Legot ja Barbie-nuket avuksi ehkäisemään jäsenkatoa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Legot ja Barbie-nuket avuksi ehkäisemään jäsenkatoa

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Nämä kaksi kuvaa kertovat hallintoelimen jäsenten fantasiasta. Hallintoelin haluaisi, että kaikki JT-lapset olisivat pikku saarnaajia jo hyvin nuorina.

Kuva

Kuva

Onko realistista odottaa, että kaikista JT-perheiden lapsista tulee Jehovan todistajia?

http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w208.html
YksinäinenSusi

Re: Legot ja Barbie-nuket avuksi ehkäisemään jäsenkatoa

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

On kyllä outoa siinä mielessä että oon joskus lukenut raamatusta että ihminen ei voi itse tulla lähelle Jumalaa ellei Jumala itse vedä tätä luokseen.

Joh. 6:
44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä.

Barbit ja lego-ukotko siinä sitten auttaisivat?

Uskaltaisin veikata että useimpia jt-lapsia ei vedetä ainakaan Jumalan toimesta mukaan jt-uskontoon. Ja nekin jotka vedetään niin paremminkin vanhempien suorittaman harmagedon ja demonipeloittelun avulla.

Eiks oo nätti keissi?
Viimeksi muokannut YksinäinenSusi, 18.07.2015 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Kynsilakka

Viesti Kirjoittaja Kynsilakka »

Nyt meni täällä kahvit väärään kurkkuun. Olen aina luullut, ettei lahko pysty enää minua mitenkään yllättämään, huomaan olevani väärässä.

Toisaalta, jäin miettimään, saako näillä orggi leluilla leikkiä valtakunnansalilla kesken ohjelman?
YksinäinenSusi

Kynsilakka kirjoitti:Nyt meni täällä kahvit väärään kurkkuun. Olen aina luullut, ettei lahko pysty enää minua mitenkään yllättämään, huomaan olevani väärässä.

Toisaalta, jäin miettimään, saako näillä orggi leluilla leikkiä valtakunnansalilla kesken ohjelman?
Ei, koska jos Nooa ja hänen perheensä olisivat leikkineet barbeilla ja legoilla, he eivät olisi muistaneet rakentaa arkkia ja olisivat siksi hukkuneet ja meitäkään ei olisi?
Kynsilakka

Viesti Kirjoittaja Kynsilakka »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:
Kynsilakka kirjoitti:Nyt meni täällä kahvit väärään kurkkuun. Olen aina luullut, ettei lahko pysty enää minua mitenkään yllättämään, huomaan olevani väärässä.

Ei, koska jos Nooa ja hänen perheensä olisivat leikkineet barbeilla ja legoilla, he eivät olisi muistaneet rakentaa arkkia ja olisivat siksi hukkuneet ja meitäkään ei olisi?
Niin tietenkin. Tämä opetushan oli juuri jossain videossa. Miten olikin päässyt unohtumaan näin tärkeä asia. :D
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tuommoset Legot on varmaan ykkösenä JT-lasten joululahjalistassa... Eiku...
Tuli mieleen, että kuinkahan moni lapsi haluaa tuollaisia oikeasti? Ja kuinka moni lapsi kehtaa esitellä tuollaisia naapuruston lapsille? Tosin se on pieni ongelma, koska maailmallisten jälkikasvua harvemmin pyydetään kylään.
"Maailmasta" ja normaaleista ihmisistä erkaannuttaminen aloitetaan jo pikkulapsesta. Lelut on sellaisia, ettei niitä halua "ulkopuolisten" näkevän.
Barbeilla leikittävät "pussailuleikit" johtavat noilla nukeilla leikkioikeuskomiteaan. Komiteapakkaus on varmaan aika kallis, koska siinä on kolme nukkea.
Let me go Master I hate you so
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tuli mieleen, että kuinkahan moni lapsi haluaa tuollaisia oikeasti
Mitä sehän on ihan älyttömän kiva leikkiä legoukolla kärryjeppulaa ku muut legoukot vaa vilistää ohi.

Ainoastaan pari exjt legoukkoa käy jututtaa ja sillonki vaa vituttaa. Se on tosi hieno leikki.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
YksinäinenSusi

Ei tule onnistumaan.

Siinä tulisi lapsilla kiusaus leikkiä "vanhinten nyrkkeilymatsi"- leikkiä tai sellaista leikkiä joissa beetelin vanhin antaa potkut sellaiselle betel-perheen jäsenelle jolle ei ole tarjota enää töitä ja jossa poispotkittu joutuu kodittomaksi ja kerjäläiseksi.

Tällaiset leikit olisivat haitallisia teokraattisen ykseyden kannalta.
Veli-Hopea

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Ei tule onnistumaan.

Siinä tulisi lapsilla kiusaus leikkiä "vanhinten nyrkkeilymatsi"- leikkiä tai sellaista leikkiä joissa beetelin vanhin antaa potkut sellaiselle betel-perheen jäsenelle jolle ei ole tarjota enää töitä ja jossa poispotkittu joutuu kodittomaksi ja kerjäläiseksi.

Tällaiset leikit olisivat haitallisia teokraattisen ykseyden kannalta.
Tekohymyä on hyvä leikkiä legoukoilla, se ei muutu.

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Seura tarvitsee... Alabama manin.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

"Tää joutuis oikeuskomiteaan ja sun lego-ukko ois vanhin komiteassa. Sit tää erotettais eikä sais olla enää äidin kanssa."
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Tony kirjoitti:"Tää joutuis oikeuskomiteaan ja sun lego-ukko ois vanhin komiteassa. Sit tää erotettais eikä sais olla enää äidin kanssa."

Minne ne luopiolegoukot laitetaan? Heitetäänkö ne roskiin vai lukitaan johonkin arkkuun?

Olsmo

Viesti Kirjoittaja Olsmo »

Johanneksen poika kirjoitti:Nämä kaksi kuvaa kertovat hallintoelimen jäsenten fantasiasta. Hallintoelin haluaisi, että kaikki JT-lapset olisivat pikku saarnaajia jo hyvin nuorina.

Kuva

Kuva

Onko realistista odottaa, että kaikista JT-perheiden lapsista tulee Jehovan todistajia?

http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w208.html

Minut valtasi kohtalaisen suuri vastenmielisyyden tunne näitten kuvien myötä,tuskin olen ainoa :roll:
”Onko Jumala todellakin sanonut: ’Älkää syökö kaikista paratiisin puista’?”
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Tony kirjoitti:"Tää joutuis oikeuskomiteaan ja sun lego-ukko ois vanhin komiteassa. Sit tää erotettais eikä sais olla enää äidin kanssa."
"Mut sit tää päättäis katua ja palata lahkon pariin, ja tää niinku nöyristelis ja tulisi kokouksiin viimeisenä ja lähtis pois ensimmäisenä. Sit seurakuntalaiset ei olisi huomaavinaankaan tätä. Mutta ennen pitkään tää hyväksyttäis lahkoon, siinä vaiheessa tän naamaan on syljetty henkisesti aika lailla"
Vastaa Viestiin