkymppinen faija delas muutamassa vuorokaudessa akuuttiin leukemiaan.Love_is_a_lie kirjoitti:Äkkikuolema voi kohdata millaista ihmistä tahansa. Ei tuo "tahallinen verenpaineen nostatus" siihen vaikuta.
-
ryhdistäytynyt
Se ei ollut kylläkään ollut se, mistä minä yritin täällä keskustella.Markku Meilo kirjoitti:Mun perusterve seisemänkymppinen faija delas muutamassa vuorokaudessa akuuttiin leukemiaan.Love_is_a_lie kirjoitti:Äkkikuolema voi kohdata millaista ihmistä tahansa. Ei tuo "tahallinen verenpaineen nostatus" siihen vaikuta.
"Äkkikuolema
Äkkikuolema on sairaudesta aiheutuva kuolema, joka ilmenee välittömästi tai pian sen jälkeen, kun oireet ovat alkaneet. Arviolta 12 % kaikista kuolemantapauksista on äkkikuolemia, ja 90 % äkkikuolemista on sydänperäisiä.[1]
Yleinen äkkikuoleman syy on sepelvaltimotauti. Muita sydänperäisiä aiheuttajia ovat mm. erilaiset rytmihäiriöt, synnynnäiset sydänviat (ml. Brugadan oireyhtymä ja hypertrofinen kardiomyopatia), sydänlihastulehdus tai sydämen alueella sijaitsevat kasvaimet.[2] Myös perinnöllinen Marfanin oireyhtymä saattaa johtaa äkkikuolemaan sydämessä ja aortassa mahdollisesti ilmenevien tautitilojen seurauksena.
Pienillä lapsilla äkkikuolema on tavallisesti kätkytkuolema, jonka syitä ei tarkkaan tunneta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84kkikuolema
Lopetan keskusteluni tähän tällä palstalla. Palsta on ollut pettymys.
-
Markku Meilo
Mulla taas ei ole niitä kuuluisia heikkojakaan eväitä arvioida sitä kuinka suurta osaa nyt keskiössä olevan ystäväni äkkikuolemaan on Vt-seuran kritisointi mahdollisesti näytellyt. Kunhan toin esille minulle vielä läheisemmän henkilön äkkikuoleman.ryhdistäytynyt kirjoitti:Se ei ollut kylläkään ollut se, mistä minä yritin täällä keskustella.
-
pate
No, joopa joo. Onhan näitä lopettajia nähty, ja parin päivän päästä jo tulevat takas.ryhdistäytynyt kirjoitti: Lopetan keskusteluni tähän tällä palstalla. Palsta on ollut pettymys.
-
Veli-Hopea
pate kirjoitti:No, joopa joo. Onhan näitä lopettajia nähty, ja parin päivän päästä jo tulevat takas.ryhdistäytynyt kirjoitti: Lopetan keskusteluni tähän tällä palstalla. Palsta on ollut pettymys.
Jokaisella on tietenkin oikeus olla ja olla olematta , oikeus pettyä ja olla pettymättä. Erikoista että tämä kääntyi jotenkin palstan syyksi.
Mutta jos palstaan on parannusehdotuksia, ylläpito varmasti kuuntelee toiveita. Ellei ehdotuksia ole , on vika kyllä muualla kuin palstassa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Jaakko Ahvenainen
Joo, peilissä varmaan.Veli-Hopea kirjoitti:Ellei ehdotuksia ole , on vika kyllä muualla kuin palstassa.
-
Polyester
Näitä eroamiseen ja erottamiseen liittyviä tahallisen oloisia muotovirheitä voi miettiä vaikkapa siitä näkökulmasta, että miksi Ainoan Oikean Uskonnon pitää tuolla tavalla vedättää selvien asioiden kanssa? Minulla ei ole siihen vastausta, ehkä herroilla uskonnollisilla johtajilla olisi, jos täällä pyörisivät?
Uskonnonvapauslakihan on varsin yksiselitteinen: eroaminen edellyttää kirjallista ilmoitusta yhdyskuntaan tai maistraattiin. Ei siis niin, että järjestö katsoo jäsenen itse eronneeksi jollakin perusteella, vaan eroavan on pitänyt tehdä selväksi, että hänen nimenomainen tahtonsa on erota yhdyskunnasta.
Uskonnonvapauslakihan on varsin yksiselitteinen: eroaminen edellyttää kirjallista ilmoitusta yhdyskuntaan tai maistraattiin. Ei siis niin, että järjestö katsoo jäsenen itse eronneeksi jollakin perusteella, vaan eroavan on pitänyt tehdä selväksi, että hänen nimenomainen tahtonsa on erota yhdyskunnasta.
-
Pro et contra
Omalla voimakkaalla tavallaan kirjoitti 2-3 vuotta sitten tälle palstalle nm. "theos" , muutaman kerran hänen kanssaan tuli vaihdettua näkemyksiä kunnes hän siirtyi kirjoittamaan Suomi-24:lle. Onko kyseinen henkilö joka on kohdannut tällaisen äkillisen sydänkohtauksen?
Taannoin S-24:lla oli muutama mielenkiintoinen kirjoittaja, kuten nm. "Käännös" jolla oli paljon asiatietoa, sitten myös nm. "Pii=3.0" jolla oli mielenkiintoisia näkemyksiä ja "Diomorf" ym.
Kiintoisa oli myös nm. "Helel" joka tiesi ja kirjoitti paljon, itseasiassa valtaisasti, tyyli ei vaan miellyttänyt kaikkia...
Mitähän kuulunee nykyään?
Oli niitä tietenkin muitakin, niitäkin jotka varsin sujuvasti kirjoittelivat sekä tänne että S:24:een, itse en ole vuosiin kirjoitellut S-24:lle, jotenkin on liian rönsyilevä palsta.
Taannoin S-24:lla oli muutama mielenkiintoinen kirjoittaja, kuten nm. "Käännös" jolla oli paljon asiatietoa, sitten myös nm. "Pii=3.0" jolla oli mielenkiintoisia näkemyksiä ja "Diomorf" ym.
Kiintoisa oli myös nm. "Helel" joka tiesi ja kirjoitti paljon, itseasiassa valtaisasti, tyyli ei vaan miellyttänyt kaikkia...
Mitähän kuulunee nykyään?
Oli niitä tietenkin muitakin, niitäkin jotka varsin sujuvasti kirjoittelivat sekä tänne että S:24:een, itse en ole vuosiin kirjoitellut S-24:lle, jotenkin on liian rönsyilevä palsta.
-
Markku Meilo
No siksi kun Ainoita Oikeita Uskontoja on (laskentatavasta riippuen) vähintään kymmeniä tuhansia.Polyester kirjoitti:...miksi Ainoan Oikean Uskonnon pitää tuolla tavalla vedättää selvien asioiden kanssa?
Vastauksia kyllä riittää johtajiltakin, mutta ei kaikille kysyjille. Vt-seura on perustunut valheelle perustamisestaan lähtien ja ajan myötä valheesta ja vedätyksestä on tullut yhä merkitsevämpi osa tuota nk. Ainoaa Oikeaa Totuuta.Minulla ei ole siihen vastausta, ehkä herroilla uskonnollisilla johtajilla olisi, jos täällä pyörisivät?
-
Love_is_a_lie
Kuulin jostain (olen kovin pahoillani, en muista mistä) että Rutherford kuului johonkin lukuisista taivaaseentempaisu-lahkoista, pettyi siihen kun luvattua ja "ennustettua" tempaisua ei tullutkaan ja perusti oman lahkonsa.Markku Meilo kirjoitti: Vastauksia kyllä riittää johtajiltakin, mutta ei kaikille kysyjille. Vt-seura on perustunut valheelle perustamisestaan lähtien ja ajan myötä valheesta ja vedätyksestä on tullut yhä merkitsevämpi osa tuota nk. Ainoaa Oikeaa Totuuta.
Eli nimenomaan valheelle perustettu. Valheelle ja vitutukselle
I'm not Jesus
I will not forgive
I will not forgive